nee die is niet meer gezien mkaar die heeft haar beebje al kan niet anders want ze is nu toch echt al over de 42 weken toch ze was de 6de uitgerekend
Vanaf wanneer wordt er over het algemeen voorgesteld door de vk om te gaan strippen? Mijne laat me volgende week gewoon komen voor controle met 41+2. Als het ukje er dan nog niet is, zou hij (de vk dus)het me dan voorstellen?
mijn VK zegt dat het pas enige effect kan hebben met 41 weken vandaar dat ze me nog een week lieten lopen zonder strippen....
Dank je voor je antwoord. Ik heb net ook iets erover gelezen via google. Ik hoop dat het bij mij niet nodig zal zijn. Jij moet maandag zie ik? Ik duim voor je dat je kleintje zich vandaag of morgen uit zichzelf aan zal dienen!
Hoop in ieder geval dat alles goed is gegaan. Meiden, heel lang kan het gelukkig niet meer duren voor jullie!
Volgens mij wachten jullie allemaal tot de wedstrijd vanavond is gespeeld hahaha Morgen zo'n mooie baby-boom!
Is er vanavond wéér voetbal? Tegen wie moeten ze nu? Ik ga weer fijn een detective kijken, ben niet zo'n voetbalfan.
Vanavond is er een kwart-finale tussen Nederland en Rusland... en het spannende daarvan is ook nog eens dat Rusland een nederlandse trainer heeft nl Guus Hiddink... Normaal leuk als die door zou gaan maar nu ff niet!
Ik vind dat ik best verstand heb van mijn eigen lichaam. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik daarbinnen ben geweest en mijn baarmoedermond heb gevoeld. (ik was een keer in de veronderstelling mijn tampon vergeten te zijn, dus ik op zoek en dacht hem te hebben gevonden, dus ik trekken, maar bleef zitten, dus naar ha gegaan en ze zegt ; je hebt je baarmoedermond gevoeld, hahaha, tampon was er dus wel uit, hahahaha )
Och, ik schaam me niet snel hoor. Het was alleen wel komisch vond ik. Ik denk alleen dat zelf 'strippen' wat lastig wordt met die buik in de weg. Ik vind het vaak al pijnlijk met vrijen als met een beetje doorstoten de baarmoedermond geraakt wordt, dus ik ga het niet opzoekn. Gaat straks al genoeg pijn doen met de weeen en bevalling.
Ik denk dat het bij mij dan niet zo'n 'lange weg' is, maar ik heb ook wel erg lange vingers en ben niet erg bang om aan mezelf te komen. Ben ook weleens écht een tampon kwijtgeraakt, nou dan moet je toch echt flink door de knietjes hoor om er bij te kunnen komen. Sorrry voor deze praat, dames.