Wat een schatje! Ik snap nog steeds niks van dat hele album dinges en dus heb ik (nog) geen foto's geplaatst. (Beetje blond )
verklein je foto tot 512 mb en dan kun je hem in je album uploaden je kan hem in het linker menu van het forum ook verkleinen.. dan is ie ook goed om in je album te zetten... succes met uitvogelen! xxxxx wat een schatje zeg mooie foto! Hier ligt dametje weer lekker op dr buikje te slapen en de grotere versie ligt er nu ook in! Nu de 2 grotere versies nog !
Ja gaat nu beter, maar het is nog wel even bijkomen en rusten.... Gelukkig doet de kleine het verder goed en dat is voor mij het belangrijkste.
@agnes ik snap er ook niet veel van wil zo graag foto's plaatsen ma snap er ook niks van (ben ook blond hihi)
Vandaag zijn er waanzinnige foto's gemaakt van ons mannetje van 'maar' 3 dagen jong. Ik ben echt supertrots! (Er staat wat op Hyves.)
Ik was toevallig net wezen blieken cellie! en ook op dr site ziet er mooi uit allemaal zeg en voor een goede prijs Jammer genoeg woont ze niet echt om de hoek Maar ze staat in mun favorieten..
Thnx , ik blijf toch steeds kleine beetjes bloed verliezen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat dat kan betekenen . Ik ben net wel lekker wezen zwemmen. Mijn buik rommelt namelijk niet meer dan dat het voelt als een ongesteldheid. Ik wacht de nacht maar af, meer keuzes heb ik toch niet... En je foto's zijn ronduit geweldig. Ik ga ook zoiets zoeken in de buurt. Om weg te smelten, wat een mannetje. Daantje, wat een verhaal zeg. Poeh. Je klinkt er nog nuchter onder. Dapper hoor. xxxxx1974 Wat is Raul (krijg 't streepje niet, sorry) een plaatje om te zien .
Hey meiden Ik lees ook mee (Voor fl3xie) en las dat iemand niet wist hoe die de foto's in de album krijgt Ik heb een site gevonden waar je je foto's erg gemakkelijk kan verkleinen www.fotoverkleinen.nl Ik hoop nu dat deze link blijft staan hihi
Puzzcat, wat fijn trouwens dat je ons zo op de hoogte houdt over flex. Dankjewel. Hoop dat 't voor jou ook snel raak zal zijn.
Thanx meid, ben er nu redelijk nuchter onder omdat het gelukkig allemaal is goedgekomen. Spannend dat je je slijmprop aan het verliezen bent meid
Hé meiden, Even een kort berichtje: de bevalling is op de valreep toch nog uit zichzelf begonnen gisteravond. Quinten is vanochtend 26 juni om 06.22 uur geboren, kerngezond en weegt 4750gr en is 55cm lang. Hij is supermooi, ben helemaal verliefd!
Moaatje bloedverlies is niet normaal hoor, bel altijd de vk of neem contact op met een gynaecoloog! Ik weet natuurlijk niet of je veel verliest of dat het maar om een paar druppeltjes gaat maar je moet altijd aan de bel trekken!