vervelend dat je ook lasdt heb van de klachten maar je gyn heeft niet gelijk hihi ook zonder misselijk heid,kun je een goede zwangerschap hebben
Zeker heeft mijn gyn wel gelijk: Het betekent niet dat wanneer je niet misselijk bent je geen goede zwangerschap hebt, maar mensen die goed misselijk zijn hebben de minste kans op een miskraam. En tuurlijk ook als iemand wel misselijk was kan diegene een miskraam krijgen en iemand die niet misselijk is er geen krijgen (er zijn altijd uitzonderingen op de regel) maar feitelijk/ statistisch gezien dus een lagere kans op een miskraam als je misselijk bent. liefs, Paula
Het gaat hier niet om wat iemand denkt ja of te nee, het zijn feiten. net even uit een zw.boek een fotootje gemaakt
Mmmm....ik geloof het ook niet....en ook boekjes worden volgeschreven met onzin Ben toch blij dat ik er eigenlijk geen (nooit) last van heb (gehad).
Sorry,maar je wilt wel erg graag gelijk hebben, ik denk hoe ik erover denk toch,ieder zijn mening erover, en je gyn zou heus gelijk hebben,maar ik denk er anders over,sorry
nou dat is in ieder geval goed nieuws voor de misselijke dames... helaas kan niets je garanderen op een goede zwangerschap of wel of niet een miskraam...maar dat legde je zelf ook al uit ! Van mij mag dit gevoel in ieder geval snel over zijn... zucht voel me ZO beroerd, buikgriep is echt niets leuks aan (nou ja normaal de kilo's die eraf gaan, maar die wil ik nu niet kwijt..)
aaaahhh GRAAG je weet niet wat je zegt! Tot nu toe vind ik buikgriep het meest verschrikkelijke wat er is..je kunt er niets tegen doen en alles moet je lijf uit...BLEGH! Wil graag ruilen doe mij liever 5 kilo erbij dan de buikgriep!
Ik vind het ook fijn voor jullie dat jullie niet misselijk zijn. en ieder voor zich, je kunt het geloven of niet. Maar ik denk niet dat gyn en boekjes dat "zomaar" schrijven. Maar laat maar zitten, wilde alleen even iemand hier een hart onder de riem steken (zucht)
meiden die ziekjes zijn ik denk aan jullie en hoop dat dat dit snel over is. zodat jullie ook volop kunnen genieten.
ahh wat ontzettend lief zeg. ik ben ook zo trots. ik zal de andere twee ook even in mijn album zetten als dat lukt.
ja mooi buikje mooie echo ik ben ook jaloers hihi! Ik wil ook een echo! Maarruh dank je Ilona ik kan niet wachten tot het genieten kan beginnen... DIEPE ZUCHT! En derona JAAAA kom maar op!