Hier gaat alles verder wel goed, vanmiddag nog even wat testen gekregen, ik wil toch nog een keertje testen. Gewoon om het zeker te weten, het is raar, ik voel gewoon nog niets, voel me verder goed, maar heb nog niet het besef dat ik écht zwanger ben. Ik ben trouwens niet vaak op het forum hier hoor. Alleen 's avonds, overdag werken en in het weekend soms dan extra. Dan weten jullie dat ik zeer traag reageer
Ik heb zelf een gemiddelde genomen van mijn cyclus. Heb het eerlijk gezegt alleen van de laatste 7 maanden op papier nu staan. Verschilde van 25 tot 30 dagen. Maar goed als het daarvoor altijd 28 dagen was, ja ik snap je verwarring, raar trouwens was je pas 3 maanden gestopt met de pil of was er een andere reden dat het opeens langer was?
nee ben nooit aan de pil geweest, maar ben wel de afgelopen 3 maanden bijna 20 kilo afgevallen,denk dat het daardoor komt ik hou deze cyclus wel gewoon aan, en dan zien we het straks wel
ik denk ook wel dat dat het makkelijkst is. heel veel zal het niet uitmaken. vanmorgen tegen de deur gelopen met mijn voet. als dit zo door gaat dan zit ik eind van mijn zwangerschap nog onder de blauwe plekken. hihihi
ja het gaat lekker. goede morgen. hier gaat alles oke. mijn buikje begint een beetje op te zetten en mijn boobies zijn goed aan het veranderen. voor de rest voel ik me super
derona morgen ben je alweer 5wk kun je weer naar een nieuw stukje op de kalender lezen. ik lees de kalender op jongegezinnen.nl wel duizend keer per week.
Goedemorgen meiden ik mag me hier ook aanmelden! Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik vind het allemaal erg spannend, heb al 2 miskramen gehad... Liefs, Paula
Bedankt! Even een kleine voorstelling: ik ben dus Paula, 30 jaar en voor de derde keer zwanger, waarvan de eerste 2 keer vroege miskramen waren... Ik ben 11 juni uitgerekend. Ik voel me redelijk goed.. Voel mijn buik soms wat en ga dan weer naar de wc te checken op bloedverlies. Ik ben verder wel een beetje misselijk smorgens.. Of misschien is het ook wel van de spanning. Pff deze eerste weken worden helse weken voor mij. Ik krijg wrs een echo met ongeveer 6 weken Karin jij succes vandaag met je echo! Liefs, Paula
het is natuurlijk ontzettend fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt. ik zelf krijg hem bij 8 a9 weken ook lekker vroeg. probbeer er wel een beetje van te genieten. wij slepen je door de weekjes heen. vind je het goed als ik je op de lijst zet?
2 blondie : Proficiat hoor. Ik duim voor je dat alle sgoed gaat. Gisteren mijn bloedresultaten terug gekregen en alles ziet er OK uit. Natuurlijk wel niet tolerant voor toxoplamsose dus mijn man zal de kattebak voor zijn rekening moeten nemen vanaf nu. ) Verder eingelijk niet zo veel last. Alleen 's avonds verschrikkelijk moe.
Hier wil ik net de verloskundig bellen zijn ze op donderdag niet voor afspraken beschikbaar snik hahah dan maar morgen bellen hihi
Hoi Meiden, @Paula; Gefeliciteerd met e zwangerschap. kan me voorstellen dat dit moeilijke weken voor je zijn. Je bent echt aan het aftellen tot je voorbij de 12 weken bent denk ik. Ik duim voor je en schrijf het hier maar lekker van je af. Ik ben een beetje huilerig vandaag, zullen de hormonen wel zijn. Stom hoor. Ben vandaag ook voor het eerst erg misselijk en toch wel bang dat ik dan weer zoveel moet overgeven als bij dse vorige zwangerschap. Lastig hoor. Maar goed, genoeg geklaagd. Ik ga maar even knuffelen met mijn zoontje, dat doet altijd wonderen. Liefs, Josie
hey meis, Je moet maar zo denken is voor een goed doel he, maar snap je wel, en lekker dat je dan kan knuffelen met je zoontje he hoe oud is hij?