Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    hahaha, wat een uitspraak zeg, Niet klagen, maar dragen.....

Die onthou ik tot eind juni '08! Helpt je wel relativeren! goeie zeg!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Help je me heringeren dat is erg fijn :p

3. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    het gekke is dat ik nu veel meer last heb van mijn vrienden HCG, dan mijn vorige zwschap. Die eindigde helaas ook in een mk, hopelijk is dit een goed teken.

Ken je dat verhaal ook van baarmoeder naar voren (tegen je blaas) of naar achteren (tegen je darmen) dragen? volgens mij ben ik echt een achterdrager, de ene keer aan de dunne, dan kan ik weer niet naar de plee, echt een darmendrama. Bij naar voren dragen moet je juist veel meer plassen. Wie o wie herkent dit en denkt dat-ie naar voren of achteren draagt?

Als je naar achteren draagt duurt het ook langer voor een uitwendige echo mogelijk is heb ik me laten vertellen.

Ik ben benieuwd!

lfs

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

bij mij verschilt het per dag nu geen van beide lijkt het wel ;)

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik had een echo bij 7 weken 3 dagen en de echoscopist dacht zelfs nog een week korter...
    en toen konden ze met een uitwedige echo kleine piep al zien!
    ze kon mijn baarmoeder ook al voelen zitten, maar dit komt waarschijnlijk doordat het de 2e zwangerschap is en hij dus ook al hoger ligt ;)
    dus ik denk dan voordrager :p maar ik heb ook gewoon last van mijn darmen komt door de spieren die minder goed werken..

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal!

Net een goede echo gehad, harje klopte nog steeds heel goed en wat een verschil met 2 weken geleden zeg.... Het is nu 2,1 cm, ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger, dus vanavond ff mijn banner aanpassen.

Ben zo blij! :D

En nu snel naar mijn werk voor ik te laat kom... ;)

Tot vanavond!

7. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    driekeerdaan mooi dat je een goede echo heb gehad,

ik had met 7w een echo maar die was uitwendig nog niet te zien , maar inwendig binnen een tel :) .

Vannacht voor het eerst ook een rotnacht gehad, om de haverklap wakker

Nog een goedmiddag allemaal

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Driekeerdaan gefeliciteerd met je echo!

En alle andere echo-dames van vandaag: Veel succes!

Even een beetje raar vraagje misschien, maar hoe zit het nou met een ledikant en een wiegje? Vaak hebben mensen ze beide heb ik gezien.
    Leggen ze de baby eerst in het wiegje omdat het ledikant zo groot is ofzo?(of dat het makkelijk bij de ouders in de slaapkamer kan?)
    Snap het niet helemaal..
    :oops:

9. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik sanp het ook niet helemaal van het ledikantje en het wiegje :oops: , ik heb bij de eerste geneens een wieg in huis gehad hij ging vanaf dag 1 in zijn ledikantje in zijn eigen kamertje.

10. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    '

Fijn dat je een mooie echo hebt gehad, wat een geruststelling!

Van dat wiegje en ledikantje: volgens mij vinden mensen het knusser om die kleine eerst in een wiegje te leggen, omdat-ie nog zo ienieminie is. Dat ledikant is idd wel heel erg groot... Ik zou het ook erg leuk vinden, maar ze zijn wel erg duur vind ik

11. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Hallo daar!

Wat leuk zeg, die echo! Lekker dat het allemaal goed gaat!
    Ik heb vannacht ook slecht geslapen...Lasse is verkouden en die wordt steeds wakker :( Na vijf keer mijn man erop uit te hebben gestuurd moest ik er zelf ook aan geloven...Daarna was ik zo misselijk dat ik bijna niet meer geslapen heb. Moest uiteindelijk ook weer spugen, bah!

Zeg, hebben jullie ook last als je moet poepen :( Het lijkt wel uren te duren :oops:

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier wel een wiegje, sowieso omdat ik de kleine liever op me eigen slaapkamer heb de eerste maanden, maar kan natuurlijk ook het ledikant in je eigen slaapkamer zetten.
    Ik vind een wieg wel erg leuk persoonlijk, maar daar kan je ook de bak van de kinderwagen voor gebruiken.

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier wel een wiegje, sowieso omdat ik de kleine liever op me eigen slaapkamer heb de eerste maanden, maar kan natuurlijk ook het ledikant in je eigen slaapkamer zetten.
    Ik vind een wieg wel erg leuk persoonlijk, maar daar kan je ook de bak van de kinderwagen voor gebruiken.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

tik tak tik tak langzaam tikken de minuten voorbij en hoe misselijker ik wordt de zenuwen gieren door mijn lijf.... nog 9 minuten en dan gaan we

tik tak tik tak

15. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    succes meid

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx we gaan nu 2 minuten eerder jippie moeten nog pinnen doeidoei tot zo!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hoi meiden ik heb net een smsje gehad van Ilona,en de echo was helemaal goed,het hartje klope etc etc

dus ben helemaal blij voor der

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    denk aan je meis

knuff

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wij hadden een wiegje ook omdat mijn man daar bnog in had gelegen,
    en ik vond het wel erg makkelijk snachts voor het voeden,ook omdat ik erg zwak was de eerste weken

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis fijn dat de echo helemaal super was :D

Deel Deze Pagina