hihihi deal, doen we Ga ik dat tegen die tijd ook doen een account aanmaken en heel veel filmpjes maken. Wel handig, want sommige opa's en oma's wonen aan de andere kant van het land. Vind het er supergaaf uitzien! Ja ik snap je wel, je hebt zoveel in de planning nog staan als je zwanger bent en dan kan het niet meer. O.a. dat gipsen idd, wij hebben het gedaan met 34 weken. Omdat iedereen in de familie hier vroeg bevalt.... Nu een beetje spijt omdat ik dus als eerste veel langer loop en mijn buik nu mooier is als toen. Gelukkig heb je er een super mooie en gezonde meid voor terug gekregen
Ja dat is het belangrijkst! Ook hier Opa die ver woont! Me zusje woont ook daar Noord Holland Is voor ons best een eindje! Dus ook hier veel gefilmt en gefotoot Wat is het rustig hier whahahaha We zijn de enige die praten hier
Da's precies wat vk net ook zei . Of cola met water. Ga 't straks proberen. Ben nu namelijk niet misselijk , maar komt vast wel weer . Verder was de controle prima. Heb er drie kilo bij in anderhalve week . En beebje heeft zich kennelijk weer gedraaid van rechts naar links. Wel balen dat ik dat zelf zo slecht voel door de voorliggende placenta. Vraagje: Mijn bloeddruk bleek gestegen. Ik zit gemiddeld op 110/55. En nu was het 125/62. Nog steeds zeer laag natuurlijk, maar zegt het ook iets? Hij is namelijk nog nooit zo hoog geweest. Ik schrok ook wel, want ik lees net op mijn kaart dat er geen vibi staat maar cvibi, maar google leert mij dat dat dus hetzelfde is. Nu moet ik dus donderdag weer terugkomen (hoop het alleen niet). Essie, wat een dropje! Wat ligt ze daar heerlijk rustig de wereld te bewonderen. Wow! Bwtje, wat fijn dat het zo lekker bij je gaat. Ook je bv. Je had Sem ook lang gevoed toch? En wat groeit ze snel! Op de 4e dag misschien al naar buiten wow! Angel4life, thnx en succes met je meisje.
Ja en zo kunnen ze toch meegenieten aan de andere kant van het land. Het is hier de laatste dagen al zo rustig..... wel jammer. Hopelijk is iedereen, die nog moet bevallen, nu aan het bevallen Hoop toch stiekem dit weekend ook aan de beurt te zijn.
Hoop eigenlijk op het soort antwoord van ''zodra je bloeddruk een beetje stijgt het je binnen 24 uur een baby" Keep on dreaming denk ik
Moaatje mijn bloed druk was maandag en afgelopen donderdag ook wat hoger dan normaal. maar hier gebeurt ook nog niets. Ze zeggen wel dat je bloeddruk wat stijgt als je bijna gaat bevallen. 125/135 hardslag is heel netjes het mag niet lager zijn dan 120. Het ligt er aan of het kindje slaapt of wakker is. Als het wakker is is de hardslag hoger.
Wat is ie leuk! Ook nog jong denk ik? Die knipoog, super. Ik heb geen zin te wachten op vriend, ik ga zelf wel ff de techneut uithangen met de camera en laptop. Wens me succes.
Ik hoop voor je dat het lukt. Ik ben benieuwd! Hij wordt in augustus 3 jaar. We zijn zo gek op hem! Ben beniewd ook wat hij van de baby vind. Hij is wel heel lief met kinderen maar ja die gaan weer weg en deze niet.
Precies, met mijn neefje is ie super, maar eigen is toch anders denk ik. Heb jij nog een plan om je kindje aan de hond voor te stellen of laat je het op zijn beloop? Ik ben helemaal goed! Ik heb zelf twee foto's in mijn album gezet. Heb mijn doggie sinds de week dat ik mijn zwangerschap ontdekte. Hij is nu 3. Een husky/labrador.