Wat fijn dat de bv zo wil lukken. Ik geef fv maar heb desondanks ontzettende stuwing vandaag , werd vanmorgen wakker en lolo ferari is er niks bij Dat in bad doen is ook zo leuk he!
Hallo allemaal,hier gaat alles goed! jinthe doet het goed! we zijn zo verliefd Ik heb trouwens al een tijdje niks meer van bulldog gehoord? @cellie,hoop voor je dat de gyn wat meer kan doen als alleen maar naar je vruchtwater kijken en je kan inleiden! Meiden met de laatste loodjes hier komt ie nog een keer de weeendans
Nou dames, Bij sommige van jullie wilt het maar niet. Ben wel benieuwd hoe het toch met Bulldog is....... Al een poos niet gezien en gehoord. Ben vandaag aan het opruimen, sammy komt tussendoor. Heb ik meteen haar kamertje mee gepakt. En haar op mijn bed gelegd, en hup valt meteen in slaap! In haar eigenbedje duurt het altijd even voor ze slaapt! En de tv staat aan, en niet echt bepaald zacht whahahahahaha Dus heb ik haar nu weer in haar eigen bedje gelegt. Heel even vond ze er niks aan! Maar de deur is open en de tv nog steeds aan. Ik ben stofzuigen en noem het maar op. En ze slaapt als een hond er door heen. Hoe ken het toch? Gr Esther
Bianca, hoe kom je aan een bekkenband? Hoewel het mss niet meer de moeite is natuurlijk. Maar wellicht een idee voor een eventuele volgende. Flex, ik vind het belachelijk dat je mss tot 16 dagen overtijd moet doorlopen. Hoop echt voor je dat er voor die tijd wat gebeurt. Tinus, balen dat ze niet kon strippen. Wel fijn dat je bm al verstreken was. Alle hoop op zondag dan maar en nog meer hopen dat het dan niet meer nodig is. Agnes, geniet er van, je kindje in bad doen. Lijkt me zo vervelend dat je ook niet zelf met je kindje in bad kan. Vanaf wanneer mag je eigenlijk douchen met een baby? Claudia, thnx voor de weeendans, ik hoop dat ie aanslaat. Goed nieuws, ik heb mijn kinderwagen! Helemaal compleet. Goeie kleur en al. \/ Alle overige meiden, thanx voor de support!
de baarmoeder bepaald niet of de baby eruit gaat dat doet de baby zelf doordat hij/zij een hormoon gaat aanmaken die de baarmoeder doet samentrekken. bij een inleiding krijg je deze hormonen via een infuus binnen
Die kan ik nog wel proberen. Al wandel ik wel al veel. Nog een specifiek chinees gerecht? En van die hormonen was bekend hoor .
Oehhh das lekker Morgen ben ik jarig, dus ken mezelf best verwennen met Chinees Wandelen wordt wat moeilijker, doet best zeer namelijk door het drukkende gevoel. Even tandjes bijten dan maar hihihi
hey heb net visite gehad van me neefje (4 weken niet gezien) man wat is hij groot geworden gaat echt hard zeg! vond wel even fijn om ze weer te zien kon ik mezelf weer wat opladen met kriebels maar goed tis aftellen nu nog max 8 dagen!
Bulldog is vast al bevallen denk ik. Maar volgens de lijst heeft ze ook geen buddy dus dan kan het wel even duren voor ze weer online is. Mijn kleine slaapt ook overal door heen. Raar is dat he
Heb nu toch wel weer een hoop gerommel in mijn buik. Wil ook wel gaan zwemmen, maar begin beetje te twijfelen wat ik zal doen.
Hihihi . Maar als ik thuis op de bank blijf hangen en mijn vliezen breken geeft dat zo'n zooi. Dan kan ik maar beter daar zijn.