@ flex en partner gefeliciteerd met julie dochter mooie naam. veel sterkte en hopelijk gaat alles prima. @daantje succes en sterkte en knuffel voor je meisje @ sjoon wat een heftig verhaal seg. maar goed gaat alles nu goed @ diegene die nog moeten bevallen succes en hopelijk hebben jullie allemaal vlug jullie beebjes in handen.
goedemorgen ladies! Cellie: Wat supergoed die plasluier! (hihi grappig hoe blij je dan kan zijn met een plasluier, maar ik snap je helemaal meid!) bwtje: Vond deze maand ook wel errug snel gegaan, gisteravond lag ik nog in bed van: 'Ja, ik ben gewoon al bevallen '. Ik ga straks ook lekker wandelen buiten Moaatje: Hoe is het nu met jou? met je harde buiken? Tinus: {|= {|= je mag nu wel komen baby! bianca: succes met je aambeien meid, inderdaad errug rot. Hoop dat je er na de bevalling meteen vanaf bent! Hier goed geslapen verder, onze dame heeft van 12 tot 6 doorgeslapen dus was erg goed voor mama's nachtrust
Nou dames, Het is idd snel gegaan allemaal! Bijna alle baby's zijn geboren! Sommige liggen dan in de couveuse en de een heeft een herseschudding.Maar dat komt allemaal goed meiden! Ook ik ben wel benieuwd naar ieder zijn Geb kaartje! Ik zal hem bij deze ook showen. Ook al wilde ik de voorkant nog veranderen...... Me buikje is daar 30 weken....... wilde er nog een maken dat weekend, maar ze werd geboren he Die schaartjes staan er niet op hoor whahahahahaha Maar moest hem via print screen opslaan i.v.m zelf gemaakt zeg maar...... via een site die hem dan daar afknipt Dit is dan de onze: De voorkant:
Inbraak: Meiden, nog heel veel succes met de laatste loodjes! Voor de meiden die nog moeten bevallen: Zet m op! Heel veel succes! Meiden die al bevallen zijn: Lekker genieten! Nu komt zo onze maand eraan.. Moet zeggen knijp m toch wel even hoor Ik las even snel in een reactie over aambeien.. Tip: Neusspray opspuiten! Heb ik ook gedaan, over is het! Liefs een juli mama! Uitbraak
Ik moet ook nog boodschappen doen maar heb geen zin om hier in het dorp te gaan. Iedereen vraagt namelijk naar de bekende weg: Is het er nog niet? Leuk hoor in een dorp wonen maar niet als je zwanger ben en al bijna 2 weken overloop.
wat een mooi kaartje essie girl het word tijd dat ik mijn album ook eens ga aanmaken ma heb hier totaal geen verstand van
thx meiden voor de tip. Ik ben net thuis van boodschappen, maar heb nu helemaal geen zin meer om terug te gaan. Ik heb het opgeschreven en ga deze morgen halen. Eens kijken of het werkt. Op de markt was het druk met allerlei oudjes, huisvrouwen met en zonder kinderen & toeristen. grr.... en ze kijken allemaal naar m'n buik. Een marktkraamhouder (waar ik altijd mijn kaas haal) vroeg wanneer het kwam. Ik had tegen hem gezegd, dat kleine uk het veelste gezellig vind in mama's buik. Hij zei tegen mij, nou volgens mij komt hij ergens in juli. Ja, gek he, zo kan ik ook wel de toekomst voorspellen.... binnen nu en 2 weken komt-tie heus wel.
Bwtje, wat hebben we het ook getroffen met de maand he. Het lijkt me heerlijk om nu met de beeb naar buiten te kunnen. Dat zal voor bijvoorbeeld januari kindjes heel anders zijn. In welke maand in Sem geboren? Bianca, wat vervelend dat die weeen maar niet doorzetten. En die aambeien zit je ook niet op te wachten. Heb helaas geen tips voor je. Meryem, wat fijn dat Irem zo'n goede nacht had. Mijn harde buiken zijn weer minder vanmorgen. Maar nog wel geregeld. Essie, wat een mooi kaartje. En de foto op de voorkant is superleuk. Tinus, ik ben begonnen met vervelende mensen met stomme opmerkingen negeren. Gisteren kwam er een oudere dame naar me toe, die ik vaag ergens van herken, en ze vroeg of de baby er al was. Ik heb haar stomverbaasd aangekeken en niets gezegd... Ik ben vanmorgen bij VK geweest. Alles was weer goed. Ik heb aangegeven heel graag te willen bevallen. Ik stond perplex toen ze aanbood om te kijken of ze me kon strippen. Ik had nooit verwacht dat ze dat nu al zou doen. Helemaal omdat zij aanhoudt dat ik nu op 40+1 zit. Ik bleek nu 2 cm ontsluiting te hebben. Strippen is gelukt. Nu moet ik maar afwachten denk ik. Geen idee binnen hoeveel tijd ik nu iets kan verwachten en in hoeveel gevallen strippen ergens toe leidt. Ik ga wel ff speuren naar info.
hey meiden alles goed hier? ik probeer strkas weer wat meer tekomen hoor maar kan nu nog niet zo gemakkelijk uit de voeten..en ik heb geen laptop dus moet echt achter de comp gaan zitten en dat valt niet mee.. hoop[ dat jullie snel jullie ukkies in jullie armen heb..