ja ik ook.als je nu aanmaakt kun je altijd meteen plaatjes etc doen,je moet dan binnen 2 weken betalen
hey meiden hoe is ie hier? het gaat best goed met me ik rookte eerst en dat deed ik de laatste tijd al niet veel maar ben nu ook echt helemaal gestopt heb er helemaal geen moeite mee. ik kan niet wachten tot 15 oktober dat we weer echo krijgen. met 6 weken moet er toch wel een klein ding te zien zijn of niet. heb t gister wel tegen een goeie vriendin gezegd . mijn vriend zei al je kan je mond toch niet houden maar gij zult moeten haha. hij wil liever en ik natuurlijk ook dat we het tegen 10 weken vertellen maar die vriendin is er wel altijd voor mij. ik heb ook helemaal geen kwaaltjes allen mijn borsten zijn klein beetje gevoelig maar meer niet, is wel fijn haha verder alles goed met de meiden hierzo.
Ook ik wil een site gaan maken. Ben nog een beetje aan het kijken wat ik precies wil. Voor mezelf heb ik al een weblog, dus op zich zou dat een optie zijn. Het is gratis en werkt heel handig (ik heb 't via punt.nl). Maar knuffelbaby en de beebiesite zien er ook mooi uit, maar moet je wel betalen... da's dus minder. Ik zal zo even de lijst kopiëren en dan mijn gegevens erbij zetten...
bevallingslijst 1 juni: els2806, josie, dannie81 2 juni: sandra 3 juni: reulf, ienieminie 5 juni: essiegirl, mashaa 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn 9 juni: ilona 11 juni: paula agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo, paula echo + bespreking uitslag 16 okt: josie gyneacoloog herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 20 t/m 27 okt; ienieminie op vakantie 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec
even een vraagje hoor: Het is toch niet verplicht ofzo om een afspraak te maken bij de huisarts? Op zich kan ik toch ook even bellen binnenkort en vertellen dat ik zwanger ben?
hey meryem je hoeft niet perse naar de huisarts ik belde die op om bij hun een test te doen maar streepje was streepje zeiden ze maar ze noteren wel dat je zwanger bent en hoe ver ongeveer voor als je langs komt met medicatie zei ze dus en dan heb ik gewoon de vk gebeld. succes en proficiat
het is wel handig om even aan je huisarts te vertellen dat je zwanger bent. vooral als je medicijnen nodig hebt. kunnen ze meteen zien welke medicijnen je wel of niet mag.
Derano ik heb wel een foto! Leuk kapsel heb je btw, staat je erg mooi! ik liep net kokkend door de supermarkt, er is wat gaande in mijn lijf