ik vind het heel spannend voor je meid maar na al die misselijkheids verhaaltjes van je kan het toch niet anders ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn hihi! we horen het gauw en geniet van de beelden! tot straks hier nog steeds met vlagen misselijk...gelukkig niet spugen! We zijn zaterdag bij mijn ouders + broer wezen eten en toen hebben we het dmv sem een leuk t-shirt aan te trekken verteld aan mijn broer! En zondag waren we bij mijn vriend zijn zus, en ook met het t-shirt hihi Ze vroeg wat is er in Juni? want op de voorkant staat in Juni is de dag.. dus ik zeg draai Sem maar om.... Dat ik mezelf ZUS noemen mag! Nou toen was de boodschap wel duidelijk en helemaal gelukkig met het nieuws Volgende op het rijtje de oma's en opa's vertellen !
wat leuk gedaan zeg bwtje! heel origineel! (hoe komen jullie toch op zulke dingen? Ik heb nooit van die leuke ideeen ) En wat goed om te horen dat Ilona's echo goed was, ben benieuwd naar fl3xgirl!
hihi ik wilde sowieso een t-shirt voor ons dochtertje waarop stond dat ze grote zus zou worden ! En verder internet afstruinen voor leuke ideetjes Wij hebben beide ouders met een mooi gedichtje het verteld, op een tekening van sem met deurtjes voor het gedichtje in de kleur blauw en roze! en mijn oudtante die ook mijn kraamverzorgster weer zal zijn met een kaars tijdens een etentje bij hun, waar na 20 min ongeveer stond hoera ik ben zwanger! voor de oma's wilde ik een kalender maken van sem en op juni de foto waar ze haar t-shirt aan heeft...maar doordat het met 1 oma slecht gaat vertellen we het denk ik vandaag nog! en de andere later met wel de kalender..en die komt sowieso ook nog bij die andere oma hoor! Mijn vriendin heb ik het ook op een speciale manier verteld, ze woon in belgie en is zelf al meer dan 5 jaar bezig om zwanger te raken..dus ik weet dat ze het moeilijk vind dit nieuws.. daarom heb ik voor haar een mooi versierd blikje opgestuurd met hartjes en gelukspoppetjes erin! dit stond voor alle liefde en geluk opsturen met een mooi kaartje eraan met de tekst dat ik hoop dat hun ook snel een wondertje hebben rondlopen en de boodschap dat ik zwanger was natuurlijk.. Ze was er heel blij mee, en zo kon zij ook zelf kiezen wanneer ze wilde opbellen om te feliciteren en het op haar manier verwerken..dit leek voor mij en haar de beste manier ! Maar ik vond het deze keer zo leuk om het op allemaal speciale maniertjes te vertellen omdat we nu echt bewust zwanger zijn geraakt de eerste was een zeer welkom kadootje en dan laat je het meer over je heen komen! dus voila vandaar dus haha lang verhaal geworden
wat ontzettend leuk zeg bwtje Vooral met je vriendin heb je het op een hele goede manier gedaan denk ik!
hallo meiden hier gaat alles super. voel me geweldig. ga de echo even in de mijn album zetten. derona bedant voor het plaatsen. hoe is het met flexgirl
Ben ook benieuwd naar de echo's...! Fijn dat alles goed is! Al iets van fl3xgirl gehoord? Fijne avond allemaal, ik ga effe verder met koken (spinazie).
Derona, al 10 weken. Staat echt goed in je banner ! Klinkt ook al veeeeel minder pril en schiet al aardig op. Nou nog een weekje op de echo wachten...
Lief dat je dat zegt,ja klinkt goed he hihihi,ben benieuwd wat de echo straks zegt hoever ik ben bij jou schiet het ook al op meis
hey meiden , nou na dagen flink ziek geweest te zijn ben ik weer een beetjuh op de aarde ... wat een leuke ideetjuhs om het te vertellen... wij hadden een slabbetjuh gekocht met tekst "mij oma/opa is toevallig wel de allerliefste" op school werd ik ook al aangesproken op mij buik ..erg leuke reacties ... nu spannend deze week... nog 3 nachtjuhs en dan voor de echo .. kan bijna nie meer wachten ...... groetjes sandra
hey meiden sorry dat ik niet eerder reageerde maar deze pagina deed het niet meer jullie mogen me van 6 juni afhalen.... ben minder ver dan ik dacht 8 weken en 1 dag MAAR het hartje klopt! ben echt zoooooooooooooooooooo blij loop alleen maar te stuiteren