Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Balen he Daantje, die weeen. Wij keken mekaar gisteren ook aan toen we gingen slapen en dachten echt nu komt 't. En dan toch weer niet. Zo nutteloos dan. Niet dat ik er nou echt zo veel last van had, maar ik wil zo graag.

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hoe voelen die weeen bij jou? Zelf heb ik sinds een paar dagen een ongesteldheidsgevoel in onderrug en buik. Beetje druk/ stekend gevoel aan de onderkant, bij mijn baarmoedermond. Maar ja, dat zal nog wel niks zijn, want anders zou het wel doorzetten, nietwaar?

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Cellie, gaat die gyn dan ook echt wat doen of alleen naar je vruchtwater kijken?

Vanaf wanneer loop je trouwens het risico op inwendig onderzoek? Want toen ik vorige week dacht dat mijn vliezen gebroken waren deed ze geen onderzoek wegens infectiegevaar. Maar nu had ik gisteren weeen, en nu niet meer. Is er dan kans dat ze morgen op de controle ook inwendig wil controleren of is die kans erg klein?
    Stom he, ga ik nu heel preuts lopen doen, terwijl ze me binnenkort van binnen en van buiten zal kennen...

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja zeker balen! Ik had ze echt op een gegeven moment om de 7-10 min en ze hielden ook 2 min aan.
    Maar voor niets helaas, valt me wel op dat de weeën beginnen als Papa weg is of slaapt....

Hoop zo dat het voor ons door gaat zetten, wil ook zo graag!

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ April1: Ik heb dat gevoel wat jij hebt ook al weken en dacht ook van straks herken ik een wee niet, maar het is waar wat ze zeggen dat je het meteen herkend.
    Moeilijk te omschrijven, maar er gaat meteen een lampje branden, van het is begonnen.

Tja moet het alleen wel doorzetten :(

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ja, ja, herkenbaar. Net als bewegen, doet die frummel ook alleen als hij niet in de buurt is. Of dan golft mijn hele buik, en als ik 'm roep is 't helemaal stil.

Om de 7-10 minuten is best snel. Ik heb helemaal geen ritme kunnen ontdekken helaas. Op dit moment is beebje wel heel erg druk. Wie weet als hij/zij flink schopt word mijn baarmoeder de baby zat...

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja ik herken het precies, hier is de beeb ook rustig als hij aan de buik zit hahaha

Ze vinden het al leuk om de Papa's te pesten.

Bij mij zat er regelmaat in totdat ik ging douche, na het douche kwamen ze iedere 15 min en daarna pats boem weg grrrrr

8. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Dank je. Tja, ik zei gisteren al tegen mijn vriend, dat ik niet het gevoel had dat dit het al was. Wellicht voorweetjes. Heb al zo lang harde buiken (al erg vroeg in de zwangerschap), alleen komen ze nu frequenter.
    Ben nu 29 en vanaf mijn 11e ongesteld en ken mijn lichaam vrij goed, dus ik wacht inderdaad rustig af tot dat lampje gaat branden. ;)

Sterkte allemaal weer

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Mijn lieverdje is ook al zo druk de afgelopen dagen, dat ik het gevoel krijg dat ie het wel erg naar zijn zin heeft daarbinnen. (of hij is verdwaald, arm kind)

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Jij ook april.

Ik ga zo maar door de buien naar de winkel. We hebben een nieuwe vriezer gekocht, en de oude helemaal leeg gehaald. Door die weeen gisteren maar heel kort naar de winkel geweest, dus ik heb werkelijk niets te eten in huis. Maar die buien stoppen niet,maar er zal weinig anders opzitten , en heb nu best trek gekregen.

Daantje, weer wat geleerd, bij weeen niet douchen. En dus ook niet slapen. En geen aanstaande papa's in de buurt hebben.

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    :) plaats een bordje bij de uitgang :)

12. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :) :) :)

Succes in de regen....niet in de winkel bevallen hoor! ;)

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zal mijn best doen, met deze buien heb ik niet eens door als mijn vliezen breken.

Kom zo wel weer ff buurten. Weinig anders te doen.

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Nou, om eerlijk te zijn. Ik heb heerlijk geslapen. Maar 1x eruit om te plassen. maar het is echt zo'n lage rugpijn. Maar ach... we komen er wel door heen. M'n rug is toch altijd heel erg zwak geweest. Ik draag nu een bekkenband en ik moet zeggen; dat helpt wel. Ik krijg iig wel veel steun

15. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Ik ga er vandoor, ben nu op van zenuwen!

16. Hey dames...

Heel veel succes met de laatste loodjes...

Liefs een juli-mama

17. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hahahahaha, dat herken ik ook. roep ik mijn vriend en dan stopt die er mee.

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Heel veel succs meid!

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008