Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Succes moaatje...

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    moaatje succes!

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

Joepie ik ben vandaag jarig word 23
    ben blij dat Quinten erbij kan zijn

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Vlademira, gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik werd vanmorgen compleet verbaasd wakker. Had echt gerekend op weeen vannacht, maar helaas...
    Ik heb net de vk gesproken. Ze komt einde van de ochtend even bij me kijken. Ik ben nu 14 uur na het breken, en hoop toch echt dat er wat gaat komen :rolleyes: . Nou ja, nog even geduld he.

Word je trouwens na 24 uur altijd overgedragen aan het ziekenhuis als je geen weeen krijgt, of doen ze dan alleen een controle en mag je weer naar huis?

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dank jullie voor de succeswensen :D .

Alleen mijn kat is nu weg. Ik heb er twee, en ze zijn altijd samen. Vroeg gisteravond aan vriend of ie haar gezien had die dag en hij dacht van niet. Ikzelf volgens mij ook niet, maarja, ze lopen de hele dag in en uit, dus let daar ook niet de hele dag op.
    Maar nu is er dus 1 wel thuis. En nu gaan mijn alarmbellen uit. Dierenkwijtlijn kan ik pas om 1 uur bellen :rolleyes: . Ik moet me nu helemaal niet druk maken om een kat, ik moet bevallen. Maar dan moet dat beest zich wel ff komen melden.

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik monoloog nog ff door hoor ;) .

Vk is net weer weg. Ik moet tot een uur of 5 wachten op weeen. Als ik die niet heb dan word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg.
    Dis ik wacht rustig af (nou ja, rustig :rolleyes: ).

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hee moaatje,

hoe hou je het nog vol? Vooral met die hitte, ik heb er nog moeite mee en ik ben niet meer zwanger. Ik hoop echt voor je dat je je kindje voor morgen hebt, want persen met 32 graden lijkt me geen pretje. Heel veel succes. Als je geen weeen krijgt denk ik dat ze je aan de weenopwekkers leggen en dan is het zo gepiept. Heel veel succes!

8. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Nou spannend meid!..hoop voor je dat het spontaan gaat beginen die weeenstorm...want uit je verhaal begrijp ik dat je thuis wilde bevallen!?

Laatst zei iemand tegen mij...er is er nog nooit 1 blijven zitten (baby)...ik begin daar inmiddels echt twijfels over te krijgen...waar wacht die kleine nog op...hij is volgroeid...alles staat hier klaar...ik ben het zat...ik weet echt niet meer wat ik moet en kan doen...Officieel ben ik nu ook nog een geen juni mama meer :S
    Ik heb ook totaal geen tekenen van een naderende bevalling...terwijl ik nu 4 dagen overtijd ben |(banner klopt niet)...de meest hebben toch al eens voorweeen gehad of zoiets dergelijks...

nou ik ga maar es dweilen...ik moet toch wat...

Moaatje hoe je ons op de hoogte!?

Jes

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hey Krokus,

Ik heb gelukkig helemaal geen last van de hitte. Wat dat betreft kan ik beter nog een paar dagen doorlopen, is voor de kleine wel zo prettig denk ik. Maar ik heb het niet voor het zeggen.
    Als ik geen weeen krijg krijg ik rond etenstijd een ctg. Als alles goed blijkt mag ik weer naar huis en er nog een nachtje over slapen. Ik moet dan goed op mijn temperatuur letten.
    In het uiterste geval word ik donderdagochtend ingeleid. Maar ze had het ook over woensdagochtend. Dat snap ik nog niet helemaal, maar ik vraag het vanmiddag wel. Wie weet komen de weeen zometeen.

Hoe houdt Helin zich met de hitte? Morgen word het nog warmer hoorde ik.

10. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ik ben bij de vk geweest vanochtend. De schouders zitten ook al vast in het bekken. Alleen we moeten wachten totdat de hormonen de zaak in gang kan gaan zetten. Ik heb ook tegen haar gezegd, dat ik al wee'en heb gehad (zat. op zon). Dus zij denkt ook dat het niet lang meer kan duren. Maar ja, zoals ze al zei, mijn hormonen moeten de wee'en in gang zetten.
    Maandag moet ik terug komen en dan gaan we een afspraak maken in het zkh. Voor een uitgebreider onderzoek.
    Maar ja.... we zullen het zien. Het is nu voor de kleine echt geen pretje om te komen. Ze zijn naast ons de huizen aan het renoveren en dat geeft toch een klere herrie. Gelukkig bij ons niet, wij hebben een koophuis.

Het is toch geen juni baby geworden..... Hoe staat het met de rest?

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje Suc6 meid!

@ hier super goed nieuws! Esmay mag morgen al naar huis! :D :D :D :D \:D/ :whistle:

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Flex, super :thumup: .

Bianca, het blijft spannend he. Ik hoop voor je dat je die afspraak van maandag niet haalt.

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben benieuwd moaatje. Gelukkig kun je goed tegen de hitte, pfff. Helin houdt zich goed. Ze is voor het eerst aan de speen, ipv de pink. had een goede tip gekregen bij de juni mama's forum. De avent speen is geweldig. ook heb ik voor haar gisteren een box mobiel gekocht van tiny love, echt kei schattig, ze kijkt er ook al echt naar.

Gisteren naar de kinderarts geweest en ze is helemaal gezond, was wel een kilo aangekomen sinds de geboorte, was wat aan de hoge kant. heeft ze tenminste wat bij te zetten hahahah.

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Moaatje spannend zeg! Hopelijk zet het nog voor 5h door!

Flex fijn dat Esmay donderdag naar huis mag!

Vlademira ook fijn dat Quinten mee je verjaardag kan vieren en dat je nu weet wat het is he ;)
    Hopelijk snel weer over voor hem!

Nou wij gaan even snel boodschapjes halen en dan lekker naar de camping met dit weer :D! en ja natuurlijk vanavond BBQ'en hihi :D

doeg allemaal!

15. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Spannend meid..

Ik had ook eerst gebroken vliezen.. na 24 uur geen weeen ben je altijd een medische indicatie en moet je in het ziekenhuis bevallen...

Ze kunnen na 24 uur een CTG doen en als alles okee is dan kunnen ze je nog voor 24 uur naar huis sturen om je toch nog zelf een kans te geven..mocht je dan na 24 nog geen weeen hebben dan wordt je ingeleid.

Ik heb 45 uur en 32 minuten met gebroken vliezen gelopen...Kreeg uiteindelijk wel zelf thuis weeen maar die waren weer gestopt toen ik in het zkh kwam..

Bleek toch 2 cm ontsluiting te hebben en kreeg daarom meteen infuus en 9,5 uur later was Luuk daar!
    Als ik geen ontsluiting had gehad hadden ze me wrs weer naar huis gestuurd..

Ze laten je max 72 uur lopen met gebroken vliezen...

Dus lang zal je beebje niet meer op zich laten wachten!

Heel veel succes meissie!

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    dat van de avent speen was mijn tip ;) want ik had hier precies hetzelfde probleem toen,dat ik een halve nacht mijn pink tussen het bedje door moest houden :) :)

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Blondie dank je voor je verhaal.
    Ik heb het nog eens gevraagd en ik mag, mits de ctg straks goed is, tot morgenochtend wachten voor een thuisbevalling. Dit had te maken met het tijdstip van het breken van de vliezen. Mocht ik morgenochend niet al een heel eind op weg zijn met mijn weeen dan word het hoe dan ook een ziekenhuisbevalling. Als er niks gebeurt word ik donderdagochten ingeleid.

Nu moet ik zeggen dat ik er over denk hoe dan ook naar het ziekenhuis te gaan met deze hitte. Ik heb er nu niet zo'n last van, maar in de slaapkamer wel. Die ligt namelijk op het zuiden, en we hebben daarboven een zwart plat leren dak. 'T is daar echt bloedheet op dagen als dit. Daarnaast zit iedereen natuurlijk in zijn tuin, dus als ik ook maar een beetje geluid maak kunnen ze meegenieten :rolleyes: .
    Maar wie weet gebeurt het toch vannacht.

Ik reken in elk geval niet meer op weeen voor 5 uur, dus voor die ctg zal ik hoe dan ook wel naar het ziekenhuis gaan. Ik zal mijn vluchttasje maar in de auto zetten...

Wel grappig, ik was net bij de winkels en kwam een tante van vriend tegen. Ze vroeg hoe het ging en of er al wat rommelde. Met een stalen gezicht gezegd dat er nog niks aan de hand is en dat het vast nog een week duurt :) . Erg hoor, liegen. Maar wil dit echt nog even voor ins tweeen houden.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

moaatje: spannend hoor allemaal! hoop dat het snel doorzet!

@vlademira: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@flex: wat fijn dat je meisje wat eerder naar huis mag! en nu lekker thuis genieten van je kleine!

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Dat ligt aan het beleid van het ziekenhuis. Je wordt wel overgedragen maar bij de een wachten ze 72 uur en moet je elke dag op controle. De ander leidt je gelijk in.

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Spannend Moaatje!

Ik heb het ook een keer gehad en werd opgenomen na 24u gebroken vliezen, maar bij mij was de ctg niet helemaal goed, dus ik kon gelijk blijven. Uiteindelijk zou ik de volgende ochtend ingeleid worden en beviel ik die nacht spontaan, zal je altijd zien!

@Vlademira; hier ook een reflux kindje, heel vervelend, hopelijk heeft jou Quentin een lichte vorm en gaat het snel over, hier inmiddels een 10 jarige die nog steeds makkelijk spuugt. Maar een gezonde knul hoor!

Vandaag dan 1 juli, gek idee hoor toen ik de kalender omsloeg eigenlijk.....

Nou voor degene die nu nog moeten, héél veel succes!

Deel Deze Pagina