meestal vrij snel maar je kunt ze ook bellen des te eerder kun je beginnen.. meryem echt fijn meid! het ziet er goed uit dus meer kun je niet doen dan afwachten... ik heb nog een vraagje he gister had ik zo'n last van mijn buik tijdens het werk hebben meer mensen dit al gehad? was een niet fijn gevoel... en kun je nu ook al voelen aan je buik waar de baarmoeder zit? of is dit een gekke vraag haha : : :
hallo allemaal voel me vandaag eigenlijk wel lkker heb vandaag nie zoveel last van misselijkheid of het gevoel dat er wat in me keel zit en er nie uit wil.. ben alleen wel een beetje moe smiddags zit te knikkebollen voor de tv .. en heb het nog steeds koud brrrr
Nou meiden, Hier heel anders ik werk sávonds wilde alvast de aardappels schillen. Ineens misselijk RENNEN en ja hoor voor de 1e keer spugen. Dacht dat ik geen lucht meer kreeg zeg Bullet me hond van slag.... die begreep er niks van arm beest hihihihi. Die stond er maar te sukkelen. Hij wist dat er iets niet goed was hihihihi. Maar ja ach hoort het erbij he
ja dus bij mij kan het nog komen.. ik ben benieuwd wanneer ik voor de eerste keer boven de wc hang hehe hier ook mega koud brrrr en vanavond moet ik weer in de kou werken
misschien hebben we geluk of zijn we nog te vroeg aan het juichen? hihi heb je verder wel last van kwaaltjes?
ik ook niet, ben ook niet misselijk.. wat absoluut zijn voordelen heeft, maar vind het stiekem ook wel een beetje jammer.... Overigens ben ik soms wel lichteiljk misselijk na het eten...maar dat is dan ook wel weer snel voorbij...
ik ben ook niet misselijk alleen sommige geurtjes daar kan ik niet goed tegen,vind het ook wel een beetje jammer maarja....
moe moe en nog eens moe en me boobs doen zeer , had ook last van me darmen maar die zijn al weer aan het bijkomen.
ik heb geen last van mun (.)(.) maar merk wel dat ze voller/zwaarder zijn of ik wil dat graag zien verder ook moe inderdaad! en mijn darmen ik merk dat af en toe mijn stoelgang wat meer moeite nodig heeft..heb jij dit ook dan?
ik heb er dagen bij gehad dat ik gewoon helemal niet naar de wc kon erg vervelend en s`nachts werd ik wakker van de buikpijn en dan ging ik naar de wc en dan kwamen er een paar keutels uit(sorry dat ik het zo zeg). nu kan ik steeds beter gelukkig
ik kan ook moeilijk naar het toilet.. eigenlijk maar eens in de paar dagen. Maar dan eet ik de laatste tijd ook maar heel weinig..
bevallingslijst 01: Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner) basmalah 02: Sandra, ......(29,3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 loesje77..... (2e kind) follieke 03: Reulf, Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis 04: Marijn 05: Mishaa marsja 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam spirit70.........(1e kindje | 37 jaar | ziekenhuis) 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen) 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) driekeerdan 10: Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis) claire 11: Blondie .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78.......(28 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) essiegirly.....(28 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) 12 minnie1979....(1e kindje 13: rika 14: Lia tinus1979 coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis) 15: Mariek daantje82 sjoon 16: bwtje .............(18 juni / 2e kindje / thuis bevallen) san28.............(2e kindje / thuis bevallen) shartje.............(26 jaar / ziekenhuis ) 18: jenp 19: afina80......... (27 jaar / 1e kindje) rupsje hanna77 marijn 20: 21: erannick.......(30 jaar/ 2e kindje) prima........(1e kindje/ geen voorkeur) 23: steffel 26: bruidje77. (30 jaar /1e kindje / ziekenhuis) 29: lola1982 51 baby's miskraam Ktje (09-10-2007) Zoe10 (14-10-2007) joel (20-10-2007) Agenda Oktober 23: Derona intake vk | afina80 vk 25: Zoe intake vk 26: daantje82 gyn 29: Fl3xgirl vk | mommie intake | spirit70 gynaceloog | coco vk | Blondie 2e echo gyn | katje81 termijnecho + intake 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk 31: ilona intake | karin29 2e echo | minnie1979 1e echo | marijn 2e echo November 01: robin78 intake vk. 03: ieniminie 2e echo 05: tinus1979 intake vk 08: mo1978 intake 9.00 uur | sandra termijnen echo 9.45 | shartje intake vk 13: zonneschijn 2e echo en gesprek gyneacoloog 14: sandra vervolg vk 18:50 | Meryem intake + 2de echo 15: hanna77 intake vk | erannick echo | bruidje77 gyn 19: shartje 1e echo vk 20: bwtje intake vk | bruidje77 1e echo 22: hanna77 1e echo 28: lola1982 1e echo December 03: erannick intake vk | katje81 2e afspraak vk 04: bruidje77 intake Heb even wat dingetjes van mezelf verandert.
hihi keutels ik snap je idee je merkt goed nu dat je ontlasting harder wordt dus.. ik kan wel iedere dag hoor hihi maarruh eerst was ik zo klaar en nu moet ik er soms echt voor gaan zitten je weet wel wat mannen vrijwillig doen nou ik ga zo maar eens lekker in bad ofzo want brrrrrrrrr en de kleine slaapt toch
ik heb vanmorgen sinds 5 dagen eindelijk normaal naar de wc gekund. ik kan altijd twee keer per dag maar nu. was blij dat het er vanmorgen uit kwam. Was heel hard en zwart bijna(sorry voor de details) en ben zo moe en klein beetje misselijk. heb al wel een koortslib sinds vanmorgen.
ik heb het idee dat het bij mij allemaal minder word de symptonen heeft er iemand in het begin last van spierpijn in de buik gehad?/
Meiden, Ik ga jullie verlaten! Ik moet zo naar mijn werk Hoop dat het lukken gaat.... met hoe ik me nu voel Groetjes doei
Nou het eerste bezoekje hebben we weer gehad, eerst een heel vragen lijst ingevuld,toen bloeddruk gemeten,waar ik zo zenuwachtig voor was,maar was gelukkig goed 155/60 ze heeft nog even gevoeld aan mijn buik,en geprobeerd hartje te luisteren,maar dat was nog wel erg vroeg, en heb meteen toen we thuis kwamen een afspraak gemaakt voor een echo en daar kunnen we 13 november terecht om 10.15 poeh word nu allemaal wel echt echt was het al,maar toch altijd leuk hihihi,