GEFELICITEERD NIEUWE JUNI MAMA! We lezen graag alles van je. Wat een toe stand zeg de een ziet ze broer van de trap vallen en de ander rijd zijn oom aan. Ik voel met je mee. dat is echt erg schrikken. Ik heb vier dagen vrij gehad moet vandaag weer werken, voel me nu eigelijk best goed. hoop dat het de rest van de dag zo blijft. gr.
hahaha ja inderdaad LOL er was toch iemand van hier de trap afgedonderd? en dat had de broer toch gezien zo was het dacht ik ?.. maarruh inderdaad schrikken zeg je oom bijna aanrijden maar goed dat er niks gebeurd is daar moet je toch niet over nadenken he :S pfff nou ik heb nu een eindelijk eens een beetje het gevoel niet lekker te zijn af en toe met vlagen en eet dan maar weer wat.. maar verder nog niets....dus ja... vanavond weer werken hopelijk geen last van mijn buik dan!
Goedemorgen allemaal, De meesten zijn s'ochtends misselijk maar bij mij komt het vooral s'avonds opzetten raar he ? Maar het is gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven. O ja en mn (.)(.) auw auw
ooh meis,dat had ik ook toen ik zwanger was van Délano had het met vet vlees, pff maar ff een andere vraag,wor dme nu toch beroerd,en moet ff wat eten,maar weet niet wat hahaha, maar wie van jullie aten er nooit s'ochtends?want ik merk wel als ik gewoon eet heb ik nergens last van,maar nu heb ik trek en wor d me toch beroerd
Nee nee, Derona is van de trap gevallen en haar mannetje liep achter haar, die zag het dus. hahahaha het is wat die consentratie van ons zwangeren hihihi auw auw wel pijnlijk lijkt me. Hopelijk heb je er geen blauwe plekken aan over gehouden meis En Ilona, al een beetje bijgekomen van de schrik meid ? Hier nog steeds kotsmisselijk en erg moe. Ik werk nog steeds maar ik merk dat het me toch wel zwaar valt. Ik hoop dat die misselijkheid snel weer wat afneemt maar tja I know het hoort erbij en zolang het voor het goede doel is x
euuh ja op mijn knie hahahahaha,maar dat mog de pret niet bederven,kon er gisteren erg om lachen hahaha
hmmm misschien krijgt mijn banner toch nog gelijk.....hahaha voel me toch niet zo lekker vandaag hoop dat het vanavond gewoon goed gaat... zometeen komt moeders voor moeders de nieuwe lading bussen brengen!
ooh lekker kun je weer gaan plassen er in hihihi en vervelend dat je je niet lekkr voeld,hier net zo, ben maar ff wat gaan eten,maar helpt weinig hihihi,
ik heb mijn oom net nog even gesproken en ben nu weer redelijk rustig. mijn oom en ik hebben een hele goede band. dus mijn schrik is nu weer weg. hihi
hoi hoi wat een verhalen allemaal. ben bij de vk geweest intake gesprek gehad. had een te lage bloedruk. en 23 november krijgen we de 1e echo en 11 december moet ik weer naar de verloskundige zou iemand dat op de lijst kunnen zetten het word trouwens ons 1e kindje.
ok,ik had 155/60 en de eerste keer vbij delano was de onderdruk ook 50,heeft ze bij mij toen niks gezegd, wel goed teken,dan neemt de kleine wel alles van jou
ik voel me verders goed dus maak me geen zorgen de vroeg alleen wel of ik duizelig was maar heb nergens last van.\ duurt wel lang he een echo dan ben ik 12 weken als ik die krijg ppffff
nou meis beter dat je je goed voeld, ja lan ghe,ik krijg hem met 11 weken,vind ik ook al zolang duren