Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik doe met je mee *Gaap*

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ben de hele dag door misselijk en eet wel kleine beetjes, fruit en crackers, maar gaat eigenlijk pas in de avond weg., wordt er heel moe en verveeld van. moet ook nog de keuken uit ruimen, die slopen we morgen. Gatver

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oja, ik hoef niet te spugen, alleen wel kokhalzen bah

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    oh bah vervelend meis

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet het niet sta nu als invaller voor als iemand ziek is :( pfff

mijn mannetje is niet boos meer gelukkig heb um net gebelt...

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wij laten wel de combinatietest doen, werd mij ook gevraagd door mijn leeftijd. Boven de 36 jaar krijg je de test ook vergoed, vind het wel een beetje raar dat ik hem wel vergoed krijg en een jonger iemand niet.

Ik nies ook vaker dan eerst, zorg ook altijd dat ik ga zitten als ik moet niezen want ik heb het nu een paar keer gehad dat ik nieste terwijl ik op de bank lag en dan schiet er een enorme pijnscheut door mn buik, voelt niet prettig!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij doen geen combietest ze raden het ook af gezien mijn leeftijd en risico's

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hoezo? raden ze het af snap het ff niet sorry hihi

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze zei dat er risico's aan waren verbonden? weet het verders ook niet kon ook weze dat dat pas met een punctie was maar ze zei dat het niet nodig is gezien mijn leeftijd en familie geschiedenis

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ooh zo ok,ja ieder kan een kind krijgem met een down syndroom

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja dat is waar, maarja mocht het zo zijn dan hou ik het want na mijn mk is onze mening daarover totaal verandert eeerst wilde we het niet omdat we bang waren dat ons kind nooit gelukkig zou kunnen worden maar niets is minder waar ;)

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @ fl3xgirl:
    Wat vervelend dat je nog niet aan de slag kunt bij de thuiszorg! Ik dacht ook altijd dat ze daar altijd wel personeel nodig hadden, maar het zal wel met het financiele plaatje te maken hebben... Kunnen ze je dan ook niet tijdelijk inzetten op een andere plek, in een ander team ofzo...?

Als het echt zo is dat je pas in januari aan de slag kunt, heb je dan nu geen recht op een uitkering tijdelijk? Zodat je wel inkomen hebt?

Sterkte ermee...! En gelukkig is je vriend niet meer boos, hij zal misschien even geschrokken zijn...?

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en wat gaan de meiden vanavond eten wij macaroni,
    en hebben jullie nog plannen

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik weet nog niet wat ik ga eten, me man heeft middagdienst dus die komt pas vanavond thuis. Meestal eet ik dan niet zo uitgebreid..

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Weer veel geschreven.

Essiegirly, ik dacht eignelijk dat je het hartje pas met een week of 10 kon horen (uitwendig) en dat ze inwendig geen geluid hebben. Wist niet dat het al zoveel eerder kon.

Fl3xgirl, balen dat je nog niet meteen terecht kan. Ga je nu wat anders zoeken of wacht je even af?

Derona, wij eten witlof met ham en kaas uit de oven, met aardappelpuree.
    Verder geen plannen; op de bank hangen, heb het de hele week al zo druk.

16. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Ideetje voor de lijst: Stel persoon 1 geeft nieuwe data door. Persoon 2 kopieert het berichtje van persoon 1 en zet haar eigen data eronder, enzovoort. Dan heb je aan het einde van de dag in één bericht een lijst met alle data die gewijzigd of toegevoegd moet worden.
    Elke avond wordt de lijst aan de hand van dat lijstje up-to-date gemaakt. Wijzigingen die daarna worden doorgegeven, zijn voor de volgende dag.

@flexgirl: Bij mij op het werk staan er nog veel vacatures open. Uit welke omgeving kom je?

17. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Dat is wel een goed idee! :D

18. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ik heb juist niet voor de combi test gekozen .. ik ga enkel voor een echo...
    pas met de leeftijd vanaf 36 jr konden ze goed vast stellen .. dus ik ga niet in de onzekerheid zitten ...

19. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    raar want hier konden we er ook voor kiezen... en werd zelfs vergoed ..
    heb papieren wel in huis liggen .. maar doe hem toch niet .. vanwege mij leeftijd..

kan me voorstellen met jou leeftijd dat je hem wel wil doen

kus en knuff san

20. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Ik heb vandaag een goede dag gehad. Bijna niet misselijk geweest.
    Ik ga vanavond tennissen. Heb geen zin maar ik weet als ik er eenmaal ben dat het wel gaat.

Deel Deze Pagina