dat vind ik nou ook. maar op dit moment zou ik het wel leuk vinden als de tijd wat sneller ging. zodat ik ong 8 a 9 weken zou zijn. vanaf dan gaat volgens mij de tijd heel snel
Nou ik geniet van elke dag! Vandaag voel ik eindelijk dat ik zwanger ben. Niet vevelend ofzo maar ik voel gevoel in me buik hahahahahaha.
dat heb ik ook al een paar dagen. en ik geniet ook elke dag ervan. maar soms mag het van mij een paar weekjes later zij
ik heb vanmorgen mijn vingers tussen de deur gahad. en dat doet nu zo pijn. kan wel janken. ben elke beweging die ik met mijn hand maak doet zo zeer. bah bah
He ilona, Wat balen van je hand, dat kan inderdaad zo gemeen zeer doen. Ik hoop voor je dat de pijn snel afzakt. Liefs, josie
dank jullie wel. morgen even aan kijken anders even langs de huisarts. het heeft best een opdonder gekregen
hey meiden heb dinsdag echo moeten laten maken vanwege dat als ik op mijn onderbuik duwde dat ik het gevoel had van blauwe plekken en ze wilde buitenbaarmoederlijkezwangerschap uitstellen. maar ze konden nog niks zien het was allemaal wel in orde maar ze zei al waarschijnlijk volgende week of week daarop nu moet ik 15 oktober terug en hoop dat het goed zit en niet dat het af is gaan haken. heb geen bloedverlies gehad en toen zei ze dat ze dat wel eigenlij uit kon stellen mar toch zo van ff wachten maar ja duimen ervoor van wel . groeten joel
Nou ik duim in iedergeval ook voor je dat het allemaal goed verloopt! Ik moet dus wel eerst een afspraak maken met de HA voor ik een afspraak met de VK maak. Ik had dus vandaag een afspraak maar ipv om 1550 was ik tien min. later, normaal loopt alles uit en je kan het al raden. Vandaag dus niet, nu mag ik pas vrijdag heen pfff. Eigenlijk maakt het natuurlijk ook niet uit, dus heb gewoon nog eens een test gehaald. Ik kan het namelijk nog steeds niet geloven, hebben jullie dat niet? Wel genoeg kwaaltjes, borsten die aanzienlijk groter zijn en pijnlijk, weeig gevoel en geen energie, maar toch het nog niet willen geloven... Morgen zal het hopelijk over zijn als ik mijn test nogmaals positief zie en dan graag met een dikke streep! Oh mag ik ook op de lijst voor 5 juni Liefs
bevallingslijst 1 juni: els2806, josie, dannie81 2 juni: sandra 3 juni: reulf 5 juni: essiegirl, mashaa 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn 9 juni: ilona agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo 16 okt: josie gyneacoloog herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec machaa je staat erbij dannie81 je staat erbij
Meiden wil ff jullie mening, laatste paar maanden zeg maar 3 heb ik een cyclus van ongeveer 32 35 dagen voor heen altijd bijna altijd 28 dagen, wat moet ik nu aanhouden dan 34 dagen of 28 dagen ja straks de echo zegt wel hoelang maar toch haha