ja ik vond het ook zo duidelijk het wordt een jongetje he? hihi dat bedoelde je waarschijnlijk niet LOL! maar zet ze er maar snel op..hoor wie het zegt ik heb hem er zelf niet eens opgezet jajaja...
hmmm een grotere cupmaat kan ik wel gebruiken alleen die komt vanzelf wel he dus dan wacht ik even totdat ze weer verdwijnen die dingen
maarre ff over de lijst, ik mis wel de datums,wanneer iemand voor een echo moet of vk, we kunnen toch ook de oude datums weghalen,,van als je bent geweest dan wissen we het?
ja kan ook is soweiso logischer maarruh eigenlijk zet iedereen het ook al in de ondertitel en heeft het er zelf ook over...toch?
ok is goed,ja toen ik net bevallen ws 4 dagen erna,leek ik wel pamela anderson pfffff normaal hangen ze tot op me knieen maar nu waren ze mooi rond hahaha
Ilona, heb je het met een fototoestel gedaan? Even een tip: Flitser niet gebruiken, dan krijg je em nog duidelijker in je album! Gewoon je eigen ondertitel vind ik ook het makkelijkste, en als iemand niet vaak reageert dan reageert diegene vast wel net voor de echo oid aan en dan kunnen we alsnog meeleven. Liefs!
goh met mij ging het altijd toch best goed met de misselijkheid, wel kokhalsen maar het overgeven viel mee. Net heb ik toch al me eten eruit gewerkt. Me man was net wakker want hij had nachtdienst gehad en kon het helemaal niet hebben .. tijdens het kokhalsen probeerde hij me op andere gedachten te brengen, 'goh, staat de thermostaat van het aquarium wel goed? 'Moet je nog boodschappen doen?' hahaha maar het heeft allemaal niet geholpen, voel me trouwens nu wel opgelucht..
Nou meid ik hoop niet dat jou hetzelfde te wachten staat als ik.... net weer moeten spugen maar ja er zit nix in dus ook wel gal! bah zo pijnlijk is dat! Nou ik ga hier maar proberen te slapen in mijn bedje dan voel ik eventjes niets...hoop ik! dames hopelijk kom ik weer snel kletsen! doegggggg
jeetje wat een grappige opmerkingen van je ventje. hij heeft het beste met je voor hihi. toen ik mijn flits niet gebruikte zag je helemaal niks in het schermpje was veel te donker. misschien moet ik hem anders even beter in het licht houden.