Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh wat vervelend dat je kleintje spruw heeft :( hoop dat het gauw over gaat!

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Het is inderdaad wat rustiger hier. Maar ik merk van mezelf ook dat ik nu veel minder tijd heb om te forummen dan 2 weken geleden. Moet echt nog een beetje mijn ritme vinden enzo, en dan komt het wel weer helemaal goed met het kletsen.

Even een update van hier. Alles gaat goed, gisteren is eindelijk zn navelstompje eraf gevallen. Hij eet en groeit goed, het lijkt wel of ie Pokon krijgt, haha.

Nou, ik kom vanmiddag wel weer even spieken.

Succes met bevallen iedereen! ;)

4. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Ja dat is mijn andere kind!

5. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Dat klinkt als voor weeen. Heb ik ook gehad vorige week. Niet je hoop op vestige ik loop ook nog steeds zwanger rond. maar wat ik begrepen heb kunnen die voor weeen voor het verstrijken van je bm zorgen. Dus het is niet voor niets.

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    :) hahahaha

Cellie, je hebt idd nog ff voor een natuurlijke thuisbevalling. Positief blijven :D .

Sjoon, 't is hier idd stil. Maar volgens mij geld dat voor meerdere topics op het forum. Ik ervaar heel zp een beetje rustig de laatste dagen.

Ilona, wat goed dat hij zijn gehoortest en hierlprik zo goed doorstaan heeft :thumup: .

Agnes, die misselijkheid kwam vanaf ongeveer 6 mnd zwangerschap opzetten en word steeds erger. Ik heb het nu zodra ik ga liggen, en vaak trekt het ook in andere houding niet meer weg. Vk zei al eerder niet meer te eten na 8 uur 's avonds, maar de laatste tijd komt het elk moment van de dag :( . Moet er zo weer heen, zal eens vragen of ze er niets op weet.

Meryem, wat naar dat zw spruw heeft. Ik had al eerder uitleg gehad over wat de effecten zijn met je kindje. Maar wat gebeurt er dan met je tepels? Hoop dat je meissie zich snel beter voelt.

Coco, fijn te horen dat het zo goed gaat. Wat vliegt de tijd he.

Tinus, is het een echte lab? ('t is een klein plaatje). Ik heb zelf een kruising. Zal vriendje ff vragen of ie me helpt een foto te plaatsen.

Flex, balen dat er nog niets gebeurt. Houdt moed ;) .

Ik ga ff naar vk toe. Zal jullie zo een update geven.

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hey meryem, hier heeft de kleine ook spruw,ik had een mondgel gehad en daar werd ze misselijk van en kreeg ze darmkrampjes van,ik hoef mijn tepels niet te behandelen want ik geef de fles,maar vanochtend ben ik met jinthe naar de huisarts geweest en die heeft een andere gel voorgeschreven hoop zo dat het nu gaat werken ,maar ik snap wat je bedoelt en dat het erg vervelend is :(

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Daantjuh van harte met je verjaardag..

En meiden hier nog een keer de weeendans! :whistle: :whistle: :whistle:

Ja de aanhouder wint!:)

9. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    moaatje, Hij is geen hele Lab. het is ook een kruising. Zijn vader was een Lab en zijn moeder was een kruising Lab. dus hij is 3/4 Lab. Ik zal ook proberen een foto te plaatsen in mijn album.

10. Niet meer actief

** Inbraak **

Ik wil jullie heel veel succes wensen met de bevalling (ondanks dat er al een aantal bevallen zijn)
    En daarna een hele fijne kraamperiode toegewenst
    Geniet ervan

Liefs een april-mama die in december bevallen is

**uitbraak**

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties :D
    Echt super lief hoor hihihi

Ik krijg vanavond van iedereen kado's, dus ben benieuwt hihihi

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    @moaatje jeetje zeg dat die misselijkheid zo lang duurt. Dan moet je de kleine nog maar eens ernstig toespreken dat het nu echt tijd is.
    ;)

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hey dames hier ben ik ook weer eventjes, voordat wij weer onze middag dut gaan doen :)

Sem is lekker weg met de oma's en gister ook al met andere oma weg geweest! Dus die word goed verwend, en ook met een boel kado's!

Eva ligt nu ook lekker te slapen, en doet het ook errug goed! Vandaag proberen zonder kruik beneden, en we gaan morgen voor de eerste keer onze wandeling maken ZO LEUK :D!
    Ze is van 2820 naar 2900 gegaan en nu weer 2940 dus die zit zo weer op de 3080 ;)

De BV loopt hier prima in overvloede, want ze spuugt het er soms uit omdat ze het niet bij kan benen haha, dus wij maken dr mondje ook regelmatig schoon met een gaasje om spruw te voorkomen ja lijkt me ook echt niet fijn nee :(

Sem doet het ook geweldig als grote zus allemaal kusjes geven, overal mee helpen en erbij staan!

Zo nu even nog een berichtje om op jullie te reageren :)

14. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    moaatje heb je al vanillla vla geprobeerd tegen de misselijkheid? Helpt vaak wel.

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Daantje feli vandaag ! Ennuh hopelijk wacht de beeb nog even zodat die lekker een eigen verjaardags dag krijgt! ;)

Cellie bij mij heeft de turkse pizza ook geholpen extra sambal en knoflook...tijdens de bevalling waren ze er iets minder blij mee hihi :)

Ik heb mijn eerste sushi gekregen van de overbuuf en tijdens de voetbal wedstrijd gegeten errug lekker hoor :D!

Ilona fijn om te lezen dat de BV zo goed gaat lekker genieten hoor!
    En badderen is ook zo koud voor ze, ik sta er hier ook van te kijken dat ze het nog niet vervelend vind..maar uiteindelijk verandert dit wel, Sem is echt een badmonster :D

Tinus balen dat het strippen nog niet gelukt is hopelijk snel! bij mijn inwendige controle was de baarmoeder ook verstreken en die avond is de bevalling nog begonnen ;) wie weet wie weet!

Moaatje hopelijk is die misselijkheid snel weg dus ook wel hopelijk komt die beeb gewoon snel ! :D

Flex hou je het nog een beetje? wat een eigenwijs ding is het nu al he ;)

coco fijn dat het navelstompje eraf is, mij lijkt het ook heel fijn als die onding er niet meer zit hahaha

de dames met spruw, hopelijk zijn ze er snel vanaf! niet leuk als je kleintje er last van heeft!

ZO geprobeerd overal een beetje op te reageren zover als dit ging!
    Wij gaan even dutten en dan tot klets weer he!

Dat we maar snel allemaal bij de Juni mama's verder kunnen :D!

16. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Daantje meid gefeli!
    Ben vandaag in een heb nergens zin
    in bui...... Heb wel wat foto's van de
    digi gehaald! En dit heb ik gedaan:

http://www.youtube.com/watch?v=f6KKTz1ZNKU

Is het geen scheetje, zeggen we dat allemaal
    over ons eigen kindje maar goed........ ;)

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ohhhh essie wat een schatje!
    Heb je dat gewoon met je fototoestel gedaan, dat filmpje?

18. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ja gewoon met de digi gemaakt....
    Niet goed? whahahaahaha ;)
    En niet verkeerd bedoeld....

MAAR WAUW ben verliefd op jou buik!

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nee vroeg het me af zodat ik dit idee van jou kan gaan stelen straks hihihi
    Wij hebben namelijk een nieuwe camera gekocht en kunnen ook filmpjes mee gemaakt worden :p
    Is het makkelijk het zo op youtube te zetten?

Thanx meid voor het compliment ;)
    Zullen we even een dagje ruilen? Jij mijn buik en ik jou beebje :D

20. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

whahahahaahah ja is goed!
    Is makkelijk gewoon een account
    aanmaken op youtube! En ik
    vind dat je met een digi net zulke mooie
    filmpjes maken kan. Heb ook zo
    mijn bevalling gefilmt.
    Nou ja ik niet whhaahahahaha, me zus ;)
    Ik mis me buikkie soms wel hoor.
    Is me spontaan afgenomen he :D
    Jullie kunnen er rustig afscheid van nemen.
    Ik wilde nog zoveel ermee.......
    Nieuwe foto voor op het kaartje....
    Is nu een buik van 30 weken.
    Wilde nog gipsen, is hem ook niet
    geworden helaas :cry:

Deel Deze Pagina