Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo lieve meiden,ook ik wou even zeggen dat ik het altijd heel fijn heb gevonden hier,en idd zoals coco al zegt is het echt afscheid nemen van je zwangerschap! ook hier een beetje emo! ik mis mijn buik niet maar wel het getrappel! maar ik heb er een heel mooi wondertje voor terug!

    Nou jeslin ook namens mij heel veel succes!
    Maar echt lang kan het nu gelukkig niet meer duren! ;)

    Ook wou ik Elke en Spirit nog even zeggen dat ik jullie onwijs sterke vrouwen vind en veel bewondering heb voor jullie,en ik ga heel hard meeduimen dat charlotte en nick snel een broertje/zusje mogen krijgen! nogmaals heel veel respect van deze kant!

    Tot bij de mama's!
     
  2. Delfino

    Delfino Niet meer actief

    @ jeslin zet um op meid!

    @ tinus ik lag op verloskamer 5 bij de bevalling en op de kraamafdeling had ik kamer 9 helemaal voor mij alleen :) ivm. dat ik officieel benoemt was tot couveusemama dan willen ze geen mensen die hun beebje wel bij zich mogen hebben naast me neerleggen (gelukkig)

    Nou wil voor de rest ook even zeggen dat ik het heeeeeel gezellie vondt hier en we gaan lekker verder kletsen in het andere topic!
     
  3. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Is iedereen hier nou bevallen?
    Dan kan deze op slot en
    gaan we verder bij de mama's ;)
    Voor mij al weer 2 maanden geleden
    dat ze geboren is......
    Zo willen we zwanger worden......
    En zo is het voorbij...........................
    Ik heb er ook echt van genoten!
    Heb een heerlijke zwangerschap achter
    de rug!



    xxx Esther
     
  4. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, nog niet iedereen is bevallen. Alleen Jeslin moet nog.
     
  5. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    O spannend de laatste....
    We wachten het rustig af ;)
     
  6. Jeslin79

    Jeslin79 Actief lid

    24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    hier nog even een update van mij,

    sinds zaterdagavond heb ik last van voorweeen, ze doen ontzettend pijn, maar dat weten jullie als geen ander denk ik. ik ben vandaag bij de vk geweest en had nog helemaal geen ontsluiting, na 2 strippogingen, waar ik dus alleen pijn aan over heb gehouden, weet zij het ook niet meer. ik heb daarom morgen om 11 uur een afspraak bij de gynecoloog en ga dan wel aandringen op een inleiding, want de pijn is me nu echt teveel aan het worden. Kijk...pijn die leidt tot onsluiting daar valt mee te leven, maar ik heb gewoon nul komma nul..zeg...

    het gaat in ieder geval zeker deze week geburen, maar niet spontaan denk ik !

    Gr. Jes
     
  7. spirit70

    spirit70 Fanatiek lid

    3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    April van harte met jullie zoontje!

    Ook ik zal het kletsen hier missen! IK mis ook m'n zwangere buik maar vooral m'n kleine mannetje mis ik heel erg! Vooral op momenten als deze voel je het heel erg dat het echt definitief en onomkeerbaar is.
    Weer een fase die je afsluit, wil jullie wel laten weten dat ik ook aan jullie veel steun heb gehad. De mooie knuffel die ik van jullie heb gekregen doet mij ook erg goed. De eerste weken stond hij in de woonkamer maar nu staat alles op Nick zijn kamertje.
    Zal jullie wel blijven volgen bij de mama's maar weet niet of ik daar ook mee ga schrijven want voor mij is het nu toch anders.
    Ik zal jullie zeker op de hoogte blijven houden hoe het met me gaat.
    Zal deze week ook een foto van Nick in m'n album plaatsen zodat jullie hem ook kunnen bewonderen, het is gewoon een erg mooi kereltje!
     
  8. elke1976

    elke1976 Fanatiek lid

    15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Lieve meiden,

    Slik, jullie gaan afsluiten....weer iets wat een beetje het einde aankondigt van dingen die met Charlotte te maken hebben...
    Ik denk wel dat ik nog eens op julie forum zal meelezen, maar als je niet mee kunt praten over slapeloze nachten, borstvoeding enz, is het toch anders hoor.
    Ik wens jullie dan ook allemaal heel veel sterkte en vooral ook heel veel plezier met jullie prachtige kids. Van ons meisje heb ik een foto in mijn album staan, mocht iemand haar nog willen zien dan kan dat dus.
    Op een ander forum op deze site praat ik nu over het verlies van mijn meiske, maar ook over het weer opnieuw zwanger worden, zo kan ik toch nog wat blijven forummen gelukkig.
    Bedankt voor jullie steun en gezelligheid, wie weet "tot ziens" en het ga jullie goed!

    Dikke kus, Elke

    ps: Jeslin succes meid, we krijgen het hier ook nog wel te horen toch? X!
     
  9. elke1976

    elke1976 Fanatiek lid

    15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Nou ja, dat is ook wat spirit! Terwijl ik aan het typen was heb jij ook een bericht geplaatst! Grappig.

    Wij houden nog wel eens contact he?!

    Groetjes, Elke
     
  10. spirit70

    spirit70 Fanatiek lid

    3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Elke we spreken elkaar vast nog weleens, hier op dit forum of via msn.
    heb zonet de foto van Charlotte bekeken, het is een prachtig meisje!
    Heb ook foto's van Nick in mijn album geplaatst zodat jullie ook weten hoe hij er uitziet.
     
  11. Sjoon

    Sjoon Fanatiek lid

    wat een mooie kindjes hebben jullie!

    ik wens jullie heel veel sterkte nog, en veel geluk en liefde in de toekomst, en zeker een broertje of zusje voor jullie mooie kleintjes!
     
  12. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik ben helemaal ontroerd :cry: ,wat een mooie kindjes hebben jullie! nogmaals heel veel sterkte! en ik zou het zeker fijn vinden als jullie zo af en toe nog eens wat van jullie laten horen!

    Heel veel liefs en een dikke kus claudia!
     
  13. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Elke wat een poppetje zeg zo teer en klein!

    Spirit wat een mooi menneke klinkt misschien raar maar bij jou kindje hield ik het niet meer droog!
    Zo helemaal af en net alsof ie slaapt vind dit heel moeilijk..
    Dit voelt toch meer als dichterbij zeg maar!

    Wat zijn jullie sterke vrouwen allebei!

    Hopelijk horen we af en toe nog iets van jullie...dan maar over jullie gebabbel van het zwanger zijn enzo!

    Ik wens jullie allebei in ieder geval het beste toe!
     
  14. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Wat een mooie kindjes zeg, Spirit en Elke. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn.

    Ik kan me goed voorstellen dat het anders zal zijn voor jullie om mee te kletsen bij de juni mama's, hoewel jullie dit uiteraard wel zijn.
    Ik hoop dat jullie af en toe nog laten weten hoe het gaat. Doe vooral wat voor jullie goed aanvoelt. Ik wil nog wel zeggen dat ik bewondering heb voor hoe dapper jullie hier mee omgaan. Nu maak ik natuurlijk alleen mee wat jullie delen op het forum, maar dat jullie hier nog steeds meedelen vind ik heel bewonderenswaardig.
    Elke en Spirit, ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe.
     
  15. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Hoi Meiden,

    Wat een plaatjes!
    Ik heb het alleen gemist van hoe en wat......
    Ik wens jullie daarom nogmaals veel
    sterkte met het verlies! Wens ik jullie
    snel een goede nieuwe start toe!

    Dikke kus van Esther
     
  16. Tinus1979

    Tinus1979 Actief lid

    4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    ik lag op verloskamer 4 en op kraamkamer 13 dus waarscheinlijk schuin tegenover jouw. grappig!
     
  17. Tinus1979

    Tinus1979 Actief lid

    4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    ELKE EN SPIRIT HEEL VEEL STEKTE VERDER.

    wat een plaatjes. ik werd er helemaal een beetje verdrietig van.
     
  18. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Elke en Spirit; voor jullie beide heel veel sterkte voor nu en straks en altijd! Dit verlies is tenslotte levenslang.

    Voor jullie beide hoop ik voor de toekomst een voorspoedinge zwangerschap en een gezond kindje, zo zien we allemaal maar weer dat niets vanzelfsprekend is het leven.

    Liefs, Cellie.
     
  19. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Elke & Spirit, wat een prachtige kindjes! Ik wil jullie nog heel veel kracht toewensen en voor in de toekomst een gezond broertje of zusje voor jullie kleintjes!..

    Dikke knuffel
     
  20. spirit70

    spirit70 Fanatiek lid

    3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Dames bedankt voor jullie reactie's!
    Essie onze verhalen kun je lezen bij de vlindertjes vanaf 25 weken.
    Ook heb ik een verhaal geplaatst bij onderzoeken en echo's over de oorzaak van Nicks overlijden.
     

Deel Deze Pagina