Hallo dames, Ik wilde even laten weten dat alles goed is hoor! Kom hier niet zo vaak meer omdat ik het te druk heb...... Maar voor als jullie denken o je er zal toch niets.... Nee hoor meiden a.s vrijdag weer een 3e termijnecho. Zal wel laten weten hoe het was! Fijne avond nog allemaal
Hoi allemaal! Nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! Ik heb vandaag aan een van mijn beste vriendinnen ook eindelijk verteld dat ik zwanger ben. Had ik al eerder willen doen maar we hadden steeds allebei geen tijd om af te spreken, en wilde het haar echt face to face vertellen. Ze vloog me om mijn nek en knuffelde me helemaal plat, hihi, ze vond het nog wel even een gek idee (omdat het zo onverwacht is) maar is wel heeeeel blij voor ons. Ze wilde wel oppassen, haha... En nu snel mijn bed in, ben moe en morgen weer een lange dag! Welterusten!
goeiemorgen allemaal lkker geslapen? ik wel dus jij mag dinsdag voor echo ist ook je eerste echo derona? groetjes mo
goede morgen allemaal nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap ... nog 1 nachtjuh wachten . morgen ochtend om kwart voor 10 eindelijk de eerste echo ben al helemaal zenuwachtig .. echt super benieuwd hahhaa verder goed geslapen en niet meer misselijk geweest .. nok nok .laten we het even afkloppen vandaag druk dagje op de planning ...schoonzusje komt zo hierheen gezellig en het is woensdag natuurllijk kindjes zijn vanmiddag lekker thuis .. lekker knutselen of iets groetjes sandra
begin me elke dag weer iets beter te voelen vanmorgen nie misselijk gister ook nie hoop dat het zo blijft alleen wel wat moe als ik smorgens wakker word en ik moet naar benee kan ik nog wel ff paar uur slapen maar ja en heb rare smaak in mijn mond beetje droog en beetje raar smaakie maar hoop dat de misselijkheid weg blijft! dus ff afkloppen
Wie heeft er ook een trekkende, beetje stekende spierpijn onderin de buik? Of heeft dit gehad? Maak me een beetje zorgen namelijk....
goede morgen meiden. hier gaat alles zijn gangetje. ben heel erg verkouden maar dat heb je met dit weer. gister lekker spagetti gegeten bij mijn nichtje het was weer gezellig. nu maar weer aan het werk spreek je snel weer.
Ja las al over zoiets als bandenpijn, maar ben nog niej eerder zwanger geweest. Weet dus niet goed wat het is.... Weet wel dat ik zo niet lekker op men werk zit.....
meis heb ik ook gehad,er gebeurd natuurlijk van alles in je lichaam he, lijkt het een beetje op een ongi gevoel?
bande pijn is aan de zijkanten,van je buik,ik voelde het erg met fietsen toen,maar had ik pas veel later in de zw last van
ja heb ik ook gehad,meis,en veel meiden hebben daar last van,ik had het soms ook,als ik moest plassen achter af dat het beetje zeuderig aanvoelde,niet te veel zorgen maken,alles is zich daaar natuurlijk aan het uitrekken
Ja je zal denk ik ook wel gelijk hebben meid, er gebeurt natuurlijk zoveel daar binnen. Kijk het nog een uurtje aan en denk dat ik me dan toch ziek meld, kan zo niet echt werken want heb er toch best wel last van. Vooral met lopen zeg maar....