Hoi Derona, ja, het is zeker voor een goed doel! Mijn zoontje is 10 maanden en een grote schat. Ach weet je, we zijn ook allebei snipverkouden en een beetje ziek en dan voel je toch al niet op je best. Heb echt zo'n bui dat ik alles zielig vind en om alles moet huilen (hormonen ) Gek toch, wat een zwangerschap allemaal met je doet! Voel jij je goed? Liefs, josie
Goedemorgen dames, Heb weer wat bij gelezen. Ik werk s'avonds dus had wat gemist hahahaha. Morgen ga ik even naar de ha kijken wat ze nu gaan zeggen. Ga geen test meer doen of hun gaan hem dit keer zelf betalen hahahahaha. Ben vandaga opgestaan zonder iets te voelen.... gister heeeeel de dag gevoel in buik. Nu niet meer maak ik me gelijk weer druk natuurlijk maar ja.... En voor de nieuwe dames Welkom allemaal
grappig om te zien waar bij iedereen de angsten liggen bij het zwanger zijn.. Ik maak me druk om bloedverlies en niet om misselijkheid en bij een ander juist weer andersom. Zo slepen we elkaar er idd wel doorheen! Ilona ik weet niet op welke lijst je bedoeld, maar ik wil op alle lijsten
Goedemorgen dames, leuk om te zien dat er steeds meer mensen bijkomen. Gezellig! Zo komen er steeds meer mensen om ervaringen mee te delen . Hier alles goed. Voel me supergoed. Heb overdag en 's nachts tijdens 't slapen veel last van mijn borsten. En merk ook dat ik sneller moe ben dan voorheen. Manlief is het boek van Kluun (Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) aan het lezen en herkent er (nu al) heel veel in . Vanmiddag als ik op tijd thuis ben bellen naar VK en ook even naar huisarts. Fijne dag allemaal!
Hey blondie, Ik snap je angst ook goed. Ik ben zelf bij de eerste lang de medische molen in geweest en mijn eerste twee zwangerschappen zijn ook niet goed gegaan. Dan blijven de eerste 3 maanden toch heel erg spannend. Ik vond het al een opluchting toen ik de eerste keer het hartje zag kloppen, dan neemt de kans op een miskraam weer wat verder af. Liefs, josie
bevallingslijst 1 juni: els2806, josie, dannie81 2 juni: sandra 3 juni: reulf 5 juni: essiegirl, mashaa 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn 9 juni: ilona 11 juni: paula agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo, paula echo + bespreking uitslag 16 okt: josie gyneacoloog herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec
Hoi Ienieminie, Onwijs leuk boek is dat he! Ik heb echt dubbel gelegen van het lachen toen ik het aan het lezen was Fijne dag
ja lekker he,ik heb hier ook nog een zoon rondlopen van bijna 4 jaar,ook altijd gezellig, ik voel me wel goed,alleen sávonds als ik bh uitrek last van mjn boobs haha maar dat hoord erbij allemaal voor een super goed doek
heey meis proeber je niet te druk maken, ik voel ook niet elke ochtend hetzelfde hihi maar begrijp je wel hoor
met mijn vinger gaat het oke. alleen vanmorgen mijn teen gestoten. dus waarschijnlijk ben ik z'n pechvogel tijdens de zwangerschap hihi
aha die lijst! Nou ik kan meteen op die lijst eronder 15 okt 9:20 u eerste echo gyn + bespreken uitslag stollingsonderzoek en chromosomenonderzoek. Alle meiden die hier al zaten: Van harte!
even heel wat ander he? Ik zit ook op beebiesite... maar hoe kan ik een plaatje erbij zetten? Gaat dat alleen als je betaal?
heey meis bij je dagboek kan je wel plaatjes plaatsen maar bij de rest niet,e en idd als je betaald dan wel