Hoi meiden, Ik ben gister voor het eerst naar de vk geweest maar ze heeft helaas nog geen echo gemaakt alleen een intake-gesprek. Heb net een afspraak gemaakt voor een combi-test, 22 november gaan ze eerst bloedprikken en dan krijg ik mn 1e echo. Spannend! Wie van jullie heeft ook voor een combi-test gekozen?
Ik ben er inmiddels achter, ik wist niet dat ze daar zo vroeg in de zwangerschap al een schatting van konden maken, weet ook niet waarom ik dat dacht. Ik weet niet wat wij doen, ik denk dat we het niet doen, het kindje is zowieso welkom, en zo'n kasnberekening geeft misschien een hoop stress, want ik ken mezelf...
Meiden..... Ik heb een vraag? IK heb het hartje wel alzien kloppen.... Maar wanneer kan je het horen? Want wat ik niet begrijp is het volgende: Mijn zusje is nu 6 weken en 4 dagen En heeft vandaag haar echo gehad en zag en HOORDE het hartje! DAT WIL IK OOK! Bij mij kon het nog niet snappen jullie dat nou?
is het bij haar inwendig gedaan. en bij jij uit wendig. mijn verloskundige zegt dat ze het pas met 10wk kunnen horen en dat is uitwendig.
Die van mij zijn allemaal inwendig geweest! Deze keer sta ik erop dat ze me het hartje laat horen! Want het kon dus gewoon toen ik daar dus was!
Hoe het bij mij verder gaat kun je lezenop pagina 201 (sorry ben lui geen zin om nog eens te typen ). Groetjes, Elke
Ja het blijft een moeilijke beslissing als er een verontrustende uitslag uitkomt, maar mn gevoel zegt dat ik het moet doen.
Wij gaan het denk ik ook doen..... Ons probleem is even het geld.... dus vandaar ..... Maar dat komt vast goed
Als je gevoel zegt, dat je het moet doen, dan heb je dus een goede beslissing gemaakt... Hopelijk pakt de test goed uit!
mijn schoonzusje heeft een kind met het syndroom van down gekregen en daar zijn ze met verschillende testen niet achter gekomen. vandaar dat ik niet zo veel heb met de testen.
*zucht* meiden ben ontroostbaar belde net de thuiszorg blijkt dat ze niet eerder dan januari iets hebben voor me *&#*@(##$*&&^$&# mijn vriend is kwaad weggegaan en ik zit alleen maar tehuilen op de bank wat moet ik nu doen? heb een baan nodig
nou vind beetje erg lullig van je vriend dat hij weg loopt, hij hoord je nu te steunen, meis probeer eerst ff van de schrilk te bekomen knuff
hij moest naar school maar ja ik kan er niks aan doen ze zeiden dat ik per november aan de slag kon en dat is dus niet zo snap niet dat hij zo bot doet tegen me
Ik doe ook geen combitest. Kindje is sowieso van harte welkom, dus ik vind het niet nodig! Liefs, Paula
@ Fl3xgirl: Hoe kan het dan dat het nu pas per januari is dan Er is toch eigenlijk wel altijd personeel nodig bij de thuiszorg?