hoi hoi dames, wederom mag ik nieuwe mamas verwelkomen zie ik welkom meiden en van harte gefeliciteerd ... de gene die de agenda bij houd wil je mij bij de bevallingslijst zetten ben op dit moment op 2 juni uit gerekent maar kan nog altijd veranderen bij de vk natuurlijk voel me opzich wel oke .. vandaag een beetjuh roze slijm bij het afvegen na de wc ..geen idee wat dit inhoud hou het wel ff in de gaten .. erg last van me rug maar verder helemaal toppie .. groetjuhs sandra
bevallingslijst 1 juni: els2806 2 juni: sandra 3 juni: reulf 5 juni: essiegirl 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn 9 juni: ilona agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 15 okt: zonneschijn 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec sandra je staat erbij
Heey meis,dat heb ik ook eens gehad bij mijn vorige zwangerschap,dan wel wat later,maar het was ook 1veeg,
*** BREEK EVEN IN *** Ilona, zie toevallig dat je weer zwanger bent, wat ontzettend GAAF! Van HARTE gefeliciteerd en heeeeeel erg veel geluk gewenst! Deze zwangerschap gaat helemaal goed komen! Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten! Liefs, Murmel (van de Novembermama´s) *** BREEK WEER UIT ***
murmel wat ontzettend lief van je. dat je me nog herkend. hoe gaat het mij jou. al met verlof. ik ben blij dat ik zwanger ben voor het nov was. nou bedankt voor je berichtje en ikhoor wel wanneer het zover is bij jullie kijk 1x in de week even bij jullie of er al iemand bevallen is. hih
Hallo Dames, Even bijgelezen... dat beetje roze NO WORRY is innestelbloed! Voel me nog steeds goed als ik wakker wordt.... geloof het nog niet zo omdat ik zo weinig voel....... elke morgen denk ik, oooooh als het maar goed gaat! Ben zo bnag ons kindje te verliezen Omdat we er NU al zo gelukkig mee zijn. Zijn er hier een paar ook zo onzeker? Of ben alleen ik dat weer xxx
hier net zo onzeker hoor meis, ik voel ook weinig tot niets nog, maar het is nog vroeg alle kwaaltjes zullen vast og wel komenhahahah
@Ilona, tuuuuuurlijk herken ik je nog! Je was toch ook one-of-the-girls?! Inderdaad erg fijn dat je zwanger bent geraakt voordat het november was. Ja, de novembermama´s gaan hard nu. Ik ben zelf per vandaag met verlof, lekker hoor! Die tijd vliegt echt voorbij, niet normaal... Dus meiden, cliché maar waar: GENIET ER MET VOLLE TEUGEN VAN!
murmel dan gaat het echte werk voor jou beginnen. spannend hoor. ik hou het in de gaten. ik ben ook wel een beetje nervous maar aan de andere kant voel ik me heel anders dan de vorige keer. misschien geeft me dat wat meer rust. maar de meeste kwaaltjes komen pas later. misselijkheid kun je ook vanaf 7 wk krijgen. dus misschien staat ons nog wat te wachten. tot nu toe geniet ik er van dat ik bijna geen symptonen heb.