@Lia: wuift terug! Gezellig toch! Haha. Nou, ik begin mijn slijmprop sinds een uur te verliezen, dus ik heb goede hoop dat ik binnen enkele dagen (wellicht uren) aan de beurt ben! Dus mocht ik me de komende dagen niet meer melden, dan weten jullie hoe het zit! Iedereen weer sterkte toegewenst!
Ik moet idd een nieuwe banner zoeken! Chiel maakt het nu helemaal goed, eerste nacht thuis geweest! en meldt zich mooi op tijd om te eten,en verder slaapt hij lekker veel. bij mij heeft alles bij elkaar 21 uur geduurd. het is vrijdag nacht om 2 uur begonnen met weeen, rond kwart over 6 zaterdag ochtend was de vk langs geweest, toen zat ik op 2 cm ontsluiting. rond half 2 smiddags was de vk weer geweest, en had ik 6 cm ontsluiting. ze had mijn vliezen gebroken, het water was op dat moment nog helder. vanaf een uur of 4 had ik persweeen gekregen. een uur liggen persen, maar de vk zag weinig vooruitgang. dus had zij het zh gebeld, en gezegt dat wij er aan kwamen. bij haar auto kreeg ik weer een perswee, en zal je zien, er stonden toevallig flink wat mensen uit de buurt buiten. BALEN... dus huppa naar het zh toe. de dienstdoende arts heeft geprobeert met de vacuumpomp, maar dat hielp niet veel, dus zij begon over een ks, maar de gyn wilde ook nog even proberen, hij flink aan die pomp bezig. in totaal 8 keer met de vacuumpomp. op een gegeven moment moest Chiel eruit, want hij zat klem, meneer was ook aan het sterrenkijken. vandaar dat ik hem er niet op eigen kracht er uit kon krijgen. dus ik moest op laatst persen, maar dan wel zonder weeen. heb wel een knip gekregen, dus daar heb ik nog last van. Chiel heeft zuurstof te kort gehad op het eind, maar alles was op het nippertje goed. had echt niet langer mogen duren, want dan was het geheid mis gegaan vertelde de gyn. ik geloof dat het zo een klein beetje goed verteld is... maar zwaar was het zeker!
Fl3xie zegt: Esmay heeft een beginnende infectie en ligt op de confeuse afdeling en mag pas over een week ong. naar huis Ik mis haar zo... Ik ga duimen voor Esmay,Fl3x en haar hubbie.......
jeetje wat een heftige verhalen allemaal! Daantje hopelijk heeft je meisje snel geen hoofdpijn meer zo sneu als die kleintjes pijn hebben he? ik vind krampjes al zielig moet je nagaan! Flex meid jij ook heel veel sterkte moet er niet aan denken dat je zover weg bent van je meisje en een week nog moet wachten hopelijk zijn jullie snel allemaal thuis en kunnen jullie gaan genieten..hopelijk is ze er snel bovenop! Laat maar zien hoe sterk je bent kleine meid! Sjoon wat een verhaal zeg POEH spannend allemaal! wel fijn voor de goede afloop! Omdat mijn bekken dus aardig wat ruimte had..kon het dametje hier er ook flink nog in bewegen die ging dus ook van beneden naar boven enzo en draaide het hoofdje dus flink nog! Dus tijdens de persweeen moest de VK het hoofdje vasthouden en in de goede richting leiden tot het vast ingedaald zat nou tijdens heftige persweeen is dit zeker niet fijn..Gelukkig weer in 10 minuutjes eruit geperst! Maar fijn was anders ja hahaha Kyansa ik zie je kaartje ook niet? Ik heb hier ook foto's gemaakt en zal kijken of ik ze morgen kan plaatsen.. Hier ligt iedereen weer te slapen als madam wakker word neem ik dr ook mee naar boven en ga ik ook slapen..ze heeft om 6h voor het laatst gehad..
Raar idee hoor dat de Juni maand alweer bijna voorbij is...en dat Juli gaat beginnen! Straks kletsen we allemaal bij de Juni mama's ook al bevallen er misschien wat mama's in Juli he Het is cliche maar toch allemaal weer snel gegaan zo!
Fl3x heel veel sterkte met Esmay, ik hoop dat ze snel bij je is. Ik denk dat het geboortekaartje te groot is. Even kijken of ik hem kan verkleinen....Even puzzelen, want dat is nou net iets wat ik niet voor elkaar krijg.
Vanmiddag is de VK extra langs geweest ivm het niet plassen. Ze heeft contact met de kinderarts gezocht en ik zag ons al voor onderzoek naar het zkh gaan... Maar de kinderarts zei dat we tot vrijdag mochten aankijken. Ik was toch wel gestressed ervan en de kraamhulp zei ook nog wat minder slimme dingen..... Maarrrr het wonder geschiedde, vanavond heeft hij eindelijk voor 3 dagen een luier volgepiest! VEEL! Ik ben weer helemaal opgelucht.
Flex, wat naar dat je je meisje niet mee naar huis kan nemen. Sterkte! Daantje, succes en knuffel voor je meissie. Lia, succes vannacht. En als er niks gebeurt, succes voor morgen. April, spannend, wie weet zet 't vannacht wel door . Sjoon, heftig verhaal. Doodeng natuurlijk, dat zuurstoftekort. Wat een opluchting dat het goed is afgelopen. Bwtje, je man lijkt er moeier van dan jij . Cellie, wat goed dat ie toch een volle plasluier had. Kan je met een gerust hart de nacht in. Ik heb vanavond veel last van harde buik. Duurt nu al ruim een uur, en mijn buik voelt knoerthard aan. Erg ongemakkelijk.
goeiemorgen dames, Moeder natuur heeft het denk ik erg druk met andere en vergeet mij helemaal. Ik hoop er een klein beetje op dat ik nog vanzelf ga. Maar tot nu toe geen voor tekens. Het wordt denk ik gewoon morgen. Ik zie er nu als een dijk tegen op. Niets voor mij zo'n ziekhuis.
Ik hoop zo voor je dat het nog vanzelf gaat komen meid! voor jou nog een xtra weeen dans ! \/ \/ En nu kom maar eens tevoorschijn baby!
Ja ik heb er een korte nacht op zitten maar ik kom met weinig slaap rond.. Heb denk ik nog genoeg energie hopelijk blijft dit zo Mannetje doet ook erg veel in en om het huis... We gaan straks ook weer lekker in het zonnetje wandelen heerlijk hoor! Iedereen een fijne dag!
nou, hier ben ik weer. Helaas zonder babynieuws. Wel last gehad van wee'en, maar waarom zetten ze niet door. Maar ik ben zo bang dat het een juli kindje wordt... Sinds vannacht ook weer last van aambeien (kom ik nou nooit van die dingen af?). Nu zit ik hier achter m'n laptop (eigenlijk van mijn vriendje) en mijn buik hangt gewoon op m'n benen. hahhahaha. Nou, verder niks te melden. Ik ga zo even naar de markt en nog wat boodschappen doen. Moet toch wat eten in huis halen voor vanavond. Daarrna nog wat stofzuigen en dweilen. en dan houd ik rust. gr. bianca
Bianca, slecht nieuws van de aambeien kom je pas af als je bevallen ben. Heb je het al besproken met je VK. Er is een hele goeie zal voor. Het gaat er niet van over maar het verligt het wel. Als je dan straks bevallen ben is er in cominatie met die zalf een kuur en die schijnt heel geod te werken. Ik zal even voor je kijken hoe die zalf heet...........