Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Patricia van harte meid!

Hier net MVM geweest.. een dikke vette positieve test.. blijft toch leuk he... Verder alles prima, drukke avond hubby viert verjaardag..

2. Robin78

Robin78 Lid

3 okt 2007
    58
    0
    0
    Ben gisteren wezen shoppen, had toch nog wat kleding nodig voor nu (heb maar wel extra lange shirtjes en geen te strakke broeken gekocht), maar kon met passen wel merken dat mijn taille breder is dan hij was. Was op dat moment voor het passen niet zo leuk, die eerste buik lijkt natuurlijk nog niet op en zwangere, maar eerder op een paar kilo te zware buik, maarja, nog even en dan wordt hij echt mooi rond... :D

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    dat is idd erg leuk he,nog een extra bevesteging :D

4. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Gefeliciteerd Patricia!

Vandaag weer een test gedaan...kon het nog steeds niet geloven. En weer dik vet positief! Onwerkelijk gevoel hoor, zeker omdat we dachten dat het deze maand zeker niet raak zou kunnen zijn! Heb net MvM een mailtje gestuurd om me op te geven, dus die zullen binnenkort wel contact opnemen. En dan een verloskundige zoeken in de buurt, lastig. Geen idee namelijk wat een goede praktijk is en iemand vragen wil ik nog niet...
    De HA-assistente gaf me drie kaartjes...dus het zal wel een van die drie worden.
    Er gaat een hele nieuwe spannende leuke wereld voor ons open!

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ga vanavond voor leuke kleertjes kijken bij mis etam.
    heb ik de vorige keer ook het een en ander gekocht.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    jaa daar hebben ze idd leuke zwangerschaps kleren,heb ik toen ook kleren gehaald,en ga ik denk nu ook weer daar doen

7. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Patricia, Welkom en van harte gefeliciteerd.

Idd miss etam heeft echt leuke kleding, ga ik ook weer neuzen.
    Ik loop sosm al wel in p[osotie kleding.
    Hier nog geen drup bloed gezien :)

Waar ik wel erg last van heb , ze zeggen dat het normaal is bijj de tweede :confused: op het moment datt ik niks voel ben ik erg bang dat ik ook niet zwanger meer ben, maar hou mezelf voor als ik geen buikpijn heb en bloed zie en me boobs met vlagen pijn doen dat het wel goed zit.

Kan dus echt niet wachten op de eeraste echo

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier ook niet misselijk ofzo,wel veel moe,en wat last van de boobs,maar voel me top,maar bij DÉLANO HAD ik ook amper last van kwalen

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    en helpt het floradix
    ben nieuwsgierig
    laat het maar ff weten als je wil :)

10. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Bij nick kon ik geeneens koffie drinken zonder de wcpot van dichtbij te zien, dat gaat nu allemaal wel, echt raar dat een 2de zwangerschap zo anders verloopt.

Ik ga zo ff strijken, eigenlijk helemaal geen zin in :(

11. Robin78

Robin78 Lid

3 okt 2007
    58
    0
    0
    Ik ben tegenwoordig zo lui, heb helemaal nergens zin in, huishoudelijke klusjes bedoel ik dan.
    Moet eigenlijk ook strijken en wasje draaien, maar kan me er niet toe zetten, best slecht vind ik...

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    1ste zwangerschap had ik alleen smorgens als ik net mijn ogen open had last van ochtendmisselijkheid verder niks
    2de zwangerschap was ik zo moe 4 mnd lang kon mijn been niet meer voor de ander zetten en overgeven kon niks binnuh houden nog geen boontje niet normaal
    en deze zit er tot nu toe eigenlijk tussen in

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik draag soms ook al zw kleren vind het heerlijk zitten.
    bij ons zit er een winkel van miss etam die colecties van de jaren ervoor verkoopt voor een prikkie

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo'n winkel zou ik ook wel hier in de buurt willen hebben Ilona,want positiekleding is echt niet goedkoop.
    maar ik krijg morgen een lading kleding van een vriendin die pas bevallen is, mag ik uitzoeken of er wat voor em tussen zit. Nou, daar ben ik heel erg blij mee natuurlijk.

Verder hier ook last van de bekende kwaaltjes. Ben best moe, maar kan gelukkig veel bijslapen, en van misselijkheid heb ik ook steeds meer last.
    's Ochtens kan ik alleen een beetje fruit verdragen, een stukje peer of druiven. In de loop van de dag neem ik dan wat lichte koekjes, zoals lange vingers. Echt pas later in de middag ben ik staat om echt goed te eten. En 's avonds heb ik ongelofelijke trek in van alles iedere keer.

En nu had ik ineens trek in erwstensoep, dus een blik gehaald, ik ga zo aan tafel. Hoe bedoel je raar... :rolleyes:

15. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi meiden,

Fijn te lezen dat het met jullie goed gaat! Op de nodige kwaaltjes na natuurlijk. Hier gaat het ook iets beter; ik heb nu zwaardere medicijnen gehad tegen het spugen en het lijkt wel wat te helpen. Verder ben ik nog wel erg duf maar dat hoort er wel bij. Over twee weken weer een echo, ben erg benieuwd. Ik hoef nog geen zwangerschapskleding aan, ben door het spugen alleen nog maar afgevallen ( dat haal ik straks wel weer in).

Fijne avond!

Liefs, josie

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi hoi

hier ook helemaal niet misselijk kan ook gewoon koffie drinken (niet te veel)
    voor de rest ga het bij mij prima gelukkig.
    bij mij neemt de moeheid juist af ook raar toch?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

pfff nou mijn avond eten zit er nog in (nog wel) vanmiddag appelmoes en kaas gegeten dat viel behoorlijk goed het gaat iets beter nu zolang ik lig...

ben super moe lig de heletijd te slapen maar zodra ik wakker wordt ben ik weermoe mijn vriend belde vanmiddag moest effies naar school zegt ie dat hij een aanrijding heeft gehad met een vrachtwagen :confused:

zo op het oog te zien geen schade maar hij moet het na laten kijken in een garage :confused: hij heeft gelukkig niks

18. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @patricia24: Gefeliciteerd en welkom bij de juni-mama's!

@bwtje: 's Avonds is mijn buik enorm. ;)

@rupsje & Basmalah : Ik kan me voorstellen dat het jullie extra onzeker maakt, maar je hoeft echt niet meteen van het ergste uit te gaan. Ik heb de eerste week veel last gehad van bruinverlies. Vorige week heb ik zelfs een plasje bloed verloren. Niets ernstigs, het hoort er gewoon bij. Gewoon lekker genieten en positief blijven!

@Derona: Ik was al onder behandeling bij een gynaecoloog. Ik heb de laatste twee rondes clomid geslikt om mijn cyclus te verkorten, wat overigens niet heeft gewerkt. Bovendien heb ik epilepsie (onder controle) en slik daarvoor medicijnen. Om die reden moet ik ook verplicht in het ziekenhuis bevallen.

Ik heb vandaag een kloppend hartje op de echo gezien! Super! :) Over drie weken wordt er weer een echo gemaakt. Ik moet nu naar een ziekenhuis in een andere stad, omdat ze daar betere echo-apparatuur zouden hebben. Vanwege de anti-epileptica willen ze namelijk extra goed kijken naar het ruggetje.

Ik ben vandaag met mijn moeder gaan positiekleding-shoppen bij de Miss Etam. Ik heb een broek, twee t-shirtjes, een truitje en een buikband (met twee voetjes - zo schattig) gekregen.

Het begint steeds echter te voelen. :)

19. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Voor de meiden die wat bruinverlies of beetje bloedverlies hebben. Niet ongerust worden. Rond m'n zesde week heb ik ook wat bruinverlies gehad, weekje erna een beetje roodverlies en begin deze week weer een klein beetje. Vandaag een echo gehad en alles prima in orde met de beeb! Hij/zij is 24 mm het hartje klopte goed en ben eigelijk 9 weken ver (moet banner nog aanpassen).
    Dus, don't worry!

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi driekeerdaan,

Aspartaam is de boosdoener in lightproducten, als het er niet in zit kan het volgens mij geen kwaad.
    Ik heb het aan de huisarts gevraagd en die zei dat je aspartaam zo min mogelijk moest gebruiken. De reden waarom dat weet ik niet maar het is wel algemeen bekend dat het slecht is.

Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Minnie

Deel Deze Pagina