Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee die is niet meer gezien mkaar die heeft haar beebje al kan niet anders want ze is nu toch echt al over de 42 weken toch ze was de 6de uitgerekend

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Vanaf wanneer wordt er over het algemeen voorgesteld door de vk om te gaan strippen? Mijne laat me volgende week gewoon komen voor controle met 41+2. Als het ukje er dan nog niet is, zou hij (de vk dus)het me dan voorstellen?

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn VK zegt dat het pas enige effect kan hebben met 41 weken vandaar dat ze me nog een week lieten lopen zonder strippen....

4. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Dank je voor je antwoord. Ik heb net ook iets erover gelezen via google. Ik hoop dat het bij mij niet nodig zal zijn. Jij moet maandag zie ik? Ik duim voor je dat je kleintje zich vandaag of morgen uit zichzelf aan zal dienen! :D

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoopt er hier 1 met je mee :) ;)

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hoop in ieder geval dat alles goed is gegaan.

Meiden, heel lang kan het gelukkig niet meer duren voor jullie!

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Volgens mij wachten jullie allemaal tot de wedstrijd vanavond is gespeeld hahaha :)

Morgen zo'n mooie baby-boom!

8. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Je kunt toch zelf ook gaan wroeten vanbinnen? Zeg ik nu iets heel fouts? :oops:

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Is er vanavond wéér voetbal? Tegen wie moeten ze nu? Ik ga weer fijn een detective kijken, ben niet zo'n voetbalfan. ;)

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oeh April don't try it!

Lijkt mij niet zo verstandig, als je er geen verstand van hebt.....

11. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hoe bedoel je dat , wroeten?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

nederland tegen rusland en uiteraard gaat nederland winnen

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Vanavond is er een kwart-finale tussen Nederland en Rusland... en het spannende daarvan is ook nog eens dat Rusland een nederlandse trainer heeft nl Guus Hiddink... Normaal leuk als die door zou gaan maar nu ff niet!

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ik vind dat ik best verstand heb van mijn eigen lichaam. :) Het zal niet de eerste keer zijn dat ik daarbinnen ben geweest en mijn baarmoedermond heb gevoeld. (ik was een keer in de veronderstelling mijn tampon vergeten te zijn, dus ik op zoek en dacht hem te hebben gevonden, dus ik trekken, maar bleef zitten, dus naar ha gegaan en ze zegt ; je hebt je baarmoedermond gevoeld, hahaha, tampon was er dus wel uit, hahahaha :oops: )

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

omg zie het al helemaal voor me och ik zou nooit meer naar die ha toe durven :)

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    daantje hoop dat het een goed teken voor je is.

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Tja.. zover kom ik niet niet eens...

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Och, ik schaam me niet snel hoor. Het was alleen wel komisch vond ik. Ik denk alleen dat zelf 'strippen' wat lastig wordt met die buik in de weg. Ik vind het vaak al pijnlijk met vrijen als met een beetje doorstoten de baarmoedermond geraakt wordt, dus ik ga het niet opzoekn. Gaat straks al genoeg pijn doen met de weeen en bevalling.

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Maar oke , je voelt je eigen Bmm (...) en dan? Het is niet als soep koken , ff roeren en wachten...

20. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ik denk dat het bij mij dan niet zo'n 'lange weg' is, maar ik heb ook wel erg lange vingers en ben niet erg bang om aan mezelf te komen. Ben ook weleens écht een tampon kwijtgeraakt, nou dan moet je toch echt flink door de knietjes hoor om er bij te kunnen komen. :D Sorrry voor deze praat, dames.

Deel Deze Pagina