Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Fl3xgirl: Gefeliciteerd!

Hier geen nieuws :(

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

*inbraak*

dames heel veel succes met de laatste loodjes

las net jullie lijst even na, maar volgens mij staan daar nog 7 mama's in spe

liefs een as juli-mama

*uitbraak*

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, Gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat het ondanks de slechte start nu beter gaat en dat je van d'r kan genieten!

Ik begrijp goed dat de nog wachtende dames zich verlaten voelen door de al bevallen dames. Wil best vaker hier zijn, maar ik vind het ook zo intensief die kleine. Ben blij als ik af en toe even tijd voor mezelf heb. Ik leef met jullie mee en probeer het zoveel mogelijk te volgen. Succes en hoop snel op baby'tjes voor jullie!

Vannacht weer een nacht gehad dat Senna om de 2 uur komt. Had ik d'r net anderhalf uur gevoed (in etappes), spuugt ze alles uit, dus weer verschonen... Leg ik d'r terug in d'r bedje, krijgt ze krampjes... :( Dus erg weinig geslapen, het ging steeds beter, maar de laatste 2 nachten zijn echt niet fijn.

4. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam

Flex gefeliciteerd, hoop dat alles goed gaat met jullie...een moeilijke start vind ik altijd zo eng klinken...hopelijk is het niets ernstig!

Moaatje, ik neem je aanbod aan...vanaf nu is het een wedstrijd :) helaas hangt het niet van onze activiteiten af wie gaat winnen!
    Bianca75, ben je ook zo bang dat jeen juli kindje krijgt? ik wel hoor...
    Ik laat vanavond weten wat me vk zei...ingeleid worden wil ik zowizo niet dus het wordt echt uitzitten voor mij.

De kleine beweegt wel, maar toch een stuk minder dan eerst...er is vast weinig ruimte en hij wordt maar groter...iets wat ik ook ngeen prettige gedachte vind met oog op de bevalling.

ps ik ben nu 39.4 weken..nog 3 dagen voor de mijlpaal 40 weken

gr. Jes

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Flex gefeliciteerd!! En wat een supermooie naam hebben jullie uitgekozen!

hoop dat je meisje het nu wat beter doet!

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Gefeliciteerd Flex!

Ik snap heel goed dat dat minder leuk is hoor Moaatje, ik had dat ook de laatste dagen van me zwangerschap, dat het zo stilletjes werd hier.

Maar het is gewoon logisch, ik merk ook dat ik niet zoveel tijd heb op het moment, en dat komt dan niet eens door de kinderen, maar door de aanloop eigenlijk, de kraamhulp in huis (PFFF) dan die weer over de vloer, traktaties in orde maken voor school en ga zo maar door.

Ons mannetje is heel rustig en tevreden en slaapt veel, ook s'nachts uitstekend.

Ik maak me alleen een klein beetje zorgen, hij heeft nog steeds niet geplast, poepen genoeg, maar plasjes niet. Al is het drinken de eerste 1,5 dag ook bijna niks geweest (beetje misselijk), maar sinds gisteren begint het te komen, maar plas nog niet. Vind ik niks dus.

Maargoed, even aankijken maar, volgens het kraamboek heeft hij wel geplast de eerste dag, maar ik heb dat niet gezien en dat was dus een kraamhulp voor de opstart, ik heb zelf die bewuste luier niet gezien, balen!

Vandaag waren de geboortekaartjes er, ik ben er zo blij mee, ze zijn heel mooi geworden.

Voor de laatsen die wachten wens ik jullie allemaal heel veel sterkte!

7. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    *wuift naar April* We blijven elkaar tegenkomen, he? :D

Breek hier even in, ik had me in het prille begin al wel gemeld, maar door allerlei omstandigheden destijds, is het er nooit van gekomen om mee te kletsen.

Maar ik heb de twijfelachtige eer om met Tinus de langst zwangere juni-mama te zijn :D Moet vanmiddag ook voor controle naar het ziekenhuis, maar geen idee wat ze gaan doen en of ze besluiten binnenkort te gaan inleiden ofzo. Ik hoop het; het zwanger zijn heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Mocht je dit nog lezen, Tinus... dan wens ik je heel veel suc6 vanmiddag. Hopelijk heb je vandaag of morgen je baby in je armen!

En alle andere al bevallen juni-mama's: natuurlijk van harte gefeliciteerd!

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Flex gefeliciteerd!
    Hoop natuurlijk ook dat het snel beter gaat. Wel een flinke meid 3800 gram. Dat heeft ze in ieder geval mee!

Els natuurlijk ook gefeliciteerd.

@bianca Ik heb het helemaal niet zo druk met mijn kleine eigenlijk.
    Het is zo'n rustig mannetje. Hij huilt alleen als hij een vieze luier heeft of honger heeft en slaapt verder rustig.
    Vannacht ook eindelijk weer 6 uur geslapen :D
    Dus ik kom hier geregeld kletsen totdat jullie allemaal bevallen zijn.

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik was er met 38 wk al zat van :oops: Hoop dat het ook voor jou niet meer lang gaat duren

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Flex feli met je dochter Esmay Elise!!! leuk geschreven zo!!

Ik ben ook benieuwd hoe iedereen zijn geboorte kaartjes eruit zien :D!

zal binnenkort ook maar eens een foto maken van de onze ;)
    Iedereen was er zeer over te spreken...
    Ja Cellie jij zal het ook wel druk hebben ja! ik vind het nu al drukker met 2 en dit gaat ook allemaal door!

Maar vind het ook wel fijn straks zomervakantie dan komt het halen en brengen van de PSZ pas na de vakantie kan ik nu lekker rustig aan doen..Maar dit is voor jou natuurlijk ook weer anders Cellie want die gingen natuurlijk zelf? en dan heb je lekker rust thuis...maar die zijn er straks dus ook allemaal lekker bij :D

Over plasluiers volgens mij moeten ze de eerste dag 1 hebben en de tweede dag 2..en dan uiteindelijk moet je op 6 flinke plasluiers zitten..hier duurde het ook even...maar nu word er genoeg gepoept en gepiest hier hoor :D
    Maar poepen was ook meer dan plassen...
    Maar ja poep is ook vocht al helemaal bij borstvoeding het zal wel goedkomen hoor!

Dametje is nu nog op school en volgende week nog en dan niet meer :D
    Zometeen even eten en verder lekker rustig aan doen ;)
    En ik blijf ook gewoon kletsen hier en op het andere forum hoor ;)

11. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Flex meis, Van harte met jullie kleine meisje....Wat een ontzettende mooie naam zeg!

12. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Mijn kaartje staat in het album.

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    flex gefeliciteerd!

Sjoon welkom thuis!
    Tijd voor een nieuwe banner :)

Ik kijk hier ook af en toe nog wel mee, maar Luuk is nu de baas in huis...
    Heb gewoon minder tijd en ligt ie te slapen dan slaap ik snel even een paar uurtjes met hem mee...

De comp is verstoten van de eerste plek!

Maar denk echt nog wel aan de dames hier hoor!

Liefs, Paula

14. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    hoi dames,
    Hier ben ik weer! (helaas)

Ik ben in het ziekenhuis en ben een beetje teleurgesteld. Gelukkig was wel alles goed de baby had het erg naar het zin. Maar er was van binnen bij mij weinig veranderd. Ik mocht dus weer weg. Er is wel een afspraak gemaakt, ik moet vrijdag terug komen en dan word ik behandelt met gel. om ontsluiting te krijgen, want ik zat nog helemaal dicht. als er dan ontsluiting is breken ze mijn vliezen en krijg ik een infuus. Tot vrijdag is het wel zo dat mocht het toch nog beginnen dan mag ik gewoon thuis blijven.

Flex van harte gefeliciteerd. (Super dat we elkaar niet tegen zijn gekomen vandaag.)

Lia dat is inderdaad twijfelachtige eer. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen!

15. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hai meiden,

Daar ben ik even snel, ben erg druk met ons meisje.

Onze prinses is 23-06-2008 geboren om 3.32 uur.
    Ze weegt 3240 gram en is 49 cm.

De bevalling was echt heel heftig, heeft al met al 22 uur geduurd.
    Er is veel niet goed gegaan en heel veel heeft tegen gezeten.

We moesten ook beide even in het ziekenhuis blijven.
    Gelukkig gaat het nu redelijk met de kleine, na haar moeizame start en zijn we weer heerlijk thuis.

Het hele verhaal doe ik als ik wat meer tijd heb, want het is best een lang een heftig verhaal.
    En we zijn nu erg druk met de kleine, want ze heeft het best zwaar met haar hersenschudding....

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Fl3xgirl van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Tinus ik hoop voor je dat de bevalling snel op gang gaat komen!

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik zeg wat gisteren over de rust, en meteen wordt het weer gezellig druk :D . Ik ben wel heel blij dat jullie het goed oppikken. Zat me al weer helemaal druk te maken of ik niemand beledigde. Maargelukkig snappen jullie wat ik bedoel.

Bianca en Jeslin, we gaan de strijd aan ;) , ben ook wel bang voor een juli kindje. Vader van vriend zei dat 06/07/08 wel een mooie datum is. :rolleyes: . Echtniet! Blijven de bezoeken aan vk trouwens wekelijks of gaat dat vaker worden? Moet morgenochtend weer.

Zonneschijn, wat jammer dat je zo slecht geslapen hebt. Hoe voelt Senna zich nu?

Cellie, wat leuk dat je je kaartjes al hebt. Hou ons op de hoogte van zijn plassen hoor. Ik heb er geen verstand van, maar ben heel benieuwd.

Agnes, wat heerlijk dat je zo'n makkelijk kind hebt. Ik hoop er ook op hoor. Ik moet er niet aan denken een huilbaby te krijgen.

Bwtje, ben benieuwd naar je kaartje.

Lia, het word bij jou ook spannend.

Kyansa, ik kan je kaartje helaas niet zien.

Blondie, gelijk heb je hoor. Ff een tukkie mee doen.

Tinus, balen dat je nog tot vrijdag doorloopt. (misschien dan). Het zou wel fijn zijn als je thuis kunt blijven.

Hier is nu iedereen van de zwangerschapsgym bevallen. Ben nu echt de laatste van alle zwangeren in mijn omgeving :rolleyes: .

Hoewel het hier weer lekker druk word ga ik meteen spelbreker zijn. Vanavond ga ik mee naar sporten van vriend. Ff de cheerleader uithangen.

18. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Tinus, ik heb dan toch wat meer mazzel dan jij.... ik word nl. morgen ingeleid, hoera! De baby maakt het prima, hartfilmpje was prachtig, maar de hoeveelheid vruchtwater neemt af. Dus ik mocht kiezen of ik donderdag of vrijdag ingeleid wilde worden en toen toch maar voor donderdag gekozen... want anders zit ik me er morgen toch de hele dag druk om te maken.

Verder ben ik nog een keer gestript en dat was wederom geen pretje... maar ik blijk al wel spontaan 3 cm ontsluiting te hebben, dus dat duwtje in de rug is alvast mooi meegenomen. En misschien dat het vanavond alsnog spontaan op gang komt.. anyway, morgen is ie er!

Daantje, klinkt idd heftig dat je dochtertje een hersenschudding heeft opgelopen... ik hoop dat jullie je beiden snel weer wat beter voelen!

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Lia: Ja is echt sneu, ze heeft zon hoofdpijn.

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    vreselijk zeg! :( ik hoop dat het snel beter gaat!

Deel Deze Pagina