oke dan dus hoef me geen zorgen te maken? schrok wel .. komt ook omdat ik verder nog nergens last van heb .. soms twijfel ik gewoon aan de test maar streep is toch streep dus ga er vanuit dat ik zwanger ben
ja natuurlijk schrik je.dat had ik ook,.toen, en idd een streep is een streep en anders doe je voor je gevoel een digi test hihihi
Hallo allemaal, Jeetje, ben een paard dagen weg geweest en er zijn al een heleboel nieuwe juni mama's. Allemaal gefeliciteerd! Wat geweldig dat er al zoveel mama's zijn. En gelukkig hebben de meeste nog niet zo heel veel kwaaltjes Houden zo! Hier gaat alles prima, wel beetje misselijk soms, maar het zakt na wat eten meestal wel af. Ik wordt er soms wel een beetje zenuwachtig van. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zo gebraakt dat ik steeds werd opgenomen omdat ik uitgedroogd was. Ben daar nu wel bang voor. Maar goed, ik heb begrepen dat dat bij elke zwangerschap anders is, dus daar ga ik dan maar van uit. @ Ilona; jij hebt toch de agenda? Zou je erbij willen zetten dat ik 11 oktober naat de intake bij de verloskundige moet en 16 oktober naar de gynaecoloog. Thanxx Fijne dag iedereen. Liefs, Josie
Hoi Ilona, Is dat een apparaatje waarmee je de hartslag van je kindje kunt horen? Vanaf welke zwangerschaspweek kun je dat dan horen? Wel onwijs leuk dat je dat dan thuis kunt doen. Ben benieuwd naar je ervaring ermee. Liefs, Josie
bevallingslijst 1 juni: els2806, josie 2 juni: sandra 3 juni: reulf 5 juni: essiegirl 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn 9 juni: ilona agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo 16 okt: josie gyneacoloog herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec josie het is erbij gezet. vind je het oke als we je bevallings datum erbij zouden zetten. zoja welke is dat.
vanaf 12wk zou je het kunnen horen. maar sommige kunnen het pas heel laat horen. het is maar net hoe de baby ligt. we kunnen het altijd proberen.
Hey ilona, Spannend. kan me voorstellen dat je het gewoon gaat proberen. Ik vind het prima als je mijn uitgerekende datum er ook bij zet; dat is 1 juni. Ik ga snel mijn zoontje uit bed halen, hij vind het niet meer leuk zo te horen. Hij is zo verkouden, echt zielig. Hopelijk knapt hij snel weer op. Liefs, Josie
IK zit helemaal fout meiden! LET OP: Wanneer ben je uitgerekend Laatste menstruatie: 29 augustus 2007 Cyclusduur: 29 Je bent uitgerekend op: 5 juni 2008 Je bent nu: 35 dagen zwanger En je hebt nog: 246 dagen te gaan Dit is de: 5e week Het sterrenbeeld wordt: Tweelingen Dus zal me banner even aanpassen maar dan he
Leuk zeg,ik zelf ga het niet halen hihihihi ik zou me telkens rot voelen als ik het hartje dan niet kan vinden hihi maar kan me begrijpen dat het erg verleidelijk is, Leuk
Daar komt het dus net vandaan Dus zo is het: Wanneer ben je uitgerekend Laatste menstruatie: 29 augustus 2007 Cyclusduur: 29 Je bent uitgerekend op: 5 juni 2008 Je bent nu: 35 dagen zwanger En je hebt nog: 246 dagen te gaan Dit is de: 5e week Het sterrenbeeld wordt: Tweelingen