Ik had sowieso voor mijn zwangerschap al last van hyperventilatie. IK ben heel erg bang ook dat het met de bevalling mis gaat....... Ik heb nog geen last gehad moet ik zeggen. Hoop ook dat het allemaal wel meevalt, en dat het wegblijft
Hier vanmorgen weer een echo bij de gyn gehad, (moest nog). Na mn super-echo van vorige week was ik niet echt zenuwachtig gelukkig. In ziekenhuis aangekomen en lig ik klaar voor de echo....was er niks te zien! De gyn zei: ik vind het heel knap als de verloskundige een goede echo heeft kunnen maken, we gaan wel even naar de andere kamer, want ik heb dit al eerder gehad met dit apparaat. Nou ja... jullie snappen wel dat ik toen niet echt blij was maaaar gelukkig: op het andere echo-apparaat was het goed te zien, en weer goed gegroeid. Pff... zulke echo's zijn niet goed voor je gemoedsrust hoor
jemig dat meen jeniet,en ze weten ook gewoon dat die echo apparaat niet goed is,slaan zul je ze, ben blij dat alles goed was meis
Goedemiddag allemaal. Pff.. 2 weken geleden zat ik nog te hopen dat ik snel misselijk werd, want dan zou het 'echter' zijn. Nou, nu ben ik het sinds een goede week en ben het al meer dan zat. Heb gelukkig nog niet overgegeven, maar dat duurt denk ik niet lang meer want het lijkt iedere dag een beetje erger te worden. Gisteren kon ik tot de avond aan toe nergens aan denken qua eten, en heb dan ook bijna niks op. Nu gaat het gelukkig wel. Heb ontbeten met een peer. Fruit is zo'n beetje het enige waar ik op dit moment geen afkeer voor heb. Straks komt MvM voor de eerste keer langs. Weet iemand of ze lang blijven?
ze doen een testje vertellen wat ze doen als organisatie en verder doen ze niet veel. gegevens invullen en dat is het volgens mij. bij mij waren ze er maar een kwartier half uur
moest jij ook een lijstje invullen met allemaal vraagjes,?en als je dan 1 keer ja had geantwoord kon j eniet mee doen?
poeh ff mijn hersens laten krijgen,of je dat afgelopen tijd een bloed tranfusie hebt gehad,en of een hernia,en weet ik nog wat vraagjes
Ze zijn net geweest bij mij! Echt maar 20 minuten, inderdaad ze vertellen wat ze doen, foldertjes, vragenlijstje, met vragen of je ziektes hebt, geopereerd bent aan een hernia, hiv, hepatitus enz. Als je een vraag met ja hebt beantwoord kan je idd niet meedoen. Liefs, Marijn
Ilona; kan jij mij op de lijst van 4 juni en 19 juni afhalen en dan op 15 juni (=nieuwe uitgerekende bevaldatum) neerzetten? Dank, Liefs, Marijn
Hoi meisjes, Dus het gaat met iedereen wel redelijk.. wat misselijkheid en schrik hier en daar.. Ik begin er vooral van te balen dat ik mijn vriendinnetjes niet kan vertellen over mijn zwangerschap. Was net weer met ze aan het lunchen en dan maar mond houden.. vroegen ze of ik vanavond mee uitga.. nou haha daar heb ik echt geen puf voor, maar ja hoe leg je dat uit.. echt raar, zoiets leuks verzwijgen..
bevallingslijst 01: Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner) basmalah 02: Derona:......(23 jaar/2e Kindje) Sandra, ......(29,3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 loesje77..... (2e kind) follieke 03: Reulf, Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis 04: 05: Mishaa marsja 06: Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam spirit70.........(1e kindje | 37 jaar | ziekenhuis) 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen) 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) driekeerdan 10: Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis) claire 11: Blondie .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78.......(28 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) essiegirly.....(28 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) 12 minnie1979....(1e kindje 13: rika 14: Lia tinus1979 coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis) 15: Mariek daantje82 sjoon marijn 16: bwtje .............(18 juni / 2e kindje / thuis bevallen) san28.............(2e kindje / thuis bevallen) shartje.............(26 jaar / ziekenhuis ) 18: jenp 19: afina80......... (27 jaar / 1e kindje) rupsje hanna77 20: 21: erannick.......(30 jaar/ 2e kindje) prima........(1e kindje/ geen voorkeur) 23: steffel 26: bruidje77. (30 jaar /1e kindje / ziekenhuis) 29: 51 baby's miskraam Ktje (09-10-2007) Zoe10 (14-10-2007) joel (20-10-2007) lola (24-10-2007) Agenda Oktober 23: Derona intake vk | afina80 vk 25: Zoe intake vk 26: daantje82 gyn 29: Fl3xgirl vk | mommie intake | spirit70 gynaceloog | coco vk | Blondie 2e echo gyn | katje81 termijnecho + intake 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk 31: ilona intake | karin29 2e echo | minnie1979 1e echo | marijn 2e echo November 01: robin78 intake vk. 03: ieniminie 2e echo 05: tinus1979 intake vk 08: mo1978 intake 9.00 uur | sandra termijnen echo 9.45 | shartje intake vk 13: zonneschijn 2e echo en gesprek gyneacoloog | Derona 1e echo 10.15 14: sandra vervolg vk 18:50 | Meryem intake + 2de echo 15: hanna77 intake vk | erannick echo | bruidje77 gyn 19: shartje 1e echo vk 20: bwtje intake vk | bruidje77 1e echo 22: hanna77 1e echo 28: lola1982 1e echo December 03: erannick intake vk | katje81 2e afspraak vk 04: bruidje77 intake marijn ik heb het vanranderd
Hoe zit het trouwens met blaasontsteking en mvm? Ik heb me namelijk daarom niet opgegeven. Heb een soort kronkel in me plasbuis waardoor ik eigenlijk om dat paar weken blaasonsteking heb. Zie het dan ook niet zitten om in die potten te gaan plassen als je je zo rot voelt.. (en heb dus eigenlijk ook niet onderzocht of het wel mogelijk is)
als je je er zelf niet goed bij voelt dan moet je het zeker niet doen. volgens mij kan de blaasontsteking zelf geen kwaad maar de eventueele medicijnen die je ervoor zou gebruiken is volgens mij niet goed. maar dat weet ik niet helemaal zeker.