Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Nou Moaatje!
    Zou ze inmiddels al bevallen zijn?

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik heb Moaatje een sms gestuurd om te vragen hoe het ermee gaat, als ik meer weet zal ik het melden!

3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Is wel bevallen hoor denk ik ;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk dat dit ook voor mij een oplossing zal zijn. Ga morgen meteen zo'n speen halen! De spenen die ik had neemt ze niet eens meer in haar mond (eerst wel trouwens) en heb onderhand last van me rug en een lamme arm van dat pinkzuigen :p ..
    Laat nog wel weten hoe het afloopt!

Moaatje: Succes als de kleine er nog is!

Flex: Wat fijn dat Esmay al naar huis mag morgen!

Vlademira: Fijne verjaardag nog! En wat fijn dat je kleine erbij is!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, lees het nu pas, maar spannend hoor, Moaatje!

@ Flex: Wat super dat Esmay eerder naar huis mag.

@ Vlademira: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meiden

Hoe gaat het allemaal met jullie, het is alweer een week geleden dat ik hier geschreven heb! Pfff ik had echt geen tijd om te computeren met onze kleine meid. Ik zat er van de week even helemaal doorheen hoor :cry:
    Iedere keer bezoek en ik was constant bezig met borstvoeding geven en na de voeding huilde Felicia nog steeds en wilde niet gaan slapen.
    Ik heb haar gisterenavond voor het eerst flesvoeding gegeven ( de laatste voeding rond 24 u) Dus nu wil ik bv gaan combineren met de fles.
    Ik heb ze net een flesje afgekolfde melk gegeven en nu slaapt ze als een roos, maar het probleem is dat ik voor 1 flesje 3x moet kolven :confused: Dus dan benik heel de dag aan het kolven, dus nu ga ik combineren.

Soms voel ik me wel schuldig dat ik ze kunstvoeding bij ga geven maar ik trek het gewoon echt niet meer.....

Wat vinden jullie hiervan meiden? Ik hoor graag jullie mening!

Liefs minnie

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ben ook erg benieuwd of Moaatje toch nog begonnen is..we zullen het snel genoeg horen he! :D

Wij zijn weer terug van de camping poeh wat was het toch warm vandaag zeg!
    Maar lekker en ook vermoeiend dagje gehad, beide dames + heer :D slapen weer ;)

01-07 de Juli meiden mogen beginnen succes dames! en wat vandaag nog meer is ingegaan HET ROOKVERBOD! whoehoee lekker eten zonder sigaretten stank HEERLIJK :D:D:D!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Je moet doen waar jij en je kindje je goed bij voelen en niet laten gek maken door meningen van andere..je doet toch het beste? ;) dat telt!
    Baby's hebben ook 4-6 weken nodig om een ritme te krijgen dus heb geduld het komt echt ;)! en de een is altijd wat sneller dan de ander..die verhalen hou je altijd!

En zo zie je maar met kolven dat baby's een ware kunst uitvoeren haha die krijgen er veel meer uit dan wij ook kolven kost tijd..elke keer word dit meer..
    Ik deed Sem vroeger ook wel eens aanleggen om de toeschietreflex te krijgen en dan flesje vullen en dan mocht Sem het toetje hebben hihi..maar dit was maar af en toe ;) hihi

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik ben er weer :D . En baby zit nog in mijn buik. En heb geen weeen.

Ik lag aan de ctg, maar er kwam een spoedbevalling tussendoor, dus heb er erg lang gelegen (ze waren me een beetje vergeten denk ik).
    Ctg zag er goed uit gelukkig. Ik mag nu thuis mijn weeen afwachten. Morgenochtend om 9 uur heb ik een afspraak voor weer een ctg. Als ik vannacht weeen krijg beval ik thuis. Als ik morgen weeen krijg beval ik in het ziekenhuis.
    Als ik donderdagochtend nog geen weeen heb word ik ingeleid.
    Ik denk dat er een kleine kans is dat er nog weeen komen. Dat liet een van de dames in het ziekenhuis tenminste doorschemeren. De eerste 12 uur na breken van de vliezen is die kans nu eenmaal het grootst. Maar het kan natuurlijk wel.
    Wel een gek idee hoor, om misschien toch niet thuis te bevallen.

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Moaatje stuurde een berichtje terug, maar ze is nog niet bevallen helaas! Ze komt snel weer op ZP!
    Ze hebben haar in het ziekenhuis in ieder geval te lang aan de CTG laten liggen omdat het zo druk was en het kon nog wel even gaan duren dacht ze zelf...

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nou ben iets te laat hhahaha...

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook hetzelfde verhaal, ik zat van de week heel de dag met mn boobies bloot :confused: En als ik ze dan op bedje legde was het weer huilen en als ik ze dan op mn buik legde was ze stil, dus lag ik zowat heel de nacht met Felicia op mn buik, maar dan slaap je zelf natuurlijk niet.....

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik duim voor weeën voor komende nacht Moaatje! :)

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Succes moaatje!

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien mag ik het niet zeggen, maar vind het toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.. hoop toch dat het niet erg lang zo gaat duren.. Hoe doe jij dat met boodschappen enzo? :(
    Wilde eigenlijk morgen even erop uit met mijn man (is vrij morgen) om wat dingetjes te kopen. Hoop dat ze dan niet gaat krijsen :rolleyes:

Heel stiekem wil ik nu wel even juichen dat ze nu al 2 uur slaapt! Heb eindelijk wat dingetjes kunnen doen.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou meestal als ik met haar ga wandelen is ze stil, ze begint meestal s'avonds te huilen en als ik haar dan voed is ze stil maar na de voeding als ik haar in bedje leg begint ze weer te krijsen!
    Nu heb ik haar om half 8 een flesje afgekolfde melk gegeven ( 80 cc meer dronk ze niet) en nu slaapt ze nog steeds! Dus ik denk dat ze aan de borst te weinig drinkt!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ga zo douchen ( in bad mag helaas nog niet) en dan ga ik nog wat proberen te kolven!

18. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Hier is het ook nog steeds huilen hoor. Wandelen helpt helaas niet. Inbakeren is ook niet echt een succes. Ze is nu al vanaf 16.00 wakker af en toe dommelt ze weer weg, maar is niet meer dan 5 min. Vanmiddag is het CB langsgeweest en ik moest haar maar inbakeren en dan een wekkertje zetten, en haar maar 20 min laten huilen...Pff wie kan z'n kind nou 20 min laten huilen?
    Manlief is vanavond naar een concert, dus het valt niet mee zo m'n eerste avond alleen. Ik ben echt gebroken. Zie er ook zo tegenop dat hij volgende week weer aan 't werk gaat. En ik hier zit met een baby die best vaak huilt en een 6-jarige opstandige.

19. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden .
    heb gisteren een hele mooie mamma fiets gekregen voor mijn verjaardag als ik tijd heb zet ik een foto in mijn album

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Geeft toch niet ;) .
    Ik heb geen weeen gekregen vannacht, dus het word definitief geen thuisbevalling. :( .
    Ik ga nu weer die kant op. Ben benieuwd hoe lang ik er vandaag lig :rolleyes: .
    Laat zo weer wat van me horen.

Deel Deze Pagina