Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Succes moaatje

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik geef volledige fv en heb me er geen moment schuldig over gevoeld. Ik zag bv niet zitten en daarbij moest ik gelijk na de bevalling weer aan de medicijnen die niet echt goed zijn voor zo'n kleine.

Je hebt het geprobeerd toch!? En beter fv bijgeven dan dat ze te weinig krijgt ;)

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    vlademira alsnog gefeli met je verjaardag

moaatje balen zeg, dat het steeds niet doorzet. in ieder geval kan het nu toch echt niet lang meer duren. En is je kat al weer terug?

@kyansa vervelend zeg dat ze zo huilt steeds. 20 minuten is wel zielig hoor, maar mss wordt ze er zo moe van dat ze toch in slaap valt.
    Maar het gaat bij mij ook dwars door het zieltje dat gekrijs, ik hou het niet zo lang vol in ieder geval.

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @claudia, bedankt voor die speen tip. Echt geweldig pakt ze die. Ik had al bibi geprobeerd en difrax maar die wil ze gewoon niet. en die van Avent wel. Echt geweldig.

nogmaals bedankt.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Moaatje succes meid!

@ hier Esmay is thuis! :whistle: de kraamhulp komt zo :rolleyes: heb haar eigenlijk niet nodig maar ach mssn heeft ze nog wat tips :)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

flex! wat fijn dat je meisie thuis is eindelijk is ze er dan! geniet van elkaar voor je het weet is ze alweer een maand!;)
    xxxx

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    geen dank hoor ;) ik weet wat je doormaakt met je pink heel de dag! :)

8. hallo

wordt ook allemaal lid van http://babys2008mamas.hyves.nl/ is voor iedereen die in het jaar 2008 een kindje verwacht of al gekregen heeft.

melanie

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik ga zo ff alles goed bijlezen en reageren hoor!

Ik ben weer thuis. Ctg van vanmorgen was prima. Morgenochtend om 7 uur moet ik me melden in het ziekenhuis voor de inleiding.
    Ik schrok er wel hel erg van dat ik tot zaterdagochtend moet blijven waarschijnlijk. Dat is een beetje afhankelijk van het tijdstip van geboorte.
    Ik moet nu dus opvang regelen voor de hond. Geen probleem, dat doet mijn moeder wel. Dus daar gaan we nu heen. Ff vertellen dat ze morgen oma is :D .

Helaas is de kat nog steeds weg. Heb al vanalles geprobeert. De 3 dichtsbijzijnde huizenblokken hebben een briefje in de bus of ze in de schuur willen kijken. Er hangen postertjes in de wijk. Amivedi is op de hoogte. We zijn vanmorgen langs het asiel gereden, maar die hebben ook niks. De dierenarts en de dierenambulance weten het ook niet. Iemand nog suggesties? Wil haar zo graag terug :( .

Flex, super dat Esmay thuis is. Geniet er van :D .

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    moaatje heeft de kat een chip? Zo heb ik de mijne ooit teruggekregen.
    volgens mij heb je verder alles gedaan.
    (Ze zit niet toevallig ergens opgesloten in huis he? Mijne zat een keer in de kelder. was achter me aangelopen en ik had het niet in de gaten. Toen heb ik de deur achter me dichtgedaan en heeft ze daar 2 dagen gezeten, :oops: ik was ook helemaal ongerust toen...)

11. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Flex fijn dat ze thuis is! \:D/

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    flex fijn dat ze thuis is!

@moaatje heel veel succes morgen hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen heb!

mij manneke had hier gister een krijs dag hij was niet stil te krijgen was helemaal gebroken gister,man lief was ook weer werken ppff dat valt niet mee om het dan alleen te doen.

zondag nog naar de huisartsenpost geweest en kwam vocht en bloed uit me wond hij is ontstoken heb antibiotica en is sinds vandaag al een heel stuk beter.

@agnes en moaatje leuk dat jullie op mij bevallings verhaal heb gereageerd!

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Jayden wordt altijd heel erg rustig in de kinderwagen. Al is ie binnen nog een beetje onrustig en huilerig, zodra je hem in de wagen legt en aan de wandel gaat, valt ie heerlijk in slaap... Boodschappen doen is hier echt een verademing. We hebben al lopen grappen dat we 's nachyts maar met hem aan de wandel moeten als ie een keer niet wil slapen.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Wat super dat Esmay eindelijk thuis is. Geniet ervan. En kraamhulp niet nodig? Dat was een grapje toch zeker?

@ Moaatje: Jayden moest na de geboorte ook nog 24 uur blijven in het ziekenhuis, en ik dus ook. Ivm de langdurig gebroken vliezen (bij mij 48 uur) moesten ze hem die tijd nog houden voor controle, hij werd toen om de 3 uur getempt enzo.

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik sta persoonlijk ook niet achter dat huilen en bij Sem dus ook niet die aanpak gedaan en dat is prima gegaan ;)

20 minuten huilen vind ik ook wel erg veel hoor..ze maken zich alleen druk en raken dus flink overstuur...en door dit te blijven doen raken ze gewend aan het feit dat hun signalen worden genegeerd..en dat vind ik dus juist niet goed en sneu..

Op tv heb ik ook wel eens gezien met verwaarloosde baby's dat was echt zo sneu die huilde dus inderdaad nooit omdat ze dit zo gewend waren dat er niet meer op hun gereageerd werd..nou dat was heftig genoeg voor mij om te zien zeg pffff..en tja praten kunnen ze voorlopig nog niet he dus hoe moeten ze ons anders iets duidelijk maken?...

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    flex fijn dat ze nu al thuis is geniet nog van je kraamtijd hihi ;)

en moaatje spannend hoor het komt nu steeds dichterbij he!

Nou we gaan een dametje ophalen van school en dan is het vakantie voor dr..!

fijne dag dames!

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Moaatje, veel succes morgen! Hoop dat het allemaal lekker vlot verloopt. In ieder geval heb je bijna je kleintje in armen.

18. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Flex, super dat jullie meisje eindelijk thuis is.

@Moaatje, succes morgen...Maar waarom moet je zo lang blijven?
    Ik mocht 's avonds weer naar huis.

Ik ben blij dat jullie 20 min ook lang vinden om ze te laten huilen....Dacht al dat ik een softie was, hihi.
    Vanmiddag heeft ze bv gehad, nog even met papa op de bank gezeten, toen hebben we haar ingebakerd en ze sliep meteen als een roos. En ze slaapt nu nog (al bijna 2 uur)

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bwtje, ben ook blij met het rookverbod hoor. Al had ik nooit gedacht dat ik dat zou zeggen. Ik heb gerookt van jongs af aan tot ik zwanger was. Nu vind ik het zo verschrikkelijk vies!. Ik ben niet uit principe tegen hoor, maar kan gewoon echt niet tegen de lucht.

Kyansa, ik heb nog geen ervaring maar 20 minuten klinkt echt verschrikkelijk lang. Ik moet trouwens blijven tot 24 uur na de geboorte, maar ontslaan doen ze niet in de namiddag/avond, dus alleen als de bevalling erg vlot is mag ik vrijdagmiddag weg :rolleyes: .

Vlademira, ik kan je fiets nog niet bewonderen.

Agnes, de kat is nog steeds weg. Ze heeft wel een chip. Ze is alleen zo schuw dat niemand haar levend te pakken kan krijgen. We kregen gisteravond laat een smsje dat iemand haar gezien dacht te hebben. Sta ik daar om half een op een bouwterrein met een bakje voer te roepen :( . We gaan daar zo nog even kijken, misschien zien we haar nu. Het huis is wel goed doorzocht. We hebben zelfs de plinten uit de keuken gehaald om daar te kijken. Ik hoop zo dat het door de naderende bevalling is en dat ze daarna zelf weer komt.

Coco, ik moet ook blijven ivm controle van de baby. Is puur voorzorg zeggen ze.

Iedereen, heel erg bedankt voor jullie succeswensen. Jullie hebben recent ervaren hoe het is he, bevallen. Ben zo benieuwd ;) .
    Zijn Jeslin en Bianca hier trouwens recent nog geweest? En weten we al meer van April en Tinus?

20. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Heel veel sterkte Moaatje!
    @ flex en Vlademira: fijn dat je je kleintje nu weer thuis hebt

Deel Deze Pagina