goeiemorgen allemaal, hier geen volle maan baby! Jammer! Heb vannacht eidelijk weer een beetje knap geslapen. wel 4 keer wakker geweest om te plassen maar niet uren wakker gelegen. Ik moet vanmiddag naar de VK om misschien te strippen, als het lukt. Ik ben benieuwd.
De meiden die nog gestript of ingeleid gaan worden wil ik bij deze heel veel succes en sterkte wensen. Voor je het weet hebben ook jullie je wondertje in je armen. Liefs Mariska
het is hier nu toch ook weer erg rustig. Zullen ze toch gelijk hebben, dat er veel baby's geboren worden met volle maan.
nou, ik ben er ook. geen volle maan baby wel heel veel last van m'n rug. Lage rugpijn. Argh, ik word daar gek van. ik wil ook.... wanneer begint het bij mij. Maar ja, moeder natuur laat zich niet gek maken. Baby komt wanneer hij/zij wil
goede morgen meiden. vannacht een goede nacht gehad. vanmorgen voor het eerst met een speen op mijn tiet borstvoeding gegeven. dit ging meteen goed. vind het zo leuk. mijn eigen tepel was te vlak om hem volledig in zijn mond te krijgen. ben blij dat het hiermee verholpen is. ook zijn temp. is goed en mag hij vanmiddag voor het eerst in bad. vannacht heeft mijn vader bij me geslapen en die was zo trots. kwam elke keer even kijken zodra ik hem moest tempen en verschonen. ben blij dat mijn ouders dit willen doen.
Ben ik weer moest even naar de supermarkt, ik verveel me een beetje en ben ooktoch wel een beetje zenuwachtig voor straks. Heb natuurlijk geen idee of het gaat werken maar zou dat wel heeeeeeeeel graag willen.
Ben ik ook weer. Onbevallen. Gisteren een fles bitterlemon leeggedronken, gesekst, franbozenbladthee gedronken en natuurlijk volle maan gehad. Alle mensen die zeggen dat er "nog nooit een is blijven zitten" ga ik het tegendeel bewijzen. Die van mij word gewoon niet geboren... En gisteren had ik toch echt weeen. Was bang dat ik een wee niet zou herkennen, maar ik weet het zeker. Er kwam alleen geen ritme in, en nu is het helemaal weg . Tinus, succes met strippen vandaag. Hoe laat moet je? Ilona, fijn dat bv nu wel lukt. Ik ben ook een beetje bang voor hetzelfde probleem hoor. Bianca, naar die rugpijn. Heb je nog wel kunnen slapen? Cellie, is je vk al van plan wat te doen? Of hoor je dat straks? Hoe laat is je afspraak?
Ik moet om 12:15 uur. Ik zou eerst om 14:00 moeten maar mag nu eerder want dan kan ik daarna nog even rusten wat het schijnt niet meteen te werken, als het gaat werken.
Net bij de VK geweest, hier is de gewoonte met 10 dgn overtijd bij de Gyn controle te hebben. Aangezien dat zondag is heb ik gevraagd of het morgen kon, nu heb ik morgen een controle dus. (Vooral omdat bij mijn vorige het vruchtwater op was wilde ik dat graag...) Dus ben benieuwd naar die onderzoeken en dan zien we weer verder... Bij inwendig onderzoek bleek de baarmoedermond wel plat, dus is aan het verweken, geen tuutje meer, maar verder geen ontsluiting oid. En wel wat ingedaald nu, niet meer zo hoog
morgen meiden, nou me internet doet het weer gelukkig bah wat was het saai gisteren hier nog steeds geen beebje wel veel krampen (darmen denk ik) bij jullie ook nog geen beeb nieuws zag ik jammer hoor nou ga gauw even wat foto's kijken van beebjes
ow meiden wat een scheetjes allemaal zeg krijg er tranen van in me ogen... maarja nog max een week en 1 dag en dan heb ik mijn kleine meisje ook
Flex, nog max 8 dagen? Maar je zit toch al op 8 dagen over? Willen ze je echt 16 dagen na datum laten rondlopen?