Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    das ook weer zo.
    :D

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Zou een broodje kebab ipv chinees ook werken? :)

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He dames!

Gaat het nog een beetje hier?

Ik zie dat er weer wat mama's bij zijn, gefeliciteerd!

Hier gaat het goed! Ben alleen overgestapt op FV, mijn borstvoeding kwam niet helenaal goed op gang, en doordat ik geen rust kreeg , werd het er niet beter op.. Dus voor de kleine de beslissing genomen en hij doet het nu reuzegoed! Hij slaapt nu ook s'nacht beter door en hij jengelt niet meer dat hij nog een slokje wil, dus hij is happy en mama ook! De borst is nu een toetje totdat het vanzelf stopt... Hierdoor heb ik geen last van de stuwing en veel meer rust in mijn lijf wat weer te goede komt van ons tweetjes!

Vandaag afscheid genomen van de kraamzuster, wat een lief mens is dat zeg! Ik mis der nu al....
    En nu moeten we natuurlijk naar het consultatie bureau, spannend!

Nou Buddy, wanneer mag ik je bevalling nou doorgeven?!haha

Liefs, Sabrina

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Valt te proberen natuurlijk :)

5. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Meiden die bevallen zijn: Van harte met jullie kindjes.
    Meiden die nog moeten ik denk aan jullie

Ik dacht dat ik wat meer tijd voor hier zo hebben als eva thuis is nou vergeet het maar druk druk druk met 2 van die kleintjes hahahaha.
    Morgen weer met Eva naar het ziekenhuis, om haar bili te prikken, al gaat ze minder geel zien nu , maar dat komt omdat ik ben gestopt met de borstvoeding die ging ineens hard achteruit, maar op de fles gaat ze ook super.

Het was een raar idee dat ik gisteren was uitgerekend maar al een baby van een maand oud in haar bedje heb.

Ik ben er weer vandoor, ff Eva badderen.

Buddy, ik wacht met smart het smsje af dat je bent bevallen!

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik hoop snel :rolleyes: . Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest. Maar misschien moet ik mezelf voor gaan houden dat ik juni niet meer haal. Dan kan 't alleen maar meevallen :( . Wel fijn dat je meer rust krijgt nu je de fles geeft. Borstvoeding is prima natuurlijk, maar niet ten koste van alles.

Erannick, heerlijk voor je dat je je meissie thuis hebt. Hoe bevalt Nick's rol als grote broer?

Flexgirl, wat fijn dat je je neefje weer gezien hebt. Gaat 't goed met hem?

Agnes, geen vliezen in het zwembad gebroken hoor. Ik heb wel heerlijk gezwommen. Geen spijt dat ik gegaan ben.

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    @moaatje, fijn dat je nog lekker even hebt kunnen zwemmen. Die vliezen die breken nu natuurlijk als je vanavond op de bank zit he. ;)

8. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Nick die vindt het super z'n klein mensje in huis hij loopt haar heel de tijd kusjes te geven en te aaien op zijn manier en als hij naar bed gaat moet hij even bij eva kijken (smelt)

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zou het [-o< , ik ben er klaar voor. Dan maar een nieuwe bank (deze hebben we toch al twee maanden :rolleyes: )

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heerlijk toch je twee hummeltjes zo dol op elkaar :D

11. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    oh nou, dan is het ook wel tijd voor een nieuwe hoor. :)
    Maar om de boel nog wat kracht bij te zetten:

:baby: :whistle: :baby: :whistle:
    Nou gaat het helemaal lukken vanavond. 8)

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Thnx. Ik ben er klaar voor :D .
    Ik ga afsluiten voor vanavond. Morgenochtend kom ik de geboorte van mijn kindje wel vertellen ;) .

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik hoop ook dat ik je snel een berichtje kan sturen met een leuke mededeling!
    maar vandaag nog niet echt aan het rommelen geweest in de buik, helaas.

ik heb met de buurvrouw afgesproken dat ze zondag op kraambezoek zou komen, dus moet het morgen of zaterdag toch echt wel gebeuren! haha

vanmiddag belde smam op, of ze eventjes langs konden komen! hartstikke leuk natuurlijk dat ze ff op en neer komen (140km heen en ook weer terug) dus de buurvrouw zag hun auto al staan, en die had zoiets van o oh... dr is er een geboren! had ze haar dochtertje al langs gestuurd om te vragen hoe het met mij was. heel lief natuurlijk!

ach ja, we komen er wel!

@erannick: wat leuk dat Nick zo lief is tegen Eva en dat hij haar even voor het slapen gaan nog wil zien!

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hallo meiden.
    ik zit echt weer een beetje op baby nieuws te wachten.
    hier gaat alles goed ruben slaapt de hele dag.
    vandaag voor het eerst in bad geweest. hij vond het niet zo heel lekker. vind het met een kruik in zijn bedje veel lekkerder.

nou meiden ik ga voor jullie duimen dat het een beetje opschiet.

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Nou meiden, ik hoop dat er dan komende nacht toch een paar mooie nieuwe baby'tjes bijkomen. Jullie hebben lang genoeg gewacht.

Hier eigenlijk alles prima, maar ik was vandaag zo emotioneel dat alles niet zo prima voelde... :(

Ben hartstikke moe, laptop is gemaakt dus hoop vanaf morgen weer iets meer hier te kunnen zijn.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier ook 1 die op beebnieuws zit te w88 :) maar hier heeft er 1 nog steeds geen zin in :rolleyes:

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    meiden die bevallen zijn en ik nog niet gefeliciteerd heb.. Van harte met jullie schatjes!

Meiden die nog steeds moeten wachten... heel veel sterkte!

Liefs, Paula

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hoeraa ben jarig, laat de beeb maar komen als cadeau :p :D

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    gefeliciteerd :p

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@daantje: gefeliciteerd met je verjaardag!

ik was ook heel happy vanmorgen, kreeg goede hoop. ik had met afvegen wat bloed bij het slijm door zitten. dus nu hopen dat ik de 41 wkn niet ga halen! [-o<
    maar, ja kan natuurlijk wel gebeuren... vind het toch weer een stapje verder in ieder geval voor mijn gevoel!

zo, dat moest ik ff kwijt. was eigenlijk nog super moe, maar kan nu niet meer in slaap komen!

ik al blij dat vriendje nog niet naar het werk is. (ze hebben hem voor de hele dag vergeten in te plannen zag hij op zijn pda... maar hij houdt er wel rekening mee dat hij evt vanmiddag moet gaan, maar da's niet erg.

Deel Deze Pagina