Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Ik begrijp wat ge bedoel wordt hier ook gek van iedereen! Ik zet nu wel elke ochtend een berichtje op hyves dat scheelt een hoop.

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

Hallo meiden
    met Quinten gaat het harstikke goed.
    het is echt een heel mooi ventje ik zal strax een paar foto's in mijn album plaatsen.

ik zal mijn bevallingsverhaal ff vertellen
    zaterdag de heledag was er eigenlijks niks aan de hand geen krampjes of zo
    maar tegen de avond begon ik wel wat harde buiken te krijgen maar niet pijnlijk.
    zo tegen een uur of 11 werden ze licht gevoelig dus wij gewoon eens kijken voor de lol om de hoeveel tijd ze kwamen maar kwamen toen om de 5 min 2 min lang
    wij ziekhuis opgebeld voor overleg zeiden dat ik meteen maar moest komen.
    dus wij naar het ziekenhuis.
    ze zeiden dat ik er niet meer weg kwam .
    tegen kwart over 1 kwam de gyn ik had nog steeds geen pijnlijke weeen maar wl 2 cm ontsluiting.
    pas tegen 5 uurwerden ze pijnlijk maar toen had ik ook al pers drang maar dit werd niet geloofd .
    er werd gezegd dat dit nog niet kon.
    tegen half 6 was het echt niet meer uit te houden toen naar de verloskamer gebracht en was het hoofdje al te zien.
    om 10 voor 6 is quinten geboren wel met een vacuum want de weeen zwakte op het eind af maar heb hier helemaal niets van gemerkt.
    het was erg fijn toen hij op mijn buik lag zo'n klein glibberig ventje.
    echt het einde ik was meteen verliefd =P~
    en ik zal het zo weer over doen.
    ik heb 3 kleine hechtingen omdat voor de vacuum een knipje moest worden gezet maar deze genezen al erg goed.

3. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Dat is inderdaad een goed idee van je. Ik heb zelf geen Hyves, heb dat 1 week volgehouden en had toen in een klap zoveel opgedrongen kennissen, dat ik me er gauw weer afmeldde. ;)

Ik heb een handjevol goede vriendinnen en ik hou enorm van ze. zij zullen dan ook de eersten zijn die ik mijn kindje wil laten zien. Maar nu wil ik gewoon even rust. Dat snappen ze nu gelukkig ook wel. Ik heb vriendelijk uitgelegd hoe ik me nu voel en dat ik hun medeleven waardeer, maar zelf ook vol spanning zit te wachten met mijn vriend.

Ik heb ook een tante die me steeds probeert te bellen, die woont hier vlakbij en rijdt elke ochtend langs mijn huis als ze werken gaat. Dan houdt ze ook alles goed in de gaten..."Om 5.45 brandt het licht bij jullie"(vriend staat vroeg op voor werk) of.."je zat zeker op het balkon?'' (pui was open) of "Je gordijnen waren nog dicht" AAAARghh!
    Toen de pc nog op de babykamer stond:'"ik zag je achter de pc zitten,maar toen ik op MSN kwam stond je Offline""
    Het is niet kwaad bedoelt, maar wel irritant.

4. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Vlademira: wat een mooi verhaal, vooral dat stukje dat je het hebt over je 'glibberig ventje', daar kijk ik ook zo naar uit. :D

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Dames, ik ga ervan tussen. Iedereen succes vanavond met Volle Maan en de rest, geniet van jullie kindjes!

Als jullie me de komende tijd niet meer zien, dan ben ik bevallen! ;)

6. vlademira

meiden ik heb ff een paar foto's in mijn album gezet

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

whaaah, daar zal je echt gek van worden idd! hoezo nieuwsgierig?

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat een mooi ventje hebben jullie!

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Vlademira wat een mooi ventje! Het eerste moment met je eigen kindje lijkt me zo bijzonder!
    Ik wil ook foto's plaatsen van mijn beeb in de maxicosi en bij papa en zo.

April, zo'n tante zou ik ook helemaal gek van worden. En ook mensen die me maanden geen aandacht schenken en er nu met hun neus bovenop willen nu de kleine elk moment kan komen.
    Aan de andere kant snap ik het ook wel weer. Ik ben zeker de eerste maanden nou niet bepaald het zonnetje in huis geweest. ;)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik gluur hier af en toe even mee. Even de kunst alvast afkijken en naar de mooie ukkies kijken.
    Voor de dames die nog moeten bevallen heel veel succes gewenst.

Groetjes
    een juli-mama

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

meiden, heel veel succes! Nog even en jullie hebben ook allemaal jullie kleintjes in jullie armen!
    Spannend, zet hem op!

Liefs,
    Een juli mama

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    *inbraakje*

Cellie waar ben je?
    Of weet iemand waar ze is?

*einde inbraakje*

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben er gewoon hoor ;) Mét buik :(

14. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Wat een plaatjes van foto's allemaal!
    Allew meiden die bevallen zijn

Van harte hoor!

Nu nog maar een paar ...en dan
    is iedereen mama/!

xxx Esther

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Sann en Esther, bedankt voor de bemoedigende woorden.

Meiden ligt het aan mij of heb ik bulldog al de hele dag niet gezien? Die werd toch gisteren of vandaag gestript? Flex is nu bekend dat ze niet aan het baren is (paar uur terug tenminste niet ;) )

Ik denk dat moeder natuur toch heeft gezien dat ik jullie vertelde over mijn krampen. Ze zijn nu helemaal weg :(

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Bulldog is nu 2 weken overtijd toch?

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    12 dagen geloof ik (heb niet teruggezocht). Dus dat geldt wel als 2 weken vind ik.

18. vlademira

wat is het hier ja rustig vanavond

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Vind ik dus ook

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ja vind ik ook. Heb de laptop de hele dag aan en ben af en toe ff komen kijken. Misschien morgen drukker?

Deel Deze Pagina