goedemorgen meiden, weer niets vannacht. Gister avond optijd naar bed was heel moe hielt onze beeb mij wakker tot 23:30u. het was de hele tijd aan het schopen. het lijkt dan wel een golf slag bad. daantje gefeliciteerd met je verjaardag, het zou inderdaad een heel mooi kado zijn als je beeb vandaag geboren word.
Daantje van harte gefeliciteerd met je verjaardag! \/ Mijn buik is weer helemaal rustig. Vanmiddag weer naar vk toe. Zal wel weinig nieuws brengen. Ben alleen heel benieuwd of ik iets aan die misselijkheid kan doen. Wil nu toch echt een keer slapen.
Goeiemorgen, Van harte Daantje! Hier dus niks. Gisteren bij vk geweest. Alles prima. Volgens hun statistieken bevalt 78% tussen 40-4 en 40+4. Maar ja, dat lijkt hier wel anders. Ik heb toch nog goede hoop dat de boel dit weekend op gang komt. Heb heerlijk geslapen! Geen enkele keer wakker geworden om te plassen of te draaien! Normaal om de 2,5 uur en met pijn, maar vanmorgen...Voel me superfit!
April, heerlijk dat je zo fijn geslapen hebt. Laat de bevalling nbu dan maar beginnen, dan kan je helemaal uitgerust van start. Cellie, hoe laat moet je naar de gyn? Bulldog moest dinsdag naar het ziekenhuis. Daarna hebben we niets meer vernomen. Ik hoop echt dat ze daar nu bevallen is van een gezond kindje en dat we snel goed bericht krijgen. Ben net bij de fysio geweest voor mijn rug. En ik heb geen vervolgafspraak meer. Ze zegt dat ik die over 10 dagen waarschijnlijk toch niet meer nakom, en de beste remedie tegen mijn rugpijn is bevallen. Dus daar gaan mijn massages. Daantje, behalve dat je vandaag nog een baby wilt, heb je verder wel al wat leuks gekregen?
@ daantje gefeliciteerd met je verjaardag voor diegene die nog moeten bevallen heb gehoord dat als je aan je tepels draait of er op knijpt je ook weeen kunt opwekken (je moet het wel een tijdje doen meen ik) weet wel niet als het echt werkt hoor maar het is mss proberen waard
Daantje gefeliciteerd. Ik heb even een vraagje aan jullie, ik heb de hele nacht last van krampen in mijn buik gehad en geen oog dichtgedaan, nu overdag merk ik nergens meer wat van. Wat kan het zijn, kan het een teken zijn dat het zo kan beginnen?
Goeiemorgen! Ik ben al bij de gyn geweest vanmorgen, alles goed hoor. Ik blijf nog lekker even duimen voor een thuisbevalling
het is de laatste paar dagen wel een heel stuk rustiger geworden in dit gedeelte van het forum. Jammer.... of bevallen de juni mamma's nu prompt allemaal tegelijk? haha
mijn kleine mannetje is net geslaagd voor de gehoortest. ook hebben ze vandaag de hielprik gedaan en hij heeft geen kik gegeven. ben zo trots op hem.
Heb je iets verkeerds gegeten of ben je zomaar misselijk. Ik ben vorige week in de 3 dagen voor de bevalling vreselijk misselijk geweest en daarna was het gelijk over. Mss een goed teken : [-o<
Hoi lieve meiden, Ben niet zoveel komen kijken laatste dagen! Hier alles goed, alleen heeft de kleine wel spruw dus dat is minder, want ook me tepels doen nogal zeer erdoor.. Ben nu met medicijnen bezig die ze gelukkig best goed inneemt. Wil alle bevallen meiden van harte feliciteren! En alle zwangeren nog een flinke knuffel geven! Nog even volhouden dames! Liefs meryem