Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb zo'n sterk gevoel dat alles goed zit hebben jullie dat ook? vorige keer had ik zo'n gevoel na 5 weken van ik wil dit kind niet bleek dus ook niet te leven toen dus je voelt het gewoon als het niet goed is...of ben ik nu alleen maar raar? ;)

2. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Is alleen maar fijn toch, dat je gevoel zegt dat het goed zit...?! Geniet er maar lekker van, en morgen is vast alles helemaal goed en zien jullie (en wij) en kerngezond kindje!

3. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Lekker genieten van de echo hoor.
    Ik was gisteren ook superzenuwachtig, achteraf nergens voor nodig!

Ennuh; als het hartje klopt daalt de kans op een miskraam... van 10% naar 3%. Dus...

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hoi meiden.

ik ben vandaag bij de jonge gezinnen beurs en het was best leuk.
    we zijn ook nog hoogcaterijen op geweest.
    heb even een nieuwe broek een shirt en een buik band gekocht.
    ben helemaal blij.

morgen heb ik mijn echo en ben best nerveus.

5. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Oh echt waar...? Dat geeft me weer nog meer vertrouwen.... Thanx!

En fijn dat gisteren alles goed was!

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Voor iedereen die aan het kopen van een angelsound denkt: het kan ook minder leuke kanten hebben hoor.
    Denk bijvoorbeeld eens aan wanneer je het hartje niet kan vinden. Dit wil niet zeggen dat het niet klopt, maar het is niet altijd duidelijk waar je moet zoeken en of bijv de placenta er niet voor ligt. Dan kan zo'n apparaat je ook zenuwachtig maken natuurlijk. Verder heb ik ook ergens gelezen dat het niet goed onderzocht is of het wel goed is voor het kindje om dit te pas en te onpas te doen.
    Iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar misschien is het goed om dit ook in je achterhoofd te houden.

liefs, Elke

7. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Ook je echo morgen... Spannend!

8. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Om deze reden wil ik er dus geen een... Lijkt me aan de ene kant erg leuk om het hartje te kunnen horen, maar ben aan de andere kant doosbang dat ik het niet kan vinden! Ben van mezelf ook best stevig, dus moet ook nog door een laagje vet heen ;) en ben dan helemaal bang dat het niet te vinden is... Dus om mezelf stress te besparen doe ik het maar niet. ;)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik heb hem net gehaald,en geprobeerd en kan het hartje ook nog niet vinden het is eigenlijk pas ook geschikt van af ongeveer 12 weken,maak me niet zorgen,want ik heb ook een flubber buik etc etc hahahaha,dus miss dat het daar ook aan ligt kan van alles zijn,maarf het is zeker grappig zo ding :D

10. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Ja, heftig he. Zeker weten dat jij morgen een mooi beebje kan zien! doe je dan ook ff een fotootje publiceren? kunnen we zien als-ie zwaait :) :)

11. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Zal hem/haar vragen of ie even naar jullie lacht.... ;)

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben ook nog aan het twijfelen over de angelsound, het lijkt me heel leuk en geruststellend (als je het hartje dus steeds kan vinden) maar aan de andere kant vind ik het ook best prijzig (45 euro ofzo is ie?) en denk dat me man is nogal nuchter en ben bang dat ie het niet zo leuk vind als ik zo'n ding koop.
    Heb trouwens wel een stethoscoop thuis maar volgens mij kan je pas vanaf 20-25 wat daarmee horen als je geluk hebt.. :rolleyes:

13. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Yeah,, Thumbs up baby! 8) 8)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik heb hem net via marktplaats gekocht,en koste mij 20 euro

15. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi.

Ik vind de angelsound echt heel prima. Heb hem tijdens mij vorige zwangerschap ook gebruikt. Niks mis mee. Kon nu vanaf de 8 weken en 6 dagen het hartje vinden. Het is gewoon even zoeken en als je weet waar de beeb zit en je eigen hartslag kan onderscheiden van de beeb gaat het goed.Ik ben ook zeker niet dun en heb een fluber buik van de vorige zwangerschap. Ben tijdens mijn vorige zwangerschap ook echt heel bang geweest dat het schade op kan roepen maar mijn zoontje heeft er niets mee geleden. Het heeft mij uit hele onzekere tijden gehaald. Ik denk dat als ik hem niet had ik de beeb meer schade had toegebracht door de stress dan nu door de angelsound.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    dan valt het mee, misschien koop ik hem wel stiekem.. :p

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Als dat echt zo is ben ook een stuk meer opgelucht, had ook echt die aflevering niet moeten kijken van babyboom, was zo happy met het kloppend hartje, maar na die echo van haar was ik meteen weer in een twijfelstemming :rolleyes: .. Misschien moet ik me maar helemaal afsluiten van tv en internet haha..

Heb trouwens nog steeds niks aan me ouders verteld, ook me zus niet.. denk dat ik er nog eventjes mee wacht..

18. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Jeetje meid, nog niets verteld? Hoe hou je het uit?
    Ik kan niet zo goed geheimpjes bewaren..

Maar goed, ik neem dus aan dat jullie het over de goedkoopste angelsound hebben.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    het probleem is dat ik niet zo'n goede band (meer) heb met mijn ouders. Mijn vader is nogal depressief en op leeftijd (ik en mijn zus komen uit zijn tweede huwelijk met mijn moeder) en accepteert zowel mijn vriend niet als die van mijn zus. Hij heeft mij ook nooit echt gestimuleerd en stond nooit achter de keuzes die ik maakte (bijv kwa opleiding).
    Vind het daarom ook eng om het te vertellen omdat ik bang ben dat hij dit nieuws ook absoluut niet leuk gaat vinden en dat doet me toch wel pijn, dus het is een soort van zelfbescherming om het maar zo te noemen :oops:

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Femmes!

Wel geruststellend idee dat jij dat ook hebt.. Ik had dat 's ochtends geschreven en 's avonds deden ze weer harstikke zeer.. wel stom he.. Het is gewoon de schrik van de mk idd denk ik... Bij mij worden mijn tepelhoven groter.. mijn man noemt het bamischijven hahaha... tja.. het wordt er niet aantrekkelijker op zullen we maar zeggen :D

Ik heb ook genoeg kwaaltjes.. vieze smaak in mn mond, heel de dag beetje misselijk, inderdaad ook puistjes.. dus ik vertrouw er ook op dat het nu goed gaat.. Het zou wel hele dikke pech moeten zijn toch... Ik heb de 15e ook een echo.. moet naar de gyn dus ga ervan uit dat ze gelijk even kijken.. spannend!

Deel Deze Pagina