Kan me voorstellen dat het heel spannend was! Maar, waarom een volle blaas voor de echo....? Kunnen ze dan meer zien ofzo...? (sorry, misschien kom ik wel heel dom over... )
haha lol nee gelukkig niet er is nog een echo stand en die zaten achter zo'n kamerscherm en de tv hing daar aan de muur zodat ook daar nog eens iedereen mee kon genieten.. hoezo te weinig ruimte Ik lag gelukkig op een afgesloten kamertje, dus heel prive niemand kon zomaar even binnen komen en zij was ook heel aardig en feliciteerde me gelijk! ZO HAPPY!
volgens mij wat ik nog weet van toen stond dit ook in dat blaadje zorg voor een volle blaas zodat ze het goed kunnen zien op de echo, en dat er niets voor zit oid.. Meer weet ik zo ook ff niet iemand anders wel?
GOOGLE ZEGT: Voor een echo krijgen vrouwen vaak het advies om diverse glazen water of sap te drinken, en niet naar het toilet te gaan tot na het onderzoek. Een volle blaas helpt de dokter bij het localiseren van de organen en resulteert in een nauwkeuriger plaatje. Dit advies geldt niet voor alle typen echo`s. Het hangt af van de methode die de apparatuur gebruikt, en hoever je in de zwangerschap bent. Dit is de reden waarom verschillende vrouwen verschillende adviezen mee kunnen krijgen. ik dacht dat het ook vooral was voor een scherper beeld.. maar ja dit is neem ik aan ook voor uitwendig want inwendig zien ze sowieso meer en neem ik dus ook aan dat een volle blaas niet nodig is
Oke, dan snap ik het nu! Thanx! Ik ga denk ik gewoon voor die tijd naar de wc, want ik moet echt tig keer op een dag en anders gaat er iets niet goed...
hey dames, ik zou ook al wel een echo willen hebben, want ik heb alweer last van wat bruinverlies. nu al sinds gisteren. misschien komt heb wel doordat ik gisteren in de ochtend gevreeen heb. zag gisteravond dat ik dus weer wat bruinverlies had. vind het echt niet leuk. het is gewoon normale afscheiding, maar dan donkerbruin. en gelukkig geen helderrood bloed. hoop dat het snel stopt. moest het effe kwijt groetjes
ow ja echt waar? vertel eens wat meer over die blablabla! hihi nou meid als je je onzeker voelt gewoon verloskundige bellen misschien kunnen ze toch een echo voor je regelen juist door je bruin bloedverlies... en anders maar snel naar die jonge gezinnen beurs toe en echo laten maken hihi
die grote buik is al van twee weken geleden hahha . ken je nagaan ik ben nu onwijs misselijk .,, wat kan ik hier tegen doen?...klinkt stom maar het liefst ga ik me bed in en wordt morgen pas weer wakker ofzo misselijk misselijk en nog is misselijk.. ging vanmorgen allemaal xzo goed " groet sandra
Vervelend, dat bruinverlies... Maar kan natuurlijk goed door het vrijen komen... En als je je onzeker voelt: gewoon bellen en misschien kun je wel eerder voor een echo...!
Vervelend Sandra, die misselijkheid...! Heb je wel wat gegeten? Want daar kan het ook van komen, dat je misschien trek hebt... Gewoon een crackertje ofzo, helpt hier bij mij vaak wel goed. Ik ben de hele middag al wat weeig, niet echt misselijk maar zo slapjes... Zal wel een restand zijn van de griep in combinatie met de zwangerschap... Maar als het zo blijft knijp ik in mijn handen!
dat niezen is dat echt van de zwangerschap? betrapte me er vandaag op dat ik ook best vaak nies... hahaha miss omdat ik het hier heb gelezen ik ga bank liggen en hopen dat me een binnen blijft ..maar ben bang dat het zo er uit leg
ik heb vanmiddag okugest tabletten gehaald is voor misselijkheid het is homeopatisch en van vsm gewoon verkrijgbaar bij de drogist etos enz enz ik heb ook floradix gehaald bij het natuurwinkeltje hier moet zeggen dat het wel helpt
floradix heb ik ook in de koelkast staan,, ,dat helpt goed tegen de vermoeiheid... het is wel blehhhh maar een uitkomst .. ik ga morgen dan maar halen .. maar heb er nu weinig aan .. tnxxxx voor de tip
Zo, wat hebben jullie veel bijgeschreven. Ik moet alles nog even bijlezen, maar voor dat ik dat doe wil ik nog even een berichtje posten. Van de week kwamen mijn hormonen om de hoek heen kijken. Normaal gesproken is het geen probleem als ik later dan 18:15 uur thuis kom van het werk. Maar woensdag stond heel de snelweg + stad dicht en heb er best wel lang over gedaan om thuis te komen. Mijn vriend had al eten gemaakt en ik begon spontaan te huilen dat ik niet op tijd was voor het avondeten. pfff.... stomme hormonen ook... Achteraf kan ik er wel om lachen, maar ik voelde me ook zo raar, dat ik wel moest gaan huilen. Zo... dit was mijn verhaal; ik ga terug lezen. gr. Bianca
Hai meiden, Ik ben weer online, de pc was onherstelbaar kapot dus we hebben een nieuwe moeten kopen. Ik ga nu even een week bijlezen en probeer dan op iedereen te rteageren