Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

Oct 4, 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Dat meen je niet. verschrikkelijk. Ik was er helemaal ontdaan van toen ik het verhaal las. En nu is het niet waar. Lekker heb ik me daarom druk gemaakt.

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wanneer vertellen jullie het nieuws op je werk?

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Nou hier net zo,vind dit zo ziekelijk he,gats,wie moet je nu nog vertrouwen

4. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven

ja hoe het nu precies zit weet k ook niet..mensen geloven nu natuurlijk helemaal niets meer..ze vragen uberhaupt af of ze wel bestaat vindt het zo raar allemaal :S?

en inderdaad het was natuurlijk al vaag ik snapte al niet dat je dat nieuws hier neer zou zetten en zo snel maar ok..
    het blijft verschrikkelijk mocht die vrouw inderdaad 2 kindjes kwijt zijn en in het ziekenhuis liggen maar nu is alles dus nog onduidelijk!

@ daantje ik heb sommige collega's het al verteld de planners en managers nog niet..zolang ik nergens last van heb doe ik dit ook niet, als ik mijn werk niet goed kan doen en dan vooral lichamelijk vertel ik het natuurlijk eerder dan moet het ook wel...

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja bij mij weet 1 collega het, das een hele goede vriend van me.
    Verder niemand, maar aangezien mijn diensten me een beetje beginnen op te breken zit ik nu met een dillemma.

Vind de ochtenden zo zwaar (6.00 tot 15.00), ben dan geirriteerd, moe, misselijk en ben uit men doen.
    Maar met de avonddienst voel ik me super en lekker in men vel.

Moeilijk dit..... zeker omdat ik pas bijna 7 weekies ben...

6. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

Oct 4, 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Ik heb net even alles gelezen omtrend dit verhaal. Ik voel me vlink in de z**k genomen. geloof er allemaal niets meer van. Misschien is bestaat ze wel helemaal niet.

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    hey..
    dus is helemaal nie waar van lieselotej
    jeetje wat verschrikelijk zeg wie doet er nu zoiets!
    niet normaal zeg

8. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    misschien dat je voor de ochtenden iets kan regelen?
    dat je de planner/hoofd...in vertrouwen kunt nemen en kan aankaarten dat je zwanger bent maar het nog pril is maar dat je liever toch je voorkeuren kan aangeven?
    want anders ga je namelijk ergenis bij collega's opwekken terwijl ze niet weten wat er aan de hand is..
    en als iemand jou hiermee kan helpen zonder dat iedereen het gelijk weet is dat wel fijn toch?
    kun je toch altjid terugvallen op het feit dat je hoofd het wel wist ofzo..

en ja inderdaad van liselotje ja het is gewoon triest en moeten maar afwachten hoe he nu eigenlijk zit..

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    jeetje wat een verhaal zeg van lieselotje.

een bij mijn weeten de directe collega's het al.
    ik moet nogal veel tillen en dat wil ik zo minmogelijk doen nu.

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik denk dat ik het na men volgende echo ga vertellen, dan kunnen ze vast rekening gaan houden in het december rooster.

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    wij vertellen het als we onze eerste echo hebben gehad
    alleen mijn schoonzusje weet het op dit moment

12. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ik zit met grote ogen te lezen dat het verhaal van lieselotje helemaal niet waar blijkt te zijn! Ben helemaal in shock want zoeits doe je toch niet? Wat erg zeg....... Bah!

Op mijn werk weten mijn directe colega's het al (sta op een groep) want ik kon mijn mond gewoon niet dichthouden. ;) Verder weten mijn mananger en degene die de roosters maakt het. Kreeg de volgende dag meteen een lief kaartje en een cadeautje van de laatste persoon. Zo lief! Verder wil ik het eigenlijk pas vertellen als ik 10 weken ben. Dus nog 3 1/2 week volhouden...... Pffff das nog best lang! hahaha

13. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    Bij mij weten de meeste collega's het ook al, vindt het wel lekker, kun je gewoon jezelf zijn en dan houden ze ook rekening met je.

Ik had zaterdag het verhaal gelezen van liselotje en ook gekeken bij haar vorige berichtjes die ze gepost had. Daarin stond dat de ex van haar man plotseling na 10 jaar aan de deur stond met de vraag of zijn vriendin zwanger was. Ze was hier erg boos over omdat hij 10 jaar geleden nog niet aan kinderen toe was en hun relatie is toen ook op de klippen gelopen. Ze dacht dat ie erin geluisd was door liselotje maar ze wilden nu gewoon graag een kindje.
    ik weet natuurlijk niet of dit verhaal waar is maar sommige exen kunnen zeer ziekelijk zijn en hierdoor erg ziekelijk reageren. Dit was het eerste dat in mij opkwam toen ik net las dat ze helemaal niet overleden is.

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    goedemorgen!

Ik ben ook de hele dag door misselijk.

Lig de hele dag op de bank en als ik me beweeg dan begin ik weer te kokhalzen.

Mijn 2 weekse vakantie is bijna over maar zo kan ik maandag echt niet aant werk..
    (zucht)

@ Spirit...
    Ik ben verpleegkundige en heb dus wel wat ervaring:Op mijn vroegere werk gebruikten we standaard automatische bloeddrukmeters.
    Maar als iemand echt erg ziek was dan deden we het met een echte bloeddrukmeter en stethoscoop omdat die veel nauwkeuriger is.
    (zelfde verhaal met de oorthermometer)

Maar met je nierziekte idd zou ik het wel even goed in de gaten houden en wel je gyn/vk op de hoogte houden..

Liefs, Paula

15. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja dat wil ik dus ook, maja dat is ook nog 3 weken wachten voor mij hahaha
    Vanavond maar even met het mannetje bespreken wanneer we het gaan vertellen (we hebben dezelfde baas hahaha)

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    @Blondie bedankt voor je antwoord. Ze hebben bij mij ook de echte bloeddrukmeter gebruikt met stethoscoop, beide keren is daamee gemeten. We waren gewoon met de auto naar het ziekenhuis en heb daar ook een half uur moeten wachten voor ik aan de beurt was dus helemaal geen inspanning gedaan. Moest al vroeg in het ziekenhuis zijn dus daarvoor ook niets gedaan en de dagen daarvoor was ik vrij dus kan ook niets bedenken waardoor ik een hogere bloeddruk zou hebben. Ik houd me deze week wel ff rustig want ik ben niet fit, ben steeds misselijk en een knallende hoofdpijn, kruip dus zo weer lekker op de bank.

17. Shartje

Shartje Actief lid

Jul 1, 2007
    483
    0
    0
    Wat vreselijk zeg dat iemand zoiets bedenkt, dat van liselotje.

Vandaag wederom vreselijk misselijk. me vandaag ziek gemeld bij mn opleiding en etentje van mn werk afgebeld. Baalde hier wel van hoor. Gelukkig weten mn collega's het van mn zw dus kreeg meteen heel wat tips van mn leidinggevende, wel heel lief dus.

Ik heb dus aan mijn docent gevraagd wat te doen bij ochtend (middag, avond) misselijkheid. Oja, doe een opleiding in kruidengeneeskunde. Maar ze gaf aan dat je thee van citroenmelisse mocht hebben of anders gember thee. maar beginnen met citroenmelisse. Gewoon een kopje en niet overdrijven natuurlijk, das niet goed. Ik zelf denk hooguit drie kopjes per dag.

x

18. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Ik heb ook het bericht bekeken in de lounge.
    Vond het zo raar dat die twee meiden, Bianca en Bloempje het verhaal hadden bevestigd. Nu blijken ze haar dus helemaal niet te 'kennen', want ze hadden alle contact via msn.
    Misschien heeft die ex van haar man het gedaan, zoals vermoed wordt, maar misschien lijdt zij zelf wel aan een pathologische liegstoornis. Ze had ook al zo'n raar verhaal dat ze geslagen was door die ex.. heel vreemd gesteld was dat.
    Maar goed, gelukkig is er niemand overleden!

19. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    He.. ik zie dat ik een beetje genegeerd word.. :)

De lijst is alweer 4 x upgedeet zonder dat mijn data erop zijn gezet.. snap er zelf niet veel van dus wil de volgende mij er opzetten ajb dankjewel?
    - 19 nov 1e echo
    - 13 dec afspraak vk
    - 9 juni uitgerekend

20. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht

Hoe meid...

Bloeding na de sex is normaal hoor ;)
    Dan schijnt er een bloedvaatje te knappen of zoiets.
    Dus ik zou me daarover maar niet al te druk maken.

Share This Page