Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jaaa flex je mag eindelijk! ik had bij sem flink wat rugweeen maar die waren meer richting het einde..
    ook bij Eva waren de laatste cm's heftig en dan gaat het door tot mijn rug..

Ik vond het fijn om ergens tegen aan te gaan staan duwen! kon ook echt geen andere houden bedenken en den mijn benen in spreidstand en heen en weer van voor naar achter bewegen...beetje duidelijk haha

Bij milde rugweeen dus de eerste cm's raadde onze yoga docente aan om de partner met zijn 2 vuisten in je rug tegen te duwen en eventueel van boven naar beneden in je onderug..elke keer een stukje duwen..!

Nou hopelijk heb je er iets aan succes!

en beval ze!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    voor foto's je moet ze hier verkleinen in je album geeft die aan hoeveel mb die mag zijn..en hier op het forum volgens mij 491x491 zijn...
    Je kan hier links in het menu je foto verkleinen..maar ook zelf een programma kiezen zoals imageshack, ik gebruik bijv. photobucket.
    Dan zet je de link hierin, je moet kiezen voor de gene met bbcode dus [] deze haakjes moeten erom staan...
    zijn die er niet kun je tijdens het bericht typen de link in het bericht zetten en dan zorgen dat die tussen de haakjes komt (bovenin je menu van bericht staat Img daar klik je dan op)

Nou hopelijk duidelijk zo!?

anders gewoon even proberen nu!

En ik weet niet wat je verder aan spullen in huis hebt?
    Maar in je kraampakket moet alles zitten...
    Extra is thermometer voor jezelf en baby en vit. K + D uiteindelijk vanaf dag 8. en verder een hoop luiers :D
    En het is ook zo bijgehaald mocht je het niet hebben he ;)

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Idd vreemd, ik heb om 8u gel gehad, om 11u weer (toen begon ik er wat van te voelen, al had de 1e doses ook al wat gedaan) en om 13.27 ben ik bevallen, heel erg snel dus.
    Vorig jaar ging het ongeveer net zo eigenlijk, ook 2 doses, een 3e op een dag doen ze niet trouwens, dat weet ik wel.

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Cellie: Gefeliciteerd met je zoon. Fijn dat je door je bevalling niet écht 3 jaar ouder geworden bent. :)
    Mooi gewicht en lengte, toch? Mijn ukje wordt ook op dat gewicht geschat, maar ja dat zijn enkel schattingen, nietwaar? voor hetzelfde geld, wordt het alsnog een flinkerd.

Fl3xgirl: Zet hem op! Heel veel succes met je bevalling!

Ik hoop dat ik hierna mag, of waren er nog wachtenden voor mij? (tinus1979, geloof ik?)

Er gebeurt hier werkelijk nog niets noemenswaardigs..... :cry:

6. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @fl3xgirl: Succes! :)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kom hier af en toe meespieken, alle bevallen mamas gefeliciteerd. en diegene met de laatste loodjes succes!

flex, succes vandaag meid, eventjes nog!

8. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Hoi meiden,
    Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis om 11:00 uur. Ze gaan een echo, ctg maken en een inwendig onderzoek doen. Daarna is het waarschijnlijk zo dat ik naar huis mag en de volgende dag terug moet komen voor de inleiding maar het kan ook zijn dat ik meteen moet blijven.

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ fl3x succes meid! ben echt blij voor je dat het gaat beginnen! ;)

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bwtje, thnx voor je uitleg. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik er nog niet veel van snap, maar zal vriend er zo ff mee lastig vallen. :) .
    Vit K en D? Ik ga er achterheen. Zo leer je nog 's wat he ;) .

Tinus, wat jammer dat je nu geen duidelijkheid hebt over morgen. Wel fijn idee denk ik dat er nu eindelijk actie ondernomen wordt. Hoe voel je je nu?

Flex, ik ben zo benieuwd, succes he, en hou ons op de hoogte :thumup: .

Ik heb behoorlijk last van schoonmakeritis vandaag. Dus als beebje zich vanavond of vanacht nou ff aandient heb ik een spic en span huis voor de kraamzorg :D .

11. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    moaatje, Ik heb me erbij neergelegd dat ik niet thuis ga bevallen en dat het vanzelf gaat komen.

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Haha bwtje moest je uitleg over rugweeen 3x lezen voordat ik em snapte. (Ligt waarschijnlijk aan mij, slaapgebrek)
    Bij mij was het enige wat hielp op bed gaan zitten op handen en knieen.
    Maar ik had vooral buikweeen hoor.

13. vlademira

vlademira Niet meer actief

flex heel veel succes
    ik hoop voor je dat he niet al te lang mag duuren

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Fl3x hoe is het met je? ben zo benieuwd!

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ben inderdaad benieuwd hoe het met Flex gaat.

Tinus, succes morgen in het ziekenhuis. Laat je weten wat het gaat worden (behalve als je moet blijven, dan is t misschien wat lastig).

Schaapje, hoe is het met je? En met je meisje?

Hier effe een dip... Ben naar weeguurtje geweest van het consultatieburo. En Senna is sinds afgelopen donderdag niet aangekomen... :cry: Ik ging er echt vanuit dat ze nu wel weer op d'r geboortegewicht zou zitten, maar ze zit er nog 110 gram onder. Ze maken zich nog steeds geen zorgen, kan ook aan de weegschaal liggen (laatste x wegen was nog door de weegschaal van de kraamhulp), dat ze verschillend zijn afgesteld.
    Ik schiet natuurlijk meteen weer in de stress, vind het zo tegenvallen. Nou mogen we vrijdag extra terugkomen om te kijken of ze dan wel aangekomen is.
    Zijn er meerdere die ervaring hebben (gehad) met afwijkende weegschalen of dat het lang duurt voordat de kleine weer op gewicht is? (Heb effe geruststelling nodig... :oops: ).

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gister was hier de mevrouw voor de intake van het consultatiebureau. Ik vroeg haar ook of ze nog zou wegen maar toen vertelde ze dus dat ze dat niet deden omdat ze moeders niet ongerust willen maken ivm de verschillen in de weegschalen van de kraamhulp en het consultatiebureau. Zo kan dus inderdaad voorkomen dat het lijkt dat de baby niet is aangekomen..

17. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Jeetje nog 8 juni mama's te gaan...Wie o wie gaat de lijst sluiten?

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ik heb 2 fotootjes van onze kleine meid in mn album gezet!

Ze ligt nu lekker te slapen dus heeft mama even tijd om hier bij jullie te komen koekeloeren hihi!

Begin nu een beetje mn draai weer te vinden, kraamtraantjes zijn vandaag niet langsgekomen en ik hoop dat ze nu wegblijven, wat heb ik gejankt zeg de afgelopen dagen :confused:

Zo ga nu eventjes lezen of er nog babynieuws is!

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meid ik had ook rugweeen en ben toen in bad gaan liggen! De pijn gaat er helaas niet door weg maar het verzacht wel een beetje.
    Succes meid ik hoop dat het nu doorzet!

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja idd, bij mij was het ook niet echt regelmatig! Het begon rond een uur of 7 s'avonds en om 11 uur had mn vriend de vk gebeld en toen had ik ook al 5 cm, wat ik dus helemaal niet had verwacht....

Deel Deze Pagina