Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Maar van wat voor merk is het? en zijn het pillen, of is het een fles ofzo...? Want ik heb verschillende winkels gehad maar kon het nergens vinden... Dus misschien keek ik niet goed? Ik heb bij de geneesmiddelen gekeken...

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Nog ff een update, ik dacht dat (was er heilig van overtuigd dat dit kindje niet zo leven, wat haalt een mens zich allemaal in het hoofd, dus ik mocht gister voor de eerstre echo komen :) , de termijn klopt, en het kindje leeft :) , kan nu voor het eerst genieten, ik heb het hartje zien kloppen en horen kloppen, dat horen kunnen ze dus tegenwoordig gewoon via de echo apperatuur.

Ik moest me geen zorgen meer maken volgens de vk want het klonk erg goed, en ik mag 15 november voor de 2de echo

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    ben trouwens sinds 3 dagen echt continu misselijk, das echt minder, op aanraden van een vriendin ga ik cola proberen, ze zeggen dat het helpt

Als de printer is aangesloten zal ik gauw de echo plaatsen

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    vervelend meis,kun je niet eerder een echo krijgen>

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    succes met lezen hihihi

en fijn dat je een andere pc hebt,. :D
    en wat fijn dat alles goed was meis :D

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Cola helpt soms wel tegen misselijkheid, heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd... Ik drink eigenlijk nooit cola, alleen als ik een kater had nam ik dat 's ochtends en dan hielp het wel tegen de misselijkheid... :oops: ;)

Maar teveel cola is ook weer niet goed toch? Vanwege de cafeine enzo...

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jee wat is het rustig hier vanavond hihi

wat zijn jullie allemaal aan het doen
    hier heb ik tot half 9 opgepast,en daarna ff bij mijn schoonzussie geweest en mijn paps

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ben op marktplaats op zoek naar een aquarium.. (mannetje heeft weer een nieuwe hobby in zijn gedachten)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahaha hier ook,maar ik heb nu een mooie :D

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Dat helpt vlgs mij alleen als je moeheid door een laag HB komt (ijzergehalte)
    Wrs komt je moeheid gewoon door het zwangerschapshormoon....
    Maar als het wel helpt is dat prettig.
    Ik vind de moeheid zelf niet zo erg.

Erranick gefeliciteerd met je mooie echo!

Rupsje, bij bloedverlies gewoon even bellen hoor, wrs mag je wel voor een vroege echo...

Liefs!

11. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Vannacht weer zo raar gedroomd, zou het er dan echt mee te maken hebben? Maar verder wel lekker geslapen en ik voel me ook weer een stuk beter! Zo lekker ontbijten met crossaintjes.... ;) :D

Ik drink zelf elke dag ook een glas roosvicee Ferro, omdat mijn ijzer-gehalte in mijn altijd al vrij laag is, en nu ik zwanger ben merk ik gewoon dat het erger wordt. Dus dan zou ik Floridax nog niet hoeven proberen....

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    waarom slikken jullie geen gravitamon,daar zit ook ijzer in,en alles wat je nodig hebt eigenlijk :D

hjer van 2 tot 5 wakker gelegen en ben nu net zo brak maar ja hahah

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Ik slik ook zwangerschapsvitaminen, van DA, zit ook alles in, maar das voor mij net niet genoeg, omdat ik altijd al ijzertekort heb...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ok.hoeveel mg zit daar in kwa ijzer vind leuk om ff te vergelijken hihi

15. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hier nog een muts met een slaapstoornis! Pffff, klokslag 4.00 uur gaan mijn luiken open, ben ik misselijk, heb ik het bloedje heet en moet piesen. Vervolgens lig ik tot een uurtje of 6 naar het plafond te staren en naar mijn snurkende vriend te luisteren :) haha, ikben dus niet de enige. Ik droom ook sinds een week vreemd, zeker tijdens die hazeslaapjes tussen 6 en 7 voordat mijn wekker gaat. Vannacht droomde ik dat ik een miskraam kreeg, dat was minder. Ik vind het ook doodeng hoor, bij ieder steekje denk ik; 'het zal toch niet weer'... ik kan niet wachten tot 15-11.

Maar ik ga nog ff teruglezen, want moet nog zeker 195 pagina's om jullie allemaal wat te leren kennen :D :D . We moeten immers nog een maandje of 7 he :) :)

x uit brabant

16. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hier nog een muts met een slaapstoornis! Pffff, klokslag 4.00 uur gaan mijn luiken open, ben ik misselijk, heb ik het bloedje heet en moet piesen. Vervolgens lig ik tot een uurtje of 6 naar het plafond te staren en naar mijn snurkende vriend te luisteren :) haha, ikben dus niet de enige. Ik droom ook sinds een week vreemd, zeker tijdens die hazeslaapjes tussen 6 en 7 voordat mijn wekker gaat. Vannacht droomde ik dat ik een miskraam kreeg, dat was minder. Ik vind het ook doodeng hoor, bij ieder steekje denk ik; 'het zal toch niet weer'... ik kan niet wachten tot 15-11.

Maar ik ga nog ff teruglezen, want moet nog zeker 195 pagina's om jullie allemaal wat te leren kennen :D :D . We moeten immers nog een maandje of 7 he :) :)

x uit brabant

17. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Sorry, ook 2 keer gepost! Is het trouwens normaal dat je bij 6 weken al snakt naar meegroeibeha's? Ik heb echt megakleine (.)(.), gewoon een gezellig a-tje. Maar het doet al pijn als ik aan een beha denk! :confused:

toch maar es een lingerieshop binnenstappen?

18. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    15 mg....

Wat ik zo kon zien (heb die potjes in de winkel vergeleken, maar misschien niet goed gekeken) zat overal dezelfde hoeveelheid ijzer en foliumzuur in.

19. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Mijn slaapstoornis is gelukkig voorbij... Maar heb het wel een paar weekjes gehad, heel vervelend, zeker als je al moe bent overdag...!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    die dromen heb ik ook gehad,word je idd niet vrolijk van,
    en bij mij kwam het meer dat mijn mannetje tot 3 uur heeft gecomputert,en dan merk ik dat er niemand naast me ligt en dan word ik wakker hihih,en was ook meteen klaar wakker hihi

Deel Deze Pagina