wat gelijk op die bank of het broodje frikandel hehe en shartje leuke foto's zal ik ook maar eens doen he en ook buikfoto's... maar ik heb de camera nog niet leeg gemaakt zucht geen zin in..bleh maar ja moet ik wel doen dus! misschien vanavond aan vriendje vragen hihi
hihi ja he...en ik hoop dan ZO dat we al het hartje kunnen horen anders wil ik de echo dezelfde dag nog hehe ik ga denk ik zo toch maar echt dat broodje klaarmaken hihi en mo1978 ik had dit ook in het begin maar eet iedere ochtend een bakje yoghurt met muesli en fruit erin..en een vers geperst justje elke ochtend.. en dit zorgt dat het weer heel goed gaat hihi
ja heb ik de laatste dagen ook wel,maar probeer dan rustig te gaan zitten,soms net een hele bevalling hihihi
moet zo meteen naar de tandarts toe, noodvulling eruit, en gewone erin. mopet ik dat nog aangeven dat je zwanger bent? ik doe zonder verdoving dus maakt denk ik weinig uit?!?
was ff benieuwd hoeveel jullie wegen hahahaha en hoelang jullie zijn ik ben 1.70 en weeg 89,2 woog 108