Ik had even een vraagje Gisteren had ik sex met mijn ventje,en het voelde wel lekker maar hoe dieper hij ging deed het wat pijn, ben toen na de wc gegaan,en toen zat er wat heel licht bruin slijm op mijn wc papier,alleen wc papier, wie heeft dit ook eens gehad?
Foliumzuur hier ook 400, dus bijna hetzelfde... Maar misschien maakt die 1 g ijzer nog uit, als m'n potje leeg is maar eens die andere proberen...
Dit merk ik ook, dat we met vrijen wat rustiger aan moeten doen omdat het anders een beetje pijn doet. Je baarmoedermond schijnt wat gevoeliger te zijn, en er kan een adertje knappen waar een klein beetje bloedverlies van komt... Heb ik gelukkig nog niet gehad, maar je hoort het wel veel en ik denk dat je je er niet te veel zorgen om moet maken hoor!
nee je denkt wel ff van ok wat is dit,maar heb er nu geen last van was maar 1 keer,ff en denk dat we de sex hier ook maar ff op een laag pitje zetten hahaha, en idd die 1 mg kan net schelen hahahah
morguh meiden.... hier gaat alles redelijk...heb weer es heerlijk geslapen wel weer raar gedroomt over mijn buurman? naja zal er wel bijhoren haha
Vrijen? wat is dat hihihi ik durf het niet eens ivm dat bruinverlies had ik vorige keer nl ook... en ben natuurlijk ook veel te misselijk. Heb sinds 2 a 3 dagen een enorme steek in mijn buik/rug/zij soms is de pijn niet te harden de kleine is wel druk daarbinnen zeg hihi
nee weet je niet meer wat vrijen is,nu al verleerd hahaha,nou vond het eerst heelrijk,en nog,alleen dat bruine wil je niet maar het wa echt heeel iets,en heel dun van kleur,
Goedemorgen, Wie is er nu ook zo vreselijk verzot op chocola. Ik was helemaal geen snoeper, er lag nog een zak mini's een half jaar onaangebroken in de kast en nu is ie al bijna op .
ik en chocolade is geen goede combi nooit geweest ook al moet ik nu op dit moment er even niet aan denken hihi oja moet mijn pilletje nog slikken anders blijf ik misselijk.
Ik ben altijd al verzot geweest op chocola, en nu dus nog steeds, hihi... Alleen ik merk nu heel sterk dat ik soms echt ergens zin in heb, de ene keer een boterham met kaas en de andere keer augurk met boterhamworst, dan weer enorm veel zin in fruit, etc... Maar dan ga ik boodschappen doen, haal ik het en dan eet ik het niet op omdat de zin dan weg is... Hmmm, hoezo wispelturig...
OMG zit kinderliedjes te zingen haha heb van me schoonmoeder van de jongegezinnen beurs een boekje met cd gekregen staan 59 liedjes in die ik vroeger altijd luisterde echt heeeeel leuk nou heb ik moriaantje zo zwart als roet in mijn hoofd zittuh hihi
Derona, ik heb dat ook een aantal keer gehad. Sex hier ook op laag pitje. Word al moe aan de gedachte alleen al... Afina, ik snoep juist helemaal niet meer. Voordat ik zwanger was, vond ik chocola (en snoep) heerlijk, nu helemaal geen zin meer in. Behalve strawberry cheesecake-ijs... Die heb ik van de week ontdekt, is in de bonus, en smaakt me erg goed... !
ja kan me voorstellen dat je het ff op een laag pitje hebt gezet, ik denk dat ik dat hier ook ff doe.en dan maar op een andere manier hihihi MIjn schoonpa had laatst een chocolade fontijn gekregen,en ik had me er helemaal op verheugd,dus ik geprobeerd,neem een hap gats was het puur chocola,ben echt de hele avond misselijk van geweest,en ik vind zowiso puur niet lekker,maar kwam nu extra hard aan
Sex? gatverdamme zeg haha. ff op een laag pitje, ben veel te moe en voel me beroerd. het vlammetje wakkert af en toe aan, maar niet meer zo vaak als eerst hoor... hahaha pfff, begin me met de minuut beroerder te voelen, ga ff lekker badderen voor mijn dag gaat beginnen
Nee.ja msischien heeeeeel af en toe,wat weeeg,maar mij hoor je niet klagen bij mijn eerste zw had ik dat ook niet,alleen soms s'avons van het vlees
Hier ook wel gewoon zin in sex hoor... Alleen staat dat op een laag pitje omdat ik niet zo goed meer durf, maar er zijn genoeg andere manieren, haha...
goeie morge allemaal hoe is het hier? nog ziek zwak en misselijk? hihi hier nog steeds niet misselijk.