Jullie mogen me van de lijst halen. Ben geen juni-mama Nog wel zwanger hoor, maar ik ben verder dan ik zelf had gedacht bleek uit de termijnecho. Zal hier zo nu en dan nog wel blijven lezen en ga ook ff bij de mei-mama's aanmelden mijn datum wordt 25-5-2008
hey katje, dat gaat dan snel ben je in eene zo 5 dagen langer zwanger. fijn dat je de echo al gehad heb. de groeten aan de mei mama's
De werkzame stof in dat spulletje is meclozine. Ik heb het gehad tijdens mijn vakantie, hielp goed hoor. Het zit verpakt als reistabletten, suprimal heet het. http://www.apotheek.nl/templates/geneesmiddelen/contentMedicijnForm.asp?MedicijnID=598&Merknaam=true
ooh hier ging ik net bij mijn broer van de trap af,en er lagen beneden folders op de grond,ik ga toch op mijn plaat,ben blij dat ik niet op mijn buik viel,of ergens tegen aan,heb alleen mijn knie auwie gedaan en ellenboog,eerst moest ik lachen en later huilen,en toen kreeg ik een lach kick hahaha sloeg nergens op
ik moet ook altijd huilen als ik val , viel tijdje terug ook van de trap af maar kwam eigenlijk heel goed terecht, maar van die shock ga je altijd ff raar doen..
ja idd,en vooral als je vent achter je loopt en dom loopt te lachen terwijl je pijn hebt,haha,hij wou me troosten en sloeg hem zo weg haha,maar hij kon er wel om lachen en ik ook al snel genoeg
nou dat is zeker even schrikken. Ik zou inderdaad alleen al van de schrik gaan janken. aan gezien ik nu overal om jank. Ga nu lekker naar bed ben bekaf.
morge meiden... hier eindelijk niet misselijk alleen ben k zo moe dat mijn ogen steeds dichtvallen de medicijnen werken goed maar wel jammer dat je zo duf van wordt
fijn dat je niet missenlijk bent,maar wel vervelend dat je nu zo moe bent, maar ja alles om het goede doel he
Hallo meiden, Ik kom me hier even melden. Mijn datum waar op ik uitgerekend ben is 29 juni. Ik heb bij vlagen last van misselijkheid. Nog niet overgeven, maar ben wel heeeeeelllll erg moe. En gisteren lustte ik m'n koffie niet meer. Ik heb op 6 november een afspraak staan bij de gyn. dit i.v.m. een tromboseverleden. Dan houden ze het wel extra in de gaten. Ik kom af en toe gezellig meekleppen. Gr. bianca
ja dat ook wel, maar sinds de vorige weet je ook meer wat er allemaal kan gebeuren en heb je gewoon al meer gelezen dan toen.. toen ik zwanger was van sem begon ik pas met lezen toen ik zwanger ws, dus toen waren die 12 weken zo voorbij..+ toen wist ik het pas bij 6 weken... zo ga nu ff nog terug lezen!
goeie morge allemaal ppff er is weer heel heel end gebabbelt. hoe is het hier verder allemaal? hier prima , drek naar de vk .
goede morgen meiden. gister reed ik in de auto naar huis en mijn oom achter me aan op de scooter. ik wilden rechtsaf gaan en gaf ruim van te voren mijn knipperlicht aan en ging naar rechts mijn oom moest remmen en ging onder uit. het zebrapad was glad en gleed zo wat onder mijn auto. ik ben zo ontzettend geschrokken. ik dacht dat ik hem onder mijn auto vandaan kon schrapen, gelukkig viel het mee maar de vonken kwamen van de scooter af. oh wat ben ik geschrokken.
OOh jemig meis, nou je zegt het zelf al dat je super erg bent geschrokken,pffffffffffffffffff dat is ook ff niet niks,en vooral als je het ook ziet gebeuren
en het is ook nog de allerleukst oom die ik heb. thuis was ik wel een beetje in paniek. ik zag het maar hoorden het ook.
goede morgen meiden zag dat er weer een nieuwe mama in ons midden is .. welkom en van harte met de zwangerschap ik ben al twee dagen kots kots misselijk houd niks binnen en ben zo slap als een vatdoek pffff..ineens weet ik dat ik goed in verwachting ben hahahaa slaap ontzettend veel gelukkig is mij vriend thuis dus die verzorgt mij en de andere kinderen erg goed..word behoorlijk verwent .. gisteren is mijn vriendin begonnen met weeen dus erg spannend deze dagen hoop dat mij zegging klopt dat het kind met helloween geboren wordt hahahahhaah 31 okt ... ik laat het jullie weten ,... ik duik nu mijn bedje weer in s6 allemaal vandaag en hoop dat ik me beter ga voelen