Ik heb ook iedere keer last van mn buik ( jullie noemen het bandenpijn toch ? ) Wist niet dat dat nu al kon. Lijkt idd of je heel veel buikspieroefeningen hebt gedaan. Heb iedere keer het gevoel dat ik boertjes moet laten maar dan blijft het steken in mn keel, heel vervelend. Heb net al n glas ice-tea met prik op misschien lukt het dan wel. Hebben jullie dat ook ? Drinken jullie trouwens nog wel frisdrank(light) ? Heb gehoord dat dat slecht is.
Ik heb me wel eens beter gevoeld maar heb het er wel voor over. Ik hoop dat mijn 'boontje' goed blijft groeien en veilig blijft zitten waar hij zit. We hebben denk ik allemaal wel die onzekerheid of we die eerste 12 weken door gaan komen maar ik ptobeer toch positief te blijven denken....
Ik drink water, gekookt water (is erg lekker hoor), thee, melk/karnemelk en soms een glas vruchtensap of cola light.
Ik drink 1 a 2 mokken koffie (tja het smaakt me nog steeds) maar denk er over dit te gaan laten staan, maar kan er beter door naar de wc, heb namelijk gauw last van mn darmen. Verder water, melk, ranja en af en toe wat fris. x
ja idd ik drink sinds een paar dagen geen koffie meer.. en kan nu ook minder goed naar de wc dus denk dat ik het morgen weer eens ga proberen maar als ik de geur alleen al ruik kan ik wel over mijn nek gaan nou ja probeer het gewoon mogguh
Normaal ben ik ook echt een theeleut maar nu smaakt het echt niet meer, heb de hele tijd een vieze bittere smaak in mn mond, hetzelfde voor water, ik drink het wel maar ook dat smaakt bitter ( heb water van bar le duc ). En van vruchtensappen krijg ik het zuur. Wat een gezeur weer! Haha
Wat is het rustig hier! Word weinig gekletst nu. Waar zijn jullie meiden? Ga maar doen wat jullie ook doen lekker op de bank zitten even een dvdtje van gooische vrouwen kijken want mijn mannetje is er toch niet. en dan lekker mn bedje in. Tot morgen allemaal.
Hoi meiden ik heb gelezen dat je gewoon boven mag bevallen alleen de voorkeur gaat uit naar beneden. Alleen er is een must je trap en trapgat moet groot genoeg zijn om de brancard door heen te dragen.
Als ik antwoord heb gehad van de vk hier dan zet ik het neer, want ik beval zelf het liefst gewoon boven in me eigen bedje . Maar dat is ff afwachten. Opzich mijn trappegat is groott genoeg voor een brancard, maar ja hun bepalen toch hoe of wat. ik ga zo lekker slapen meiden ben bekaf en nog steeds erg misselijk
Komt me allemaal heel bekend voor! Ik ben net heel erg verkouden geweest en voel me nu weer helemaal beter, maar toch vroegen deze week 2 personen bij mij op het werk of het wel goed met ging omdat ze vonden dat ik zulke waterige oogjes heb... symptoompje misschien? Ik denk dat het door de vermoeidheid komt. Toen ik zostraks thuis kwam van mijn werk heeft mijn mannetje het eerst even lichtelijk moeten ontgelden, heb ik ff gejankt en ben ik onder de wol gekropen, waarna ik super lief getrakteerd werd door mijn liefje op thee met melk! En nu is een smoothie voor me aan het maken! Wat een topvent he? haha Wie gaat er eigenlijk naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht volgende week? Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je daar een echo kan laten maken, klopt dat?
Lolo wat vreselijk voor je, sterkte de komende tijd! Ik herken het vreselijk koud hebben ook, dacht dat het aan mijzelf lag maar dit zal ook wel met de zwangerschap te maken hebben. Verder gelukkig niet meer misselijk geweest deze week maar ben wel heel erg moe. Was vandaag vrij en heb vanmorgen tot half 11 op bed gelegen! Nog 2 daagjes werken en dan gelukkig lang weekend, heeerlijk!
Hallo dames Ook ik mag mij hier melden. IK wordt ook een Juni 2008 mama. Dit wordt ons eerste kindje, dus het is allemaal erg spannend en ook wat vreemd. Kan het ook nog niet echt geloven, maar het is wel zo! En we zijn er super blij mee!
weltrusten meiden, ik duik lekker mn bedje in, ben bek af en moet morgen er weer op tijd uit. en oh ja, maandag komt moeders voor moeders. liefs en droom zacht
morguh meiden, net weer gespuugd maar er zat ook wat bloed bij wat moet ik nu twas niet veel maar toch....
goede morgen dames. hier gaat alles oke. ik had vanmorgen een bloedneus toen ik wakker werd. zal er wel bij horen.
hoi zo even alles bij gelezen! ik heb nu toch wel genoeg gewerkt dacht ik zo en mag genieten van 1 dagje vrij! de tijd gaat wel sneller hoor als je vrijwel alleen maar moet werken @ flex3girl het kan door het vele spugen komen dat er een bloedvaatje knapt vooral als het niet veel is maar voor jou gemoedsrust kun je best even langs de huisarts hoor! dat stelt je toch weer gerust en is een kleine moeite toch? @ Lola jezus meid wat verschrikkelijk ik was zo voor je aan het duimen dat het goed zou gaan want ik had al gelezen van eerdere miskraam en ik vind het zo vervelend als dit gebeurd en nu nog eens... ik hoop dus des te meer dat het snel en alleen maar goed mag gaan meid! sterkte! verder hier nog kiplekker haha vindt het zo raar maar ook wel fijn dat ik nog niet boven de wc hang want ons dametje is ook zindelijk aan het worden nu dus dan wordt het wel erg veel wc buikpijn was gister ook minder..ik voel ook gewoon die druk ja... verder drink ik redelijk wat thee water smaakt nu ook beter..karnemelk/melk en af en toe ranja en in het weekend wel wat fris geen cola ook al mag je 1 glas per dag ik dronk het eigenlijk toch al niet en koffie lus ik niet en ruik k nu wel heel sterk als andere het drinken! Ik hoop nu echt dat iedereen de 12 weken gaat halen.. niet leuk als iemand een miskraam krijgt! dus ik duim voor iedereen en mezelf off course nou voor een rustig dagje zit het er nog niet in... zometeen sporten is mijn enigste dag. en daarna richting den bosch en de buurman is vandaag jarig ook wel DRUK dus weer hehe nou tot morgen denk ik dan weer dames! doeg