Hoi Hoi, Oke. Kan het hartje ook goed horen met de angelsound. Dus dat is wel erg prettig. Jeetje zeg! vind het ook allemaal zo eng en ben gewoon bang dat het nog verkeerd gaat.
Heej heej allemaal, Hier gaat het zn gangetje. Was de afgelopen dagen wel wat ongerust geweest over afscheiding. Was een beetje (sorry voor de details) slijmerig en licht geel, beige en ook af en toe wanneer ik plas, bij de laatste druppels lijkt het net soms of er een wolkje ontstaat in mn urine met ook een beetje beige kleur. Als of iemand er een scheutje room in gooit zeg maar, Weet nou niet of dit van de afscheiding is of uit de urine. Over die gele afscheiding heb ik de vk gebeld en zij zegt dat het geen kwaad kan. Donderdag vraag ik over dat andere. Maar ja ik denk maar zo, zolang ik geen donkerbruin of rood verlies zal het wel goed zitten toch ? en zelfs dan hoor je vaak dat het nog steeds goed zit. Af en toe word ik wel gek van mij zelf met die onzekerheid. Was de afgelopen dagen ook wat minder misselijk volgens mij, heel stom maar ik was bezorgd. Nou heb ik op het forum gelezen dat het heel normaal is dat symptomen gaan en komen. Nu bv meer hoofdpijn en wanneer ik misselijk ben overvalt het me meer zeg maar. Het is gewoon een beetje anders dan vorige week. Maar zo als ik soms in jullie album zie, hebben er een paar al echt een buikje. Is het normaal, wanneer je je eerste krijgt, dat je bij 8 weken nog helemaal geen buikje hebt? sorry hoor meiden voor mijn onzekerheid maar ik vind het zo spannend allemaal. Maar dat herkennen jullie vast wel verder gaat het eigenlijk prima. Nog steeds moe, misselijk, zere boobs en mega gelukkig . liefs
Goedenmiddag al te samen, Ook hier komen en gaan de symptomen, behalve de moeheid die is er constant, vindt me man erg gezellig zit heel de avond te geeuwen op de bank. En s'ochtneds voor dag en dauw al wakker en niet meer kunnen slapen, das wat minder. Ik heb afgelopen donderdag me eerste echo gehad en ben zo nieuwsgierig naar me echo van 15 november. En als die goed is gaan we rustig aan de bovenverdieping verbouwen, voor de babykamer
Vannacht trouwens zo raar gedroomd, dat ik roze afgscheiding had, gelijk vanochtned maar even gecheckt maar gelukkig niks. Heb het overigens nog steeds erg koud, maar ben ook een echt koukleum van mezelf
Ziet er gaaf uit zo'n angelsound. Welke ga je kopen, Derona? Zijn vier verschillende zag ik. Ga ik denk ik ook doen, want daar kunnen we nog heel lang plezier van hebben. Ook lachen voor vrienden (de meeste hebben geen kinderen)
@Shartje, nog geen buikje hebben is volstrekt normaal. Zeker als je slank bent. Het enige dat je nu eventueel aan je buik zou kunnen zien zijn uitpuilende darmen.. Volgens mij gaat het vanaf een week of 14 groeien, maar ja het is bij iedereen net weer even anders. Ik vond het wel nuttig om hier op de site in het grote buikenfotoboek te kijken, dan zie je hoezeer het uiteenloopt. Maak je je niet te druk verder? Lekker genieten hoor..
Wat ga je dan doen? Je was gestopt met werken vorige week? (of ontslagen? hooop het niet..) Nu toch een nieuwe baan dan? Oh ik zie het al.. je hebt een echo! Luek hoor, veel plezier en alles zal wel goed zijn, want jij hebt volgens mij echt alle zw.klachten wel die er bestaan haha
hihi ben niet ontslagen maar sta op dit moment als oproepkracht voor thuiszorg heb idd de echo en ja je kan het zo gek niet bedenken en heb het wel die zw klachten hihi. mijn mannetje is een grote bekerijs aan het halen voor me heb er gewoon zin in! ben niet echt misselijk maar voel me vet raar en heb niet eens mijn medicijnen tegen misselijkheid geslikt goed he maarja het komt en het gaat natuurlijk
Dit is wel herkenbaar.... Omdat ik afgelopen weekn ziek was, was ik eerst bang dat ik misschien wel uit zou drogen ofzo, door steeds die droge mond. Maar het zal er wel bij horen, want ik drink echt veel ( 3 tot 4 liter water op een dag is voor mij normaal). Nadeel is wel dat ik dan ook zo veel naar het toilet moet....
ik heb ook een rare smaak of hoe je het ook wil noemen in de mond bah niks an loop de hele dag pepermuntjes te eten
Hier staat standaard een fles water bij me (gelukkig smaakt water me nog wel goed) en een doosje smintjes of zoiets... Maar alles voor het goede doel he... Ik heb morgen mijn 2-de echo, ik moet zeggen dat ik ook best zenuwachtig ben...! Vorige keer klopte het hartje en zei de gynaecoloog "heel pril, maar heeeel vitaal".... Maar heb ook baby-boom gekeken van de week en denk dat ik dat ook maar niet meer moet doen. Werd er wel wat bang van... Gelukkig om 10.00 uur al de echo, dus hoeven we niet de hele dag te wachten!
wel lekker zo vroeg de echo moet nog een hele ochtend en stuk middag w88 ooow ik hou het niet meer lig te stuiteren op de bank van de zenuwen...morge zien we eindelijk ons kindje!
Ik heb ook de babyboom van vorige keer gezien, ik zat echt te brullen toen het hartje niet bleek te kloppen. Had ik beter niet kunnen kijken, word ik alleen maar bang van. Ik brul toch wel snel nu hoor, gisteren nog in de AH zonder enige reden MUTS!
Ik dus ook.... en die vrouw was ook rond de 8 weken, en je zag zo goed hoe het er dan uit ziet... Dus ik hoop zo dat morgen het hartje nog goed klopt en het kindje goed gegroeid is...!