Beste Elke, Ik vind het ook heel knap dat je hier nog kom na wat je heb mee gemaakt. Ik weet niet of ik dat had gekunt. Sjoon van harte gefeliciteerd, je wachten is beloond. P.s. wat een (piep) wedstrijd gister.
Nou meiden ik werd hier om 5.30 wakker van de eerste wee. Om 5.46 ben ik gaan klokken en ze komen tot nu toe iedere 6 tot 8 minuten. Er gebeurt dus eindelijk iets.
@ daantje kom op! haha heeft mijn weeendans toch nog geholpen!is de vk al geweest! @meryem wat een schatje! heerlijk he
mijn moppie is vandaag alweer 2 weken! wat gaat dat hard maar ik zou me nu al niet meer een leven zonder haar kunnen indenken,of ze er altijd al is geweest @fl3x hoe is het met jou?
morgen meiden, hier echt zoooo slecht geslapen heb sinds gisteren middag krampen en nu dus nog steeds... maar doorzetten ho maar :x heb vandaag echt even een baaldag
Mijn vader is echt een lieverd hoor maar ik word nu afentoe een beetje gek van hem. hij staat elke dag op de stoep of hij belt. Een moeder heb ik niet meer dus ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij het dubbel op moet doen. Hij maakt zich ook zorgen om me.