52 baby's al op de lijst, da's veel. Leuk! Even een praktisch vraagje; hoe kies je een verloskundige? Ik woon in een stad en volgens mij kan ik er uit meerdere kiezen. Maar heb geen idee hoe te beginnen. En zijn jullie ook al kraamzorg aan het regelen? Dat moet toch erg op tijd? Wat dat betreft al handig als je al 1 of meer kindjes hebt; is makkelijker kiezen.
dag dames, Bedankt voor jullie berichtjes.. eigenlijk vind ik het moeilijk om weer naar de vk te bellen. Ze deden de vorige keer ook niet echt geintresseerd ofzo. De vorige keer dat ik een aantal keer wat bloedverlies had konden ze de echo alleen maar een weekje vooruit schuiven. Nu moet ik volgende week naar de vk voor de echo en ik denk dat ik het gewoon maar zo laat staan. Ik heb ook geen krampen ofzo het is alleen maar steeds een beetje bruin bloed. Even een beschamend vraagje: Zou er een verband kunnen zijn tussen klaarkomen en bloedverlies, heb namelijk het gevoel dat ik het steeds heb die ochtend daarna.. Ik vind het toch wel apart dat ik het dan alleen heb dat als ik seks heb en klaarkom, en niet bij seks waar ik dan niet bij klaarkom.. misschien beetje too much information maar vraag me af of dit misschien een slecht teken is omdat je baarmoeder dan natuurlijk wel 'samentrekt'.
Hoi meiden hoe voelen jullie je ? Ik ben sinds een week niet echt lekker, heel erg moe, misselijk maar kan niet overgeven. Mijn dagelijks leven lijdt er wel onder ( heb het er graag voor over hoor ). Ik heb vanmorgen het huishouden gedaan en merk nu dat ik weer even moet gaan liggen terwijl ik normaal energie voor 10 heb. Ik sport normaal 4 a 5 x in de week 2 uur lang, maar nu ben ik al meer dan een week niet geweest, denk dat ik het vanavond weer eens ga proberen maar dan een uurtje. Bwtje mijn NOD was 4 okt en ik heb 7 okt positief getest maar op dat moment kon ik het gewoon niet geloven, was pas echt overtuigd toen MvM vorige week ook een urinetest deed. Hebben jullie ook zoveel problemen met eten en koken, normaal vind ik koken leuk maar heb er nu een hekel aan omdat ik toch nergens zin in heb, maar als ik eenmaal aan het eten ben gaat het wel, stom he ? Normaal ben ik een echte eetkont maar nu staat alles me tegen of ik heb ergens zin in maar weet niet wat. Sorry meiden voor het lange klaaggezang. xxx
eten staat me nu niet tegen eet zelfs meer dan normaal en ook van alles door elkaar ben niet misselijk maar heb wel het gevoel dat er wat in me keel zit maar nie verder omhoog wil heel apart allemaal verder drink ik geen koffie meer bah bah en rook nie meer en verder voel ik me een beetje moe
ik zou gewoon bellen meid misschien dat ze je nu wel eens serieus nemen? en anders geef je dat gevoel ook aan dat je had de vorige keer! ik hoop dat ze een beetje kunnen helpen gelukkig is het inderdaad geen rood bloed maar als je het niet vertrouwd is het wel fijn als ze meer moeite doen he?!? succes en hopelijk heb je snel een echo! ik heb inderdaad dezelfde verloskundige uitgekozen als de vorige keer wel zo leuk en ik ben er zo heen gefietst ennuh kraamverzorgster wordt makkelijk want ik ga dit weekend mijn oudtante weer vragen bij het etentje
Ze waren vandaag te bereiken tot 1 uur helaas.. ik wacht het nog even af. Als het nog doorgaat bel ik morgen zeker even.
Tja sporten. Ik ben al vier maanden niet meer naar de sportschool geweest en ging daarvoor toch trouw 2 of 3 x in de week. Ik ga maar een beetje rustig op zo'n apparaat sjokken en tv kijken ofzo.. een paar spieroefeningen doen.. geloof dat je vanaf tweede trimester geen buikspieroefeningen meer mag doen?
sorry 2 keer geplaatst.. he meryem, het kan natuurlijk wel door seks komen. Vervelend, het maakt je zo ongerust. Maar ik zou toch een week afwachten tot die echo. Het is echt heel normaal om in dit stadium wat bloedverlies te hebben
Hier ook erg bekend. al is het meer omdat ik doodmoe ben (ik werk 40 uur) en ik geen inspiratie meer heb. Ik ben overigens totaal niet misselijk (GODZIJDANK). Desalniettemin wel een raar gevoel in mijn buik enzo... geen touw aan vast te knopen...
Minnie, ik ben ook steeds bezorgd.. ik heb gisteren allemaal verhalen gelezen over miskramen enzo.. Had ik beter niet kunnen doen... haha
Ja beter niet die verhalen lezen he! Dat is best lastig op de site.. vind eigenlijk dat zodra je hier als zwanger geregistreerd staat je niet meer die mk verhalen moet kunnen lezen..hahaha
misschien dat het oude bloed er dan nog uit komt,omdat het van ver komt,en anders gewoon ff na vragen hoor meis,beter 10 keer teveel dan 1 keer te weinig, sterkte knuff
Ik wacht even tot me mannetje uit bed komt (heeft nachtdienst gehad, maar vind dat ie nu wel genoeg geslapen heeft) en heb het er dan even over met hem. Anders bel ik meteen morgenochtend dat ik zsm een echo wil..
vraag je gelijk even of ze 2 voor de prijs van 1 doen? hihihi ik zou ook zo graag willen nou ja laat morgen maar snel iets weten he of je kan en als je geweest bent! ik duim hier alvast voor een mooie echo! ps waar woont iedereen btw? ik in eindhoven ow uge uge ziet nu dat je dit in je profiel kunt doen ff aanpassen dus
Haha dat vind ik een hele goede! Ik stem voor! Ik heb tot nu toe ook heel goed die berichtjes vooral niet gelezen... maar ja, er komt een moment dat je het op de een of andere manier toch tegenkomt.... Ik zal in ieder geval blij zijn als ik naar de vk kan en ik naar het hartje kan luisteren...