vandaag pompoen-soep eten en Halloween vieren. Vanmiddag een redelijke middag gehad, maar één keer boven de wc gehangen. liefs
Zo ik ben er ook weer een keer Ik zag dat mijn leeftijd nog niet wat ingevuld op de lijst. Ik ben 29 en dit is onze eerste zwangerschap. Ik heb pas MvM op bezoek gehad en ik mocht meteen meedoen! Toch weer spannend, die test van hun! Ook al weet je wel dat je zwanger bent, het blijft spannend, haha. Ik heb ook mijn eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt, maandag 19 november! Verder ben ik ook nog elke dag misselijk, gelukkig hoef ik niet te braken, zoals ik bij een paar van jullie lees. Wel ben ik erg moe ook. Liefs
Even een vraagje; bij welke week moet die combi-test gedaan worden? We hebben met 10 en halve week nog een echo in het ziekenhuis (vanwege iui), pas daarna mogen we hopelijk naar een "gewone praktijk". Maar ben ik dan niet te laat als ik zo'n test zou willen? Tinus, succes met tennissen. Ik tennis ook, vroeg me laatst af tot welke maand/week je zou kunnen en mogen tennissen... Shartje, wist niet dat dat in Nederland gevierd werd echt (of kom je niet uit NL?). Wat ga je dan doen, langs de deuren? Veel plezier! Oja, straks weer babyboom op tv, leuk !
Hoi allemaal, ik heb vandaag gewerkt en moest een aantal pagina's bijlezen. Wij doen wel de combinatietest, daar zitten trouwens géén risico's aan hoor. Het is een kansberekening van een bloedonderzoek icm een nekplooimeting (=echo). Volgt er een negatieve uitslag dan mag je een vruchtwaterpunctie (vergoed) af laten nemen en daar zijn uiteraard wel risico's aan verbonden. Vorig jaar met me jongste zoon (nu 8 mnd) ook laten doen en het werd toen en nu weer gewoon vergoed. Ik moet over 2 weken bloedprikken en over 4 weken is de echo, daarna direct de uitslag. Nog even over die lijstjes....behalve de uitgerekende datum op volgorde weergegeven en evt. hoeveelste kindje etc etc....zie ik het nut niet van die lijstjes, ze zijn zo lang nemen heel veel ruimte in en als iemand een controle en of echo heeft schrijven we daar over, bij sommige ook nog in het onderschrift etc etc. Ik scroll door als voor de zoveelste keer het lijstje voorbij komt. Te zijnder tijd is het misschien leuk om achter de uitgerekende datum het geslacht te vermelden (of natuurlijk 'surprise' ). Dat is een beetje mijn mening, ik ben benieuwd wat anderen ervan vinden?
nou, net bij de vk geweest, moet morgen maar even gaan bloedprikken en bellen voor een echo! Ik zelf heb uitgerekend dat ik nu in week 7 zit, maar daar dacht ze dat ik 8 a 9 weken ver ben al. dus gaan wachten op de echo! bloeddruk was goed 115-75
Zo ver ik weet kan je gewoon blijven tennissen tot dat je het zelf niet meer prettig vind. Ik heb het opgezocht en het kan geen kwaad je moet alleen voorzichtig zijn want je lichaam is blessure gevoelliger.
goedemorge dames.... Er is niet zoveel meer gezegt he vanmorge weer gespuugd daarna gauw medicijn genomen hopelijk werkt ie snel... duurt meestal 1 a 2 uur
goeiemorgen allemaal heb me gister de hele dag beroert gevoelt misselijk niet leuk bah bah en heb het ook steeds warm hoop dat het vandaag beter gaat
goede morgen dames... vandaag lekker werken ..voel me best goed ...erg moe ondanks een hele nacht geslapen te hebben ... heb het ook warm pffff.. en me buik groeit echt met de dag .. toch redelijk bang aan ut worden voor een twins tot vanavond allemaal kus en knuff sandra
goeie morgen meiden, O IK heb zo lekker geslapen. Ik wil weer terug. gelukkig alleen vandaag nog werken en dan 3 dagen vrij. Maandag moet ik naar de VK. Ik vind het best wel spannend. Alleen ik weet dat het de eerste keer niet zo veel voorsteld. Maar toch vind ik het spannend.
goede morgen meiden. ook ik heb goed geslapen. van de lijst vind ik het een goed idee als er eerst een kleine lijst met wijzigingen gemaakt wordt en dan pas de grote in 1x. ik ga zondag naar de jongen gezinnen beurs en heb er heel veel zin in. ik heb trouwens ook een zwtuinbroek gekocht bij de baby-walz. zag hem in het krantje en heb hem meteen gekocht. krijg hem van mijn moeder kado. leuk he. wat gaan jullie van het weekend doen
Goedemorgen meiden! Hier alles goed.. Ik droom alleen zo vaak raar... beetje onsamenhangend.. hebben jullie daar ook meer last van? Heb van de week met mn moeder geshopt.. en al wat leuke shirtjes gekocht/ gekregen..kon het niet laten.. Ik had ook al wat broeken van de vorige keer (mk) dus dat is op zich wel weer handig.. nu hopen dat ik ze wel aan kan.. Blijf best nerveus of het nu allemaal goed zal gaan..
idd ieder zijn mening over de lijst,maar ik vind het wel leuk te weten,hoeveelste kindje thuis of ziekenhuis willen bevallen etc etc,maaktt toch niet uit hoelang zo lijst word of wel?
Ik denk dat ze bedoelde: wel een lijst met de uitgerekende data en tzt misschien het geslacht erachter ofzo, dus een uitrekenkalender, maar niet meer alle data van de vk-bezoeken, echo's enzo... Die kun je zelf ook in je onderschrift zetten zodat iedereen het kan zien, en iedereen vertelt er ook over hier op het forum.... Dat scheelt dus dat de lijst niet zo heel vaak aangepast hoeft te worden, alleen soms even naar voren gehaald. Ik vond dat wel een goed idee eigenlijk... En jullie bedoelen dus eigenlijk hetzelfde.
Goeiemorgen allemaal trouwens... (had ik nog helemaal niet gezegd) Het gaat alweer een stukje beter vandaag, nog wel dizzy maar de verkoudheid is minder en ik kan zowaar ook weer iets horen. Heb alleen zo'n zin om ook te gaan shoppen maar ja, nog ff wachten maar he...! Ook ik droom zo vreemd, de meeste gekke dingen door elkaar en het is niet eens een echt verhaal ofzo, zou het ook absoluut niet na kunnen vertellen... Gisteren een goede vriendin van me aan de telefoon gehad, en haar verteld dat ik zwanger ben. Ze woont aan de andere kant van het land, en we zijn allebei heel druk dus ik spreek haar nog wel vaak maar ik zie haar niet zo regelmatig, helaas. Omdat het hier zo onverwacht was, reageert iedereen weer anders, mijn ouders schrokken bv. enorm, omdat we nog maar een half jaar samen zijn en het dus wel snel gaat. Maar zij was meteen blij en voelde ook meteen aan dan het kindje heel erg welkom is, echt super! Nu mijn schoonouders nog, dit weekend... ben zo benieuwd wat ze zeggen...
ik droom ook heel erg. echt over heel veel verschillende dingen. ach ja onbewust zijn we er heel erg mee bezig hihi mij maakt niet zoveel uit hoe de lijst eruit ziet. ik wil ook wel de afspraken in mijn onderschrift zetten.