Fl3xgirl nieuws!: Hallo allemaal, Hier een berichtje van Bjorn, over Wilma en Esmay. Met beiden gaat het erg goed. Zoals jullie hebben meegekregen heeft Esmay een infectie opgelopen. We weten zaterdag wat voor infectie het precies is. Hiervoor is ze opgenomen op de couveuse afdeling. Daar ligt ze aan de monitor om alles in de gaten te houden. Ook heeft ze een infuus waar ze iedere dag 5 keer antibiotica toegediend krijgt. De antibiotica slaat goed erg goed aan want het gaat erg goed met Esmay. Ze drinkt goed. Ook plas en poept ze gewoon. Toen ik mijn vuurdoop met de luier verschonen had, plaste en poepte ze tegelijk en het was notabene een poepluier! Dus dat was hilarisch! Helaas ligt Esmay dus gescheiden van Wilma maar wij mogen zo vaak we willen naar haar toe. Daar kunnen we haar gewoon vasthouden en verzorgen en dat is ook de bedoeling want dat is erg belangrijk. Met Wilma zelf gaat het ook goed. Ondanks de lange bevalling oogt ze erg fit en loopt ze al een en weer naar de couveuse afdeling. En ze geniet er erg van! Het ligt in de planning dat ze 3 juli thuiskomen. Tot die tijd ben ik gelukkig vrij en zal ik dus elke dag voor het grootste deel van de dag in het ziekenhuis zijn. Mochten jullie wat foto's willen zien dan kan dat op deze ftp server: Toets in de adresbalk in : ftp://84.105.252.73 Gebruikersnaam : Esmay Wachtwoord : Esmay Als je bent ingelogd zie je een mapje genaamd "Esmay". (hoe kan het ook anders Hiervandaan kun je de foto's eventueel kopieren naar je eigen computer (je kunt ze dan namelijk wat makkelijker bekijken) Van 07:00 tot 00:00 kun je foto's zien. In principe komen er iedere dag weer nieuwe foto's bij! En Lia: Van harte gefeliciteerd!
hallo meiden ik heb een vraagje. Quinten spuugd nu sinds 3 dagen vrij veel soms zelfs met bogen moet ik een arts waarschuwen ?
Met bogen spugen kan een keer voorkomen, maar als het te vaak gebeurt wel een arts bellen hoor. Als het er een beetje langs het mondje loopt, maakt niet uit. Maar bogen is niet normaal. Mijn vriend heeft dit als baby gedaan (spuugkindje) en moest daaraan geopereerd worden, evenals meerdere familieleden van hem. Het schijnt erfelijk te zijn en daarom ben ik er zelf extra alert op. Hier is het 1x gebeurt en dat is nog geen reden tot actie, maar meerdere keren zou ik wel aan de bel trekken hoor.
De kinderarts zei trouwens tegen mij dat ze pas met 6wk kunnen vaststellen dat het daadwerkelijk een spuugkindje is, maar hoe dat zit weet ik niet.
hoi flex wat ontzettend fijn dat het nu goed met jullie gaat. en wat fijn dat je in het ziekenhuis kan blijven bij je kleine meid
Ja zeker in de gaten houden met dat spugen ja..hopelijk word het minder..misschien krijgt ie toch teveel ineens misschien zo eens kijken en tussendoor laten boeren bijkomen met omhoog liggen enzo..en anders zeker aan de bel trekken! dank je essie ik vond hem zelf ook erg leuk geworden! vond het leuk om te ontwerpen! Ilona die van jou is ook leuk! vooral die voorkant grappig gedaan! die met die poster zat ik ook nog over te twijfelen vond die ook erg leuk! Nou de zon schijnt weer hopelijk het weekend 's avonds ook droog tot nu toe volgens de voorspellingen hier wel..even afwachten dus! Zonneschijn veel plezier met je dagje ben benieuwd hoe die zal gaan!
Daantje wat een toestand he! Knap gedaan en gelukkig is alles toch goed gekomen! Moaatje ben je er nog of ben je al aant bevallen? Beetje bloedverlies is normaal als het maar niet meer is als een menstruatie, dan zeker vk bellen. Lia van harte! Beste knaap ook, nu is Luuk niet meer de grootste van deze maand Vlademira beetje spugen is niet erg.. kijk naar de luiers.. heeft hij minstens 6 natte luiers op een dag? dan krijgt ie zeker nog voldoende binnen. BW en Ilona leuke kaarten! Meiden die nog wachten....veel sterkte! Liefs, paula
Ik ben er nog! Spirit, dat van bloeden had ik waarschijnlijk niet zo tactisch omschreven. Sorry daarvoor. Mijn vk had me uitgelegd dat het normaal is na het strippen licht te bloeden. Dat komt omdat de benedenboel tijdens de zwangerschap zo goed doorbloed is. Tijdens het strippen raakt ze dan een vaatje rond de baarmoedermond. Het was ook echt niet veel. Het bloeden is vannacht trouwens gestopt. Ben er wel 10x uitgeweest denk ik. Maar net met douchen ben ik toch overduidelijk mijn weer flinke stukken slijmprop verloren. En nu weer helemaal niets . Er rommelt dus wel wat, maar geen weeen of vliezen. Verder voel ik me heel erg ongesteld. Echt hangerig. Wil het liefst met een kruik op de bank. Ik heb dit gevoel zo Niet gemist. Lia gefeliciteerd met Quinten. Fijn dat alles goed is. Flinke knul hoor. Ilona, wat een mooi kaartje Fl3x, wat fijn te horen dat de antibiotica van Esmay zo goed aanslaan. En dat jij je al weer goed genoeg voelt om naar haar toe te wandelen. Vlademira, ben geen (ervarings)deskundige, maar als ik je verhaal zo hoor zou ik een arts bellen.
Dan zal het bloedverlies bij jou wel komen door het strippen. maar ik schrik gewoon als ik het lees omdat ik ook bloedverlies had maar dat was niet zoals met een ongesteldheid hoor, dat was in 1 keer heel erg veel (stolsels) zonder pijn in mijn buik. Ik hoop voor je dat de bevalling snel op gang komt en dat je je kleine gauw in je armen zult hebben! Flex fijn dat het allemaal goed gaat en dat je zelf in het ziekenhuis mag blijven!
jinthe spuugde ook weleens een hele golf,maar dat is niet continu.. is het bij quinten continu? ik zou dan idd ff een arts bellen!
Hoi bjorn,wat fijn dat je ons zo op de hoogte houd!en zeker heel fijn om te horen dat het met allebei goed gaat! en hopen dat ze snel lekker samen naar huis mogen! jullie hebben een prachtige dochter! doe de groetjes aan Wilma van ons en een dikke kus voor Esmay en Wilma!
Spirit, kan me goed voorstelen dat je schrikt als je leest over een bloeding. Vlademira, heb je al een dokter gebeld?
De verloskundige is net geweest we moeten zo even met Quinten naar de kinderarts in het ziekenhuis ik had streptokokken C hij denkt dat het hier mee te maken heeft