pfff het wordt echt tijd dat madam wakker gaat worden haha nu lekker doorslapen en vannacht natuurlijk er lekker bij zijn haha
Ohhh toevallig joh! Ben blij als de kamer eindelijk in gebruik is Dat slijm van vanmiddag was helder als water met een vleugje roze erdoorheen. Leek net lijm hihihi
ja haha en ze is natuurlijk 's nachts geboren he dus haar ritme begint vanaf half 3 hahaha maar ik zie een handje en er begint wat leven te komen!
ja en nu geluid ik ga weer aan het werk ene dametje word erin gelegd en andere eruit nu haha dus even verschonen en drinken maar weer! fijne avond meiden en kom op met die bevallingen he tis weer weekend!
Snap het helemaal en natuurlijk mag je je zo voelen. Het is verschrikkelijk wat jou en je partner overkomen is. Nogmaals heel veel sterkte.
Van harte gefeliciteerd Sjoon! @Elke; ik snap je ook helemaal hoor, ik vind het heel bijzonder dat jij (en ook Spirit) hier nog zo lief langskomen voor de andere juni-mama's.
ook ik heb veel bewondering voor jullie Elke en spirit!ik vind het ook heel lief dat jullie met ons meeleven,en kan jullie verdriet heel goed begrijpen! ik vind jullie hele sterke vrouwen!en dat mag best gezegd worden! hier een dikke digiknuff van mij voor jullie!
Sjoon feli met de kleine Chiel!! Elke: Een dikke knuffel vanaf deze kant! Snap dat het moeilijk is om te lezen hier dat we 'klagen' over zulke dingen. Doe maar rustig aan meid! Daantje: Oeee jee jee! Spannneeend! Hoe is het ondertussen met flex?
Ben trouwens vandaag ook even eruit geweest, was wel wat duizelig maar het beviel me goed. Had nogal wat dingetjes nodig bij kruidvat en de kleine is lekker rondjes wezen rijden met papa in de auto . Ze zat in de maxi cosi dus was handiger dat ze in de auto bleef. Toen ik terug kwam bij de auto stond mijn man al met een oud stel te kletsen die naast hem geparkeerd waren en dr aan het bewonderen waren. Mijn man stond er glunderend bij
Sjoon, gefeliciteerd met je zoon Chiel! Hopen dat jullie lekker snel naar huis toe mogen! Hier een erg ervaren kraamhulp gehad, erg fijn. Ze ging als een wervelwind door het huis qua poetsen. Iets waarvan de katten (en man ook) volledig in de stress schoten. Ben ook wel blij dat ze nu weg is, moest toch altijd de deur opendoen om 8 uur en ze wilde dan ook meteen kletsen, ontbijt voor me maken en badderen met Senna. Terwijl ik toch liever nog even was blijven slapen. Bwtje, wat een mooi meisje heb jij! En super die haartjes, is Sem ook met donker haar geboren? Ik ga nog even voetbal kijken.