By the way, toen ze bij mij gingen voelen, vond ik dat een zeer onprettig gevoel, ik moet er niet aan denken om dat ook nog is zelf te gaan doen, als ik uberhaupt bij zou komen....
Komt er wel op neer, las ik. Meid, ik ben verstandig genoeg (inmiddels ) om het aan de deskundigen over te laten, hoor. Ik zou niet willen dat ik iets verkeerd doe bij mijn ukje.
me vriend ging zwembad stofzuigen (d.m.v.) een tuinslang ik denk help heb zet even de kraan open en ineens schiet dat ding los en krijg me toch een straal water over me heen nu kan ik er wel om lache maar op dat moment even niet
ik ga even liggen ppijnlijke buiken en krampen blijven terug komen de kleine is ook druk kom vanaaf wel even weer spieken voor het voetbal
Ik heb me dagen! Maar je kan me net treffen op zo'n moment hahaha Je moet natuurlijk zelf weten hoe of wat, maar ik vond het een beetje eng idee om als nood zelf de stop eruit te werken hahaha
Dat zou ik écht nooit doen. Ik laat het liever aan moeder natuur over of de verloskundige. Sorry als ik je in shock heb gebracht.
spannend hoor een hoop meiden weer aan het rommelen, zo een raar idee dat er bij mij in de buik niets meer zit zeg! En sjoon is echt aan de gang neem ik nu aan? je kan het meid succes! Wij zijn zonet gezellig wezen wandelen! heerlijk met dit weer naar buiten, en Eva is lekker in slaap gevallen in de buggy! Even boodschapjes gehaald en weer terug ik mocht niet te ver hihi Madam weegt nu 3020 nog maar 60 te gaan en dan zit ze alweer op dr geboorte gewicht dus ze doet het geweldig Ilona onze borstvoeding werkt dus goed he met 2 zo'n knappe kindjes he? hihi ik las dat die van jou er al op zat kei goed! Nou dames ben benieuwd wanneer er weer beeb nieuws komt! Vanavond maar weer voetballen kijken ben benieuwd of NL gaat winnen!
Hey meiden, Hoe is het hier? Probeer vanavond maar weer een beetje bij te lezen. Want wat is het druk ineens met zo'n kleintje erbij. Hoe ervaren de meiden die al bevallen zijn, de kraamzorg eigenlijk? Ik zag er als een berg tegen op, maar ik heb me toch een leuke meid. Het klikt zo ontzettend goed, dat ik het zelfs een soort van jammer vind dat ze maandag voor het laatst is.
Ik heb er 4 verschillende gehad die natuurlijk allemaal naar mijn hechtingen moesten kijken of het niet ging ontsteken Ze waren wel aardig hoor, maar 1 rookte ontzettend veel (buiten hoor) en dan stonk ze zo als ze weer binnen was en ik voelde me al niet zo lekker zo net na de bevalling. Ik was blij dat ze me hebben geleerd hoe ik het beste met een baby kan omgaan, maar verder ben ik blij dat het klaar is...